|
ספורט, פתיחת ליגת העל (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Nefesh Sick |
וואחד טובה
מה זה הפועל ? |
|
|
| KrazyDJs |
| אמן שרף יאמן את בית"ר, זאת תהיה עונה מצחיקה :p |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| אפק חתם בביתר לשלוש שנים.. |
|
|
| ronsh |
מה אתם אומרים לגבי ההחלטה לא לתת למכבי לארח את הפועל ברמת גן?...
תכלס זה הכי מוצדק לדעתי ..אם מכבי רוצים לארח ברמת גן שיהפכו אותו לאצטדיון הביתי שלהם וישחקו שם כל העונה
ושלא כל קבוצה שרוצה לעשות כסף תעביר ביתיות לרמת גן... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
החלטה מצויינת, בפעם האחרונה שמכבי ת"א קיבלו אישור לארח ברמת גן זה נגמר באליפות שהם גנבו למכבי חיפה לפני כמה עונות..
ואם יש להם יותר מדי אוהדים שיבנו אצטדיון ויארחו שם מצידי עד 2154 |
|
|
| KrazyDJs |
אללה עוד מעט ליגת האלופות...
פורצה ריאללל :wtf: |
|
|
| DjChook |
אני אישית חושב שקבוצה יכולה להעביר ביתיות מהצד של האוהדים
שלא יצטרכו לשלם 120 שקל בשביל לראות קבוצת עגלות
חבר'ה, למי אכפת
ליגת האלופות מתחילה היום ! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אללה עוד מעט ליגת האלופות...
פורצה ריאללל :wtf: |
<שיעול> 3-0 <שיעול>
היום ברסה - ורדר ברמן.. :whip: |
|
|
| DjChook |
| איזה משחק שווה לראות היום ? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| ברסה - ורדר ברמן ב21:45 מפגש בין שתי קבוצות גדולות, שאר המשחקים לא ממש מעניינים.. בעצם יש ויאריאל נגד מנצסטר בספורט 5+ באותה השעה. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
חחחחחחחחחחחחחח כמה שזה מצחיק ככה זה גם נכון. |
|
|
|
|