|
ID that track (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| RadiantB |
| Indeed, sterk nummer, jammer dat niemand het kent. :confused: |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik krijg niks te horen als ik op die link klik? :conf: |
ff wachten bij het opklikken,
heb ook wat moeten wachten eer wat begon te spelen. |
|
|
| Vishnu |
| Da nummer "Frisco in den disco" dat om de 5 botten de kop opsteekt in de Grote Peter Van De Veire Ochtendshow, weet iemand wie daar de uitvoerder van is? (dan kan ik dat nog rap downloaden en draaien op de Beta Party) |
|
|
|
|