return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
ספורט, פתיחת ליגת העל (pg. 7)
View this Thread in Original format
Nefesh Sick
וואחד טובה

מה זה הפועל ?
KrazyDJs
אמן שרף יאמן את בית"ר, זאת תהיה עונה מצחיקה :p
Dj Alex (ISR)
אפק חתם בביתר לשלוש שנים..
ronsh
מה אתם אומרים לגבי ההחלטה לא לתת למכבי לארח את הפועל ברמת גן?...
תכלס זה הכי מוצדק לדעתי ..אם מכבי רוצים לארח ברמת גן שיהפכו אותו לאצטדיון הביתי שלהם וישחקו שם כל העונה

ושלא כל קבוצה שרוצה לעשות כסף תעביר ביתיות לרמת גן...
Dj Alex (ISR)
החלטה מצויינת, בפעם האחרונה שמכבי ת"א קיבלו אישור לארח ברמת גן זה נגמר באליפות שהם גנבו למכבי חיפה לפני כמה עונות..
ואם יש להם יותר מדי אוהדים שיבנו אצטדיון ויארחו שם מצידי עד 2154
KrazyDJs
אללה עוד מעט ליגת האלופות...
פורצה ריאללל :wtf:
DjChook
אני אישית חושב שקבוצה יכולה להעביר ביתיות מהצד של האוהדים
שלא יצטרכו לשלם 120 שקל בשביל לראות קבוצת עגלות

חבר'ה, למי אכפת

ליגת האלופות מתחילה היום !
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אללה עוד מעט ליגת האלופות...
פורצה ריאללל :wtf:

<שיעול> 3-0 <שיעול>

היום ברסה - ורדר ברמן.. :whip:
DjChook
איזה משחק שווה לראות היום ?
Dj Alex (ISR)
ברסה - ורדר ברמן ב21:45 מפגש בין שתי קבוצות גדולות, שאר המשחקים לא ממש מעניינים.. בעצם יש ויאריאל נגד מנצסטר בספורט 5+ באותה השעה.

Viber
אם ב"כדורגל" החובבני שלנו עסקינן קבלו כתבה קורעת מצחוק
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3140981,00.html
:stongue: :stongue:
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Viber
אם ב"כדורגל" החובבני שלנו עסקינן קבלו כתבה קורעת מצחוק
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3140981,00.html
:stongue: :stongue:

חחחחחחחחחחחחחח כמה שזה מצחיק ככה זה גם נכון.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement