|
ספורט, פתיחת ליגת העל (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
אין לי ציפיות מהעונה..
אני מקווה שחיפה יקחו שוב אליפות..
אבל לא יותר מזה..
כל הדיבורים על "זאת הולכת להיות עונה מצויינת" לא נראים לי.. |
|
|
| yahel222 |
גם לי יש מנוי לשער 11
והקבוצה על הפנים
אבל אתם יודעים אני אופטימי תמיד....אז מקווה שנביא אליפות
בכל אופן הלוואי וקלינגר יתפטר ושיבוא אברהם גרנט במקומו......
לא שהוא היה כזה טוב פעם שעברה שהוא היה במכבי
אבל עדיף על עכשיו |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
עדכון
דקה 30 מכבי חיפה 3 - 0 סכנין |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by m0sh
חן עכשיו אני משוכנע שלא היה שווה את מכבי ת"א באירופה
סעמק מזל מסריח שלא לקחנו את הגביע |
יש מצב שאתה צודק
אני רק באמת... מרחם על ברקוביץ' |
|
|
| yaman |
אני אומר חד וחלק...
בית"ר עכשיו אשכרה תיהיה אמיפריה!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| KrazyDJs |
כוסעמק נפלתי בווינר..ליגה אנגלית מזדיינת :(
אללה חיפה..
4-1
נגמר בסוף, לא? |
|
|
| Nefesh Sick |
שמעו תגידו מה שבא לכם מחר עדין יש הרכב חסר .
אחרי הדרבי עוד 3 שבועות לא יהיו כבר תירוצים !
דוארטה יחזור , אופיר חיים יחזור , קאקו ויחיאל יחזרו מההרחקה .
לקלינגר יהיה זמן להביא עוד שחקן חיזוק ולתקן את כל הבעיות וכבר לא יהיו תירוצים מול בלומפילד בטירוף בדרבי .
הפסד בדרבי = קלינגר עף |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב אז בניגוד למשוחדים פה אני לא אוהד אף אחת
אני אוהב כדורגל אבל האהדה שהיתה לי לביתר בעבר כבר נעלמה לה
כך שאני ייתן את דעתי האובייקטיבית
מכבי חיפה אלופה שוב
מכבי ת"א - קלינגר לא יעוף לפני סוף העונה אבל הקבוצה תיכשל
ביתר - תשחק כדורגל מהנה אך תסבול מחוסר יציבות וקישור הגנתי חלש - תסיים מקום 4-7
מכבי פ"ת - תמשיך להוות צלע בצמרת אך לא תתקרב עדיין למאבק רציני על אליפות - מקומות 2-4
הפועל תל אביב - היחידה שאני רואה שתהיה אולי אם דברים יתחברו שם נכון להאבק עם חיפה - מקומות 1-3
נצרת עילית - תאמת זה הסימן שאלה הכי גדול אחרי הקיץ הזה איבדה את החוד המצוין שהיה לה בדמות דוארטה וזיו וכנראה שתיאלץ לעבוד קשה העונה אך להערכתי היא תשרוד בליגה מקומות 8-11
מ.ס. אשדוד - אם הם היו עולים וחוטפים בראש משטוטגארט להערכתי זה היה מפיל אותם בגדול בליגה - בכל מקרה עונה כמו העונה הקודמת לא תהיה להם
מקומות 6-9
מכבי נתניה - רובן עטר בנה קבוצה עם פוטנציאל אבל הוא עדיין לא הצליח להוכיח שהוא לא לוקה בתסמונת אלי אוחנה כמאמן..שחקן מצוין וטכני מאמן יחסית כושל להערכתי נתניה תשרוד בקושי עטר לא בטוח יסיים את העונה מקומות 8-11
הפועל כפר סבא - לא בטוח שיהיה לה קל בעונה הזו בליגה והרבה יהיה תלוי בסיבוב הראשון להערכתי - אם היא לא תדרדר לתחתית מראש ואלישע לוי ישרוד עד הסיבוב השלישי - היא נשארת בגדול מקומות - 7-10
הפועל פ"ת - השאלה היא האם גברי לוי ייתן לירידה של הפועל פ"ת להיות רשומה על שמו...ביום שנקרא בעיתון על איזה סיפור שייראה מוזר ובגללו גברי לוי עזב נדע שזה היום שבו פתח תקווה צפויה להתחיל לצלול אל הליגה השנייה - להערכתי זה אכן יקרה מקומות - 10-12
בני סכנין - הייתי צריך לכתוב כאן על הפועל חיפה אבל בני סכנין בעור שיניה נחלצה מהירידה..השנה זה יוכרע לרעתם מוקדם יותר מהמחזור האחרון אם הם רוצים עוד להשאר כדאי להם להיות הקבוצה הראשונה שמחליפה מאמן בליגה ולהביא מאמן עם ניסיון רב במאבקי תחתית (עיין ערך שייע פייגנבוים)
מקומות 10-12
אז זה היה ארוך וממצה
נחזור לזה בסוף העונה ונראה בכמה פספסתי... |
|
|
| yahel222 |
טוב אני מטבעי אופטימי אז למרות הכל אני מאמין שמכבי יביאו אליפות
בכל מקרה חיפה לא יזכו (למרות התבוסה היום) וכולם יגלו שרוני לוי הוא פלופ גדול
אם לא מכבי אז לצערי יהיו אלה הקומוניסטים שיזכו...
ובכל מקרה מכבי לא יכשלו כי גם אם כרגע רוסו לא בשיאו ונמני לא כיכב (אייל דווקא נתן תצוגות מדהימות - רואים שהוא 3 רמות מעל הליגה שלנו רק חבל שאין עדיין איזה חלוץ מהיר)
בסופו של דבר הם שחקנים מדהימים ומנוסים והם יקחו את הקבוצה קדימה
לא נסיים מתחת למקום 3
וזו דווקא הבעיה - אם נסיים 3 אז קלינגר ישאר לעוד עונה אבל תכלס זה כשלון
נותר רק לחיות ולראות.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב אני מטבעי אופטימי אז למרות הכל אני מאמין שמכבי יביאו אליפות
בכל מקרה חיפה לא יזכו (למרות התבוסה היום) וכולם יגלו שרוני לוי הוא פלופ גדול
אם לא מכבי אז לצערי יהיו אלה הקומוניסטים שיזכו...
ובכל מקרה מכבי לא יכשלו כי גם אם כרגע רוסו לא בשיאו ונמני לא כיכב (אייל דווקא נתן תצוגות מדהימות - רואים שהוא 3 רמות מעל הליגה שלנו רק חבל שאין עדיין איזה חלוץ מהיר)
בסופו של דבר הם שחקנים מדהימים ומנוסים והם יקחו את הקבוצה קדימה
לא נסיים מתחת למקום 3
וזו דווקא הבעיה - אם נסיים 3 אז קלינגר ישאר לעוד עונה אבל תכלס זה כשלון
נותר רק לחיות ולראות.... |
קודם כל שוב לא יודע מה יש לאנשים מרוני לוי
הוא המאמן הצעיר הטוב בארץ למעשה אחד משלושה מאמנים צעירים שאני חושב שהם טובים מאוד (שתיים האחרים - מוטי איווניר ורן בן שמעון) ואחד מהמאמנים הטובים בארץ שלא יהיה ספק משכן הוא צעיר ולומד משנה לשנה מטעויות - כבר אמרתי בעבר ואני אומר שוב הוא יגיע גם לנבחרת יום אחד אבל יש עוד זמן
עכשיו להגיד שחיפה לא תיקח אליפות בכל מקרה זה הימור גדול...לי כמעט אין ספק שחיפה תיקח
לגבי מכבי - דותן אתה כבר תראה מה יהיה
למקום שלישי מכבי לא תגיע
בכלל את ניר קלינגר גם הערכתי כמאמן לפני כמה שנים והוא הוכיח דבר אחד - הוא עדיין לא בשל מספיק לאמן קבוצה גדולה ודומיננטית אבל..הוא מאמן טוב שצריך יהיה ללמוד גם מטעויות של עצמו (ובעיקר להפסיק להתבכיין כי זה מעצבן) |
|
|
| YoraY |
:(
אני לא אוהב כדורגל.....
מה קורה עם מכבי נתניה שמישו יתן לי עדכון מזורז בבקשה... |
|
|
|
|