return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
ספורט, פתיחת ליגת העל (pg. 3)
View this Thread in Original format
fusi
מכבי ת"א תהיה אלפוה, ואת זה אני אומר לא בגלל שאני אוהד שלהם אלא בגלל שיש להם את הסיכוי הגבוה ביותר לזכות באליפות כמו שזה נראה עכשיו
Goashem
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)

:haha:
הרגתה אותי!
ויאללה הפועל!
עם קשטן והמוראל הגבוהה של הקבוצה אפשר לקחת אליפות!
yahel222
quote:
Originally posted by fusi
מכבי ת"א תהיה אלפוה, ואת זה אני אומר לא בגלל שאני אוהד שלהם אלא בגלל שיש להם את הסיכוי הגבוה ביותר לזכות באליפות כמו שזה נראה עכשיו


על סמך מה אתה אומר את זה בדיוק ??????????
כנראה לא עקבת אחרי העיתונים בשבועיים האחרונים אהה
www.one.co.il
כנס ותקרא על מכבי שבועיים אחורה....נראה מה תחשוב
וזה מאוהד של שער 11 !! שעד לפני 3 שנים לא היה מפסיד שום משחק (גם חוץ)

בכל אופן - גלן הולמס (לא קלטתי תשם אבל תוותר לי אני רע בשמות) אולי אתה יותר אובייקטיבי אבל דיי בוא קצת לקראתי....
וצודק קלינגר בכלל לא מנוסה והיה צריך לאמן עוד כמה שנים בקבוצות כמו הפועל פ"ת או נתניה או כפ"ס כאלה לפני שהוא מקבל קבוצה כזו
וככה גם רוני לוי - אולי הוא מאמן טוב אבל חיפה זה הג'וב האימון הראשון שלו וה2 אליפויות שלו נבעו מחוסר תחרות מוחלט !!
ועובדה שבאירופה לא הצליח פעמיים ולא משנה מי אשם וגם אם היה גול שטות - עדיין האשמה בסוף של המאמן ותראה שעונה הבאה הוא לא יהיה שם
fusi
עיתונים שמיתונים. העובדות בשטח מדברות - ניצחון 1:0 קטן אבל משמעותי על בית"ר לפני דקות אחדות. נדבר בסוף העונה. ועכשיו בחזרה לטראנס
:)
KrazyDJs
במחצית אחרי התצוגה המדהימה של בית"ר אמרתי לחבר שלי "בית"ר עכשיו הקבוצה הכי טובה שיכולה להיות בישראל, אבל היא לוזרית, היא לא תזכה באליפות עוד 100 שנה"...

במחצית השניה היא הוכיחה את זה...

שחקנים כמו אסולין וזיו, אנסומבו וטוטואנה, בן יוסף וחליבה...לא כוכבים שישלחו לחו"ל שנה הבאה, אבל שחקנים שעושים את העבודה ומוליכים קבוצה לאליפות, מוזר איך שהם עלו למחצית השניה כמו רוחות רפאים...לא ראו אותם במשחק...
DjNumShum
גרנט ממש אידיוט אם הוא לא מזמין את ברקוביץ לנבחרת!
OREN
quote:
Originally posted by DjNumShum
גרנט ממש אידיוט אם הוא לא מזמין את ברקוביץ לנבחרת!

בוא ונמחק את המילה לא
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yahel222
וככה גם רוני לוי - אולי הוא מאמן טוב אבל חיפה זה הג'וב האימון הראשון שלו וה2 אליפויות שלו נבעו מחוסר תחרות מוחלט !!
ועובדה שבאירופה לא הצליח פעמיים ולא משנה מי אשם וגם אם היה גול שטות - עדיין האשמה בסוף של המאמן ותראה שעונה הבאה הוא לא יהיה שם


תשמע רוני לוי גדל בביצה המקומית והתחנך בביצה המקומית
כאחד כזה הוא מוכיח שכמאמן בארץ עם המנטליות של הארץ הוא אכן מאמן טוב ולא יעזור להגיד שחיפה רמה מעל הליגהאני יכול להביא לך המון דוגמאות של קבוצות כוכבים שנפלו בליגה (אשדוד? מכבי השנה עוד נראה? חיפה בעידן שום? ריאל כבר כמה שנים? ברצלונה עד עונה אחרונה? רוצה עוד?)

וסליחה אם שכחתי עוד מאמן טוב אחד
המאמן למשפחת לוזון...אני מתנצל מראש למרות ששם זו הקבוצה היחידה שהתנאים שלה הם באמת תנאים נורמלים לקבוצה בארץ (חוץ מחיפה אולי)
yahel222
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תשמע רוני לוי גדל בביצה המקומית והתחנך בביצה המקומית
כאחד כזה הוא מוכיח שכמאמן בארץ עם המנטליות של הארץ הוא אכן מאמן טוב ולא יעזור להגיד שחיפה רמה מעל הליגהאני יכול להביא לך המון דוגמאות של קבוצות כוכבים שנפלו בליגה (אשדוד? מכבי השנה עוד נראה? חיפה בעידן שום? ריאל כבר כמה שנים? ברצלונה עד עונה אחרונה? רוצה עוד?)

וסליחה אם שכחתי עוד מאמן טוב אחד
המאמן למשפחת לוזון...אני מתנצל מראש למרות ששם זו הקבוצה היחידה שהתנאים שלה הם באמת תנאים נורמלים לקבוצה בארץ (חוץ מחיפה אולי)


קודם כל מברוק לי !!!
הייתי בטדי נכנסתי חינם ליציע המערבי
מוזר - פתאום אני יושב סביב אלפי אוהדי בית"ר וכולי חיוכים ופחדים באותו זמן
ואתה די טועה כי חיפה היא לא קבוצה של "גלאקטיקוס" כמו מכבי של השנה או אשדוד או ביתר של גד זאבי
יש שם כבר חבורה מגובשת של שחקנים בתוספת לזרים מצוינים
ובכל זאת המון שחקנים נפלו שם החל מאליניב ברדה וערן לוי ואם תלך עוד אחורה אז אפילו רפי כהן החלוץ שהיה הדבר הבא ואיפה הוא היום....
ובגלל זה עזבו אותם שחקנים כמו ברדה באדיר ורוסו ושחקנים כמו תומר בן יוסף וגיל ורמוט העדיפו ללכת לבית"ר והפועל ת"א ולא להירקב שם בספסל
חיפה של שום...היתה כשלון??? הסיבה היחידה שהם לא זכו באליפות היתה ליגת האלופות שהם היו שם ממש תותחים ושום אגב מאמן מצוין

ואגב עכשיו כולם צוחקים על מכבי כי אנחנו בתקופה לא טובה
אבל אל תשכחו שברקוביץ הודיע שהוא חוזר לארץ ולא למכבי חיפה אז נלחמו עליו גם הפועל ת"א וגם מכבי פ"ת
ועל רוסו נלחמה גם הפועל ת"א ושלא נדבר על חיפה ששחר הודיע במסיבת יומולדת 90 לקבוצה שרוסו נשאר עוד עונה...יותר מזה ??? בסוף קיבל ז
ונמני ????? סליחה...אבל הוא השחקן הישראלי הכי תותח ולא פחות חשוב הכי וינר שגדל בארץ - ואם לא היה סובל מחוסר מזל הוא היה מצליח גם באירופה - פשוט הגיע בזמן רע למקום לא טוב (למי שלא מכיר את הסיפור - כשנמני הגיע לאתלטיקו מדריד לפני 10 שנים הוא הגיע בתור עוד שחקן לאימונים ובמקום זה עשה ביה"ס לשחקנים ב10 מליון דולר אז פשוט החרימו אותו ולא היו מוסרים לו ובגלל זה הוא עזב...)

ועוד משהו קטן - שלמה שרף - שמשחק אותה עלק אובייקטיבי אבל בעצם שונא את מכבי ובמיוחד את נמני - חרא מאמן כי עם הנבחרת שהיתה לנו לפני 7-8 שנים היה חובה להגיע למונדיאל רק תחשבו על ההרכב
גינצבורג
אלון חזן, טל בנין במיטבו עוד ששחיק באיטליה
ברקוביץ, רביבו, עטר, איציק זוהר (הכשרון הכי מבוזבז בכדורגל הישראלי
אלון מזרחי בשיאו
ועוד ועוד אחרים
באמת דור מפוספס....
DjChook
שלמה שרף אנטי כדורגל, זה מגעיל לשמוע אותו
בקשר למכבי סחטין על הניצחון, רואים שנמני התבגר בטירוף במשחק שלו
איזה מסירות היו לו אתמול יאאאאאלה

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yahel222
קודם כל מברוק לי !!!
הייתי בטדי נכנסתי חינם ליציע המערבי
מוזר - פתאום אני יושב סביב אלפי אוהדי בית"ר וכולי חיוכים ופחדים באותו זמן
ואתה די טועה כי חיפה היא לא קבוצה של "גלאקטיקוס" כמו מכבי של השנה או אשדוד או ביתר של גד זאבי
יש שם כבר חבורה מגובשת של שחקנים בתוספת לזרים מצוינים
ובכל זאת המון שחקנים נפלו שם החל מאליניב ברדה וערן לוי ואם תלך עוד אחורה אז אפילו רפי כהן החלוץ שהיה הדבר הבא ואיפה הוא היום....
ובגלל זה עזבו אותם שחקנים כמו ברדה באדיר ורוסו ושחקנים כמו תומר בן יוסף וגיל ורמוט העדיפו ללכת לבית"ר והפועל ת"א ולא להירקב שם בספסל
חיפה של שום...היתה כשלון??? הסיבה היחידה שהם לא זכו באליפות היתה ליגת האלופות שהם היו שם ממש תותחים ושום אגב מאמן מצוין

ואגב עכשיו כולם צוחקים על מכבי כי אנחנו בתקופה לא טובה
אבל אל תשכחו שברקוביץ הודיע שהוא חוזר לארץ ולא למכבי חיפה אז נלחמו עליו גם הפועל ת"א וגם מכבי פ"ת
ועל רוסו נלחמה גם הפועל ת"א ושלא נדבר על חיפה ששחר הודיע במסיבת יומולדת 90 לקבוצה שרוסו נשאר עוד עונה...יותר מזה ??? בסוף קיבל ז
ונמני ????? סליחה...אבל הוא השחקן הישראלי הכי תותח ולא פחות חשוב הכי וינר שגדל בארץ - ואם לא היה סובל מחוסר מזל הוא היה מצליח גם באירופה - פשוט הגיע בזמן רע למקום לא טוב (למי שלא מכיר את הסיפור - כשנמני הגיע לאתלטיקו מדריד לפני 10 שנים הוא הגיע בתור עוד שחקן לאימונים ובמקום זה עשה ביה"ס לשחקנים ב10 מליון דולר אז פשוט החרימו אותו ולא היו מוסרים לו ובגלל זה הוא עזב...)

ועוד משהו קטן - שלמה שרף - שמשחק אותה עלק אובייקטיבי אבל בעצם שונא את מכבי ובמיוחד את נמני - חרא מאמן כי עם הנבחרת שהיתה לנו לפני 7-8 שנים היה חובה להגיע למונדיאל רק תחשבו על ההרכב
גינצבורג
אלון חזן, טל בנין במיטבו עוד ששחיק באיטליה
ברקוביץ, רביבו, עטר, איציק זוהר (הכשרון הכי מבוזבז בכדורגל הישראלי
אלון מזרחי בשיאו
ועוד ועוד אחרים
באמת דור מפוספס....


האם הקרדיט לא צריך ללכת למאמן על גיבוש חבורה כזו של שחקנים לקבוצה מצליחה שפשוט לא נתנה צאנס לשאר הליגה בשנתיים האחרונות? זה שהשחקן הישראלי מפונק ולא מוכן לשבת על הספסל זה משהו אחר ברדה כשעלה מהספסל נתן את שלו וכך גם שחקנים אחרים השיטה חזקה יותר מכל שחקן - לא זלזלתי בשום רק אמרתי שבליגה הוא לא הצליח ומשאמרת נכון לגבי אירופה אבל עדיין רוני לוי צעיר והנפילות האלה בשנים האחרונות רק יהפכו אותו למאמן טוב יותר גם במפעל האירופי כי כמו שאמרתי הוא היה עד כה רק בביצה המקומית ומה לעשות המנטליות האירופית שונה וזו הסיבה שהקבוצות שלו נראות טוב בארץ אך כושלות באירופה...הוא עדיין לא מאמן מנוסה מספיק בשביל אירופה - סתם לדוגמא אם רוני לוי היה יוצא להשתלמויות בחול + הוא היה בתור שחקן משחק שם כמה שנים אני מעריך שחיפה לפחות באחת מהשנתיים האחרונות היתה מסוגלת לעבור כי היה לרוני לוי כמאמן תידע והכלים כיצד צריך להתמודד בשלבים שונים של המשחק מול היריבה - אבל כמו שאמרתי זה עוד יגיע

לגבי שלמה שרף - אותה נבחרת כוכבים שאתה מדבר עליה היתה הנבחרת שעברה את טבילת האש באירופה מנבחרת שדשדשה וסיימה אחרונה בבית שכלל את פינלנד (בלי לזלזל)
היא הגיעה עד מרחק נגיעה ביורו 2000
רביבו? תמיד משום מה בנבחרת במשחקיםן מחייבים הוא לא נתן משחקים גדולים
זוהר? פרימדונה שככל שהתבגר כך הדרדר..השנים הטובות שלו היו במכבי עד 94-95 בערך
גינצבורג? חחח נו באמת כמה שערים שטותיים ומרגיזים הוא ספג במדי הנבחרת...במו ידיו הוא היה לוקח לנבחרת נקודות
אתה מסתכל על השמות זה באמת נראה כמו משהו שהיה צריך להצליח יותר..אבל בסה"כ נבחרת של כמה שחקנים שיצאו לשחק בקבוצות בינוניות ומטה ביבשת ולא כולם הצליחו מי יודע מה....העפלה למונדיאל או ליורו לא היו דבר שנבחרת כזו חייבת להשיג...אלא זה היה הישג אדיר לנבחרת כזו - יש לא מעט נבחרות טובות ממשהיה לישראל
yahel222
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
האם הקרדיט לא צריך ללכת למאמן על גיבוש חבורה כזו של שחקנים לקבוצה מצליחה שפשוט לא נתנה צאנס לשאר הליגה בשנתיים האחרונות? זה שהשחקן הישראלי מפונק ולא מוכן לשבת על הספסל זה משהו אחר ברדה כשעלה מהספסל נתן את שלו וכך גם שחקנים אחרים השיטה חזקה יותר מכל שחקן - לא זלזלתי בשום רק אמרתי שבליגה הוא לא הצליח ומשאמרת נכון לגבי אירופה אבל עדיין רוני לוי צעיר והנפילות האלה בשנים האחרונות רק יהפכו אותו למאמן טוב יותר גם במפעל האירופי כי כמו שאמרתי הוא היה עד כה רק בביצה המקומית ומה לעשות המנטליות האירופית שונה וזו הסיבה שהקבוצות שלו נראות טוב בארץ אך כושלות באירופה...הוא עדיין לא מאמן מנוסה מספיק בשביל אירופה - סתם לדוגמא אם רוני לוי היה יוצא להשתלמויות בחול + הוא היה בתור שחקן משחק שם כמה שנים אני מעריך שחיפה לפחות באחת מהשנתיים האחרונות היתה מסוגלת לעבור כי היה לרוני לוי כמאמן תידע והכלים כיצד צריך להתמודד בשלבים שונים של המשחק מול היריבה - אבל כמו שאמרתי זה עוד יגיע

לגבי שלמה שרף - אותה נבחרת כוכבים שאתה מדבר עליה היתה הנבחרת שעברה את טבילת האש באירופה מנבחרת שדשדשה וסיימה אחרונה בבית שכלל את פינלנד (בלי לזלזל)
היא הגיעה עד מרחק נגיעה ביורו 2000
רביבו? תמיד משום מה בנבחרת במשחקיםן מחייבים הוא לא נתן משחקים גדולים
זוהר? פרימדונה שככל שהתבגר כך הדרדר..השנים הטובות שלו היו במכבי עד 94-95 בערך
גינצבורג? חחח נו באמת כמה שערים שטותיים ומרגיזים הוא ספג במדי הנבחרת...במו ידיו הוא היה לוקח לנבחרת נקודות
אתה מסתכל על השמות זה באמת נראה כמו משהו שהיה צריך להצליח יותר..אבל בסה"כ נבחרת של כמה שחקנים שיצאו לשחק בקבוצות בינוניות ומטה ביבשת ולא כולם הצליחו מי יודע מה....העפלה למונדיאל או ליורו לא היו דבר שנבחרת כזו חייבת להשיג...אלא זה היה הישג אדיר לנבחרת כזו - יש לא מעט נבחרות טובות ממשהיה לישראל


שמע לא אמרתי שרוני לוי מאמן רע
פשוט הוא עוד לא הוכיח כלום זה שהוא זכה באליפות זה פשוט מחוסר תחרות והעונה נראה את היכולת האמיתית שלו
הרי בשנתיים שלו לא אימנו בארץ לא גרנט ולא קשטן (עונה אחת בהפועל שמכרה חצי קבוצה ובאמת לא היה לו סגל) העונה יש תחרות טובה ונוכל לראות מה הוא שווה

ולא נראה לי שהיינו עם ]פינלנד היינו עם
צרפת
בולגריה
אוסטריה
שוודיה

ועדיין גינצבורג היה יותר טוב מהשוערים של היום ב2 רמות (בכל זאת שיחק בגלאזגו ריינג'רס !! לא צחוק)
ורביבו היה פעם ככה פעם ככה ב 5-0 על אוסטריה הוא כיכב
וזוהר אמרתי - הוא הכשרון המבוזבז הכי גדול שישראל וגם לא היה שותף לקמפיינים הטובים
בכל אופן הבלאגן היה בגלל ה"מריבות" בין רביבו לברקוביץ על מי ינהיג את הנבחרת ופה היה צריך מאמן שיבהיר להם את המצב

ודור כזה של כדורגלנים לא יהיה פה עוד הרבה זמן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement