|
ID that track (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Vishnu |
| Galen Behr vs Hydroid - Carabella (Galen Behr vs Orjan Nilsen Remix) |
|
|
| Ataraxya |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Galen Behr vs Hydroid - Carabella (Galen Behr vs Orjan Nilsen Remix) |
bedankt!:) |
|
|
| mellow_head |
| Wie heeft naar Studio 1 gekeken vanavond? Ik zoek het liedje da ze speelden tijdes de samenvatting van SK Lierse - Club Brugge :conf: blijkbaar kan ik nerges TV1 contacteren :whip: |
|
|
| diddi |
Kent iemand de track met de lyric "people will go" (female voice) played by Tiesto Open Air Concert Nature Challenge 10-06-2006?
Ik veronderstel dat dit Jes is met People will go???
Bestaat hier ook een non vocal versie van? |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Wie heeft naar Studio 1 gekeken vanavond? Ik zoek het liedje da ze speelden tijdes de samenvatting van SK Lierse - Club Brugge :conf: blijkbaar kan ik nerges TV1 contacteren :whip: |
bedoel je dat waarin ze iets zongen van "sundaymorning... lying in my bed........ in my head... yeah (bassline-achtig iets hierna)"? want ik hoorde dat en ik zocht dat ook:p ze draaien dat vaak op stubru tegenwoordig |
|
|
| Config |
Evermore - It's too late , is my guess
eventueel in de Dirty South remix, maar tzal wel de original geweest zijn :p |
|
|
| mellow_head |
| Yup thx mensen. |
|
|
| mellow_head |
| Wie weet hoe die 'nieuwe' remix heet van Niels van Gogh - Pulverturm die ze overal draaie? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Wie weet hoe die 'nieuwe' remix heet van Niels van Gogh - Pulverturm die ze overal draaie? |
http://www.discogs.com/release/851615
Eén van die, neem ik aan. |
|
|
|
|