|
ספורט, פתיחת ליגת העל
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
פתיחת ליגת העל או בשם החדש שלה.. ליגת טוטו.
טוב מחר נפתחת הליגה, בעצם היא נפתחה היום אבל רוב המשחקים הם מחר..
מה דעתכם על העונה שתבוא, את מי אתם אוהדים, מי תיהיה האלופה מי תרד.. וכ"ו.. |
|
|
| OREN |
מכבי חיפה מפרקת את הליגה ולוקחת ת'אליפות
מכבי ת"א תציל את העונה שוב עם הגביע
בית"ר תסיים 3-5 עם יכולת יותר נורמלית מהענות האחרונות
מכבי נתניה חוזרת ללאומית עם נצרת עלית
אני אוהד את מכבי חיפה בע"ה אליפות שלישית רצוף |
|
|
| m0sh |
איך שלישית ברציפות שכחת שלפני שתי עונות מכבי ת"א זכתה?
יש לי הרגשה לגבי הפועל תל אביב...מקווה גם כי יש להם אחלה סגל
אבל אני בכלל עם מכבי הרצליה...אמן עלייה! |
|
|
| epsilon1 |
מרמורק מלחמה!!
ליגה ארצית הליגה הכי מותחת האמינו לי..
:D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by epsilon1
מרמורק מלחמה!!
ליגה ארצית הליגה הכי מותחת האמינו לי..
:D |
הכל מכור שם
בכל מקרה, קלינגר הביתה!!!! איזה מאמן פאתטי
לא יכול לראות אותו יותר
הקבוצה באמת יכולה לתפקד, אבל לא.. בוא ניתן לנימני לשחק מאחורה שוב כמו פעם, שוב שיתקע את המשחק, בוא נכניס קשר אחורי שאנחנו צריכים לתת מכת מחץ
אחחח הצעירות |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
זאת תיהיה אליפות שלישית למכבי חיפה.. (שנתיים אלופים) וגם השנה עוד אליפות, מכבי ת"א תתפרק כבר במחזור הראשון 3-0 נגד ביתר ומשם תבוא המפלה..
חיפה כמו תמיד תיקח את הליגה בלי מאמצים קשים, אלא שהפעם הפועל ת"א יקחו מקום שני מכבי פ"ת שלישי, סכנין ונתניה יורדות. |
|
|
| Nefesh Sick |
אני אוהד מכבי תל אביב מנוי שער 11
בעזרת השם מכבי לוקחת אליפות
חיפה מסיימת מקום שני
הפועל פתח תקווה וסכנין יורדות ליגה
אם מכבי תל אביב לא לוקחת אליפות אני מהמר על מכבי פתח תקווה בשיא הרצינות
הם קבוצה לדעתי מעולה ואם הם ייקחו אליפות או ייאבקו עליה אני לא יהיה מופתע בכלל
אבל סעמק יאללה מכבי |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
יש לאוהדי מכבי עדיין תקוות אחרי הכשלונות האחרונים?
כי אני בתכלס תפסתי מהם ודי פחדתי.. אבל אחרי ההצגות האחרונות שלהם.. ביזיון.
 |
|
|
| Nefesh Sick |
זה שטויות מה שכולם אומרים
בתכלס ממתי למישהו איכפת מגביע השוקו ? אז הפסדנו שם פעמיים
לעוף מאירופה לפני שהתחילה העונה זה לא נדיר וזה קורה כמעט כל שנה לכל הקבוצות כמעט
עדין לא התחילה הליגה וכבר מתחילים לבלבל את המוח עם פלופטיקוס וכל השטויות האלה .
חכו יום ראשון ביתר מקבלת בראש. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Nefesh Sick
זה שטויות מה שכולם אומרים
בתכלס ממתי למישהו איכפת מגביע השוקו ? אז הפסדנו שם פעמיים
לעוף מאירופה לפני שהתחילה העונה זה לא נדיר וזה קורה כמעט כל שנה לכל הקבוצות כמעט
עדין לא התחילה הליגה וכבר מתחילים לבלבל את המוח עם פלופטיקוס וכל השטויות האלה .
חכו יום ראשון ביתר מקבלת בראש. |
אין לכם חלוץ אין לכם מרכז שדה, ואין אתם מתכננים לפרק את ביתר?
עם רוסו ומבצעי יחיד של ברקוביץ?
אתמול אמרו נכון ב"שישי חי ובועט" "אנחנו לא יודעים אם המועדון בן 100 או השחקנים" |
|
|
| Nefesh Sick |
ראיתי אתמול שישי חי ובועט וסתם היה משהו תוך כדי אבל לא משנה
חלוץ לדעתי רועי דיין היה טוב במשחק מול ניקוסיה ובכלל היה מרכז שדה כי הקבוצה שיחקה טוב שלטה במשחק ובסוף גם הגיע הגול
דווקא ניקוסיה הם אלה שגנבו תמשחק ממבצע אישי של הקשר האחורי שלהם .
ביתר קבוצה חלשה ביותר עם מאמן חלש ביותר ואני לא יהיה מופתע שאם הם יקבלו גול אחד הם יקבלו אחרי זה עוד 5 בגלל הלחת של הקהל שלהם ובכלל אין להם שם קישור .
הם הביאו 2 זרים שעם כל הכבוד הורידו קבוצה ליגה אז הם לא כאלה גדולים ,
הביאו יואב זיו מנצרת עלית ותומר בן יוסף שהוא בלם סביר .
הם שיחררו את נמני שעשה להם תמשחק , את בנין שסידר להם הכל מאחורה , את אינדיו שהיה בלם טוב ועוד בלם ברזילאי
הם נחלשו משנה שעברה ואני בטוח שהם יסיימו מתחת למקום 6 השנה |
|
|
| m0sh |
חן עכשיו אני משוכנע שלא היה שווה את מכבי ת"א באירופה
סעמק מזל מסריח שלא לקחנו את הגביע |
|
|
|
|