|
ID that track (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hehe, zou kunnen. Enig idee? |
mja kijk nooit clips, dus vrees van niet. En ge hebt nog es het nadeel dat er redelijk veel minimal uitkomt tegenwoordig :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik heb deze week en vorige week een vet nummer gehoord tijdens het fitnessen, maar ik vind de titel nergens.
De clip is nogal donker en af en toe komt er een vervormd gezicht in beeld dat meezingt met de vervormde vocals. Het nummer zelf doet me wat denken aan Massive Attack. Het genre weet ik niet, rustige melodieuze electro/techno? |
The Knife - Silent Shout |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
The Knife - Silent Shout |
Dat is em! Heel erg bedankt :D |
|
|
| christina |
ik weet sinds gisteren eindelijk hoe een lied noemt waar ik nooit de naam van geweten heb... ma tlied is echt wel vet:)
dikke tranceplaat:D
de titel is "spider" ma nu ben ik de uitvoerder toch wel ni vergeten zeker? :rolleyes:
iemand een idee? en iemand die het heeft staan?:) |
|
|
| pooley |
kzoek een plaat die al zeer lang uit is.
Zeer traag en wordt nog veel gespeeld als het laat wordt.
Ze is zeer bekend.
ff nadoen :p
pom pom podopodom pom pom podopodom pom pom podopodom en hierna komt een soort 'fluit'
fiwuwiiiihiiiiiiiii ;-) pom pom podopodom pom pom podopodom fiwuwiiiihiiiiiiiii
kmoet ze hebben, zoeken er al weken achter opt werk
u bent bedankt. danku voor de staande ovatie.
gracias |
|
|
| domineesje |
| *klap klap klap* |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by pooley
kzoek een plaat die al zeer lang uit is.
Zeer traag en wordt nog veel gespeeld als het laat wordt.
Ze is zeer bekend.
ff nadoen :p
pom pom podopodom pom pom podopodom pom pom podopodom en hierna komt een soort 'fluit'
fiwuwiiiihiiiiiiiii ;-) pom pom podopodom pom pom podopodom fiwuwiiiihiiiiiiiii
kmoet ze hebben, zoeken er al weken achter opt werk
u bent bedankt. danku voor de staande ovatie.
gracias |
The Sunclub - Fiesta de los tamborileros ? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Aurélie
The Sunclub - Fiesta de los tamborileros ? |
als het dat is, kan je het nog anders beschrijven he, zomerhit geweest ;) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by pooley
kzoek een plaat die al zeer lang uit is.
Zeer traag en wordt nog veel gespeeld als het laat wordt.
Ze is zeer bekend.
ff nadoen :p
pom pom podopodom pom pom podopodom pom pom podopodom en hierna komt een soort 'fluit'
fiwuwiiiihiiiiiiiii ;-) pom pom podopodom pom pom podopodom fiwuwiiiihiiiiiiiii
kmoet ze hebben, zoeken er al weken achter opt werk
u bent bedankt. danku voor de staande ovatie.
gracias |
genre?
ik dacht aan "the egg - walking away (tocadisco remix), maar die is nog niet zeer lang uit natuurlijk:) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
genre?
ik dacht aan "the egg - walking away (tocadisco remix), maar die is nog niet zeer lang uit natuurlijk:) |
ja dat een dat aurelie zegt, begint niet traag he |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by christina
ik weet sinds gisteren eindelijk hoe een lied noemt waar ik nooit de naam van geweten heb... ma tlied is echt wel vet:)
dikke tranceplaat:D
de titel is "spider" ma nu ben ik de uitvoerder toch wel ni vergeten zeker? :rolleyes:
iemand een idee? en iemand die het heeft staan?:) |
Vermoedelijk George Hales - Spyder |
|
|
|
|