return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
ספורט, פתיחת ליגת העל (pg. 6)
View this Thread in Original format
DjChook
תשמע בסופו של דבר כל מה שאנחנו רוצים לעשות זה להתקדם
נכון העליה למונידאל לא בידיים שלנו, אבל אתה שוכח כמה ספורט נותן לאנשים תקווה

אני כל משחק טוב של הנבחרת חוץ מההנאה שבנצחון אני חושב על המדינה שלנו
באמת.
ronsh
משהו גאוני

חישוב ישראל - במונדיאל?


כנסו ותראו מה הסיכויים של ישראל לעלות
KrazyDJs
רק אני ראיתי את המחצית עכשיו על Mute?
ינעל העולם דני נוימן לא סתם ת'פה, וכמה שטויות הוא מדבר...
עזבו שישראל באמת משחקים על הפנים, עזבו שהם משחקים נגד ילדים שעובדים יותר מאשר מתאמנים, השידור של ערוץ 1 מבאס את החייםםם
ronsh
אנחנו ממשיכים "לעשות" את שלנו...
אבל כנראה שזהו...אני לא רואה איפה צרפת עוצרת עכשיו
ואירלנד ושוויץ אחת מהן תעבור אותנו גם...בסוף נסיים מקום רביעי.
DjChook
quote:
Originally posted by ronsh

ואירלנד ושוויץ אחת מהן תעבור אותנו גם...בסוף נסיים מקום רביעי.


מה שבתכלס מגיע לנו

אין מה לעשות, אל טעויות משלמים, והכל התחיל בתיקו הביזיוני מול שוויץ בישראל
ronsh
quote:
Originally posted by DjChook
מה שבתכלס מגיע לנו

אין מה לעשות, אל טעויות משלמים, והכל התחיל בתיקו הביזיוני מול שוויץ בישראל


לא רק זה.
בוא נהיה מציאותיים..עשינו התקדמות אדירה...לא הפסדנו בשוויץ בצרפת ובאירלנד...אבל אצלנו בבית צריכים להיות קצת יותר מוחצים...

באף משחק בקמפיין הזה לא הייתי גאה בסגנון משחק אלא בתצוגות בונקר שהצליחו לנו פעם אחר פעם
Dj Alex (ISR)
גם אם נעלה למונדיאל (הסיכוי קלוש) אין לנו מה לעשות שם.
אחרי היכולת המחפירה נגד איי פארו הוכחנו שאין לנו התקפה בגרוש, קטן מסורבל בלילי יודע רק מה זה נבדל ולמה לעזעזל ארבייטמן לא בהרכב הבוגרת?
ronsh
חחחח אם בניון לא הצליח לקחת על הגב שלו נבחרת שלמה
אז ארבייטמן יצליח?...
Dj Alex (ISR)
לא יודע מה תפסתם מבניון, כשרון והכל.. אבל לפי דעתי הגזימו עם הפולחן בניון. אחרי התצוגה הבאמת מרשימה שלו נגד שוויץ ברמת גן הוא התחיל לשחק גרוע. ממש גרוע. גם נגד אירלנד בארץ הוא פספס מצבים של שער בטוח וגם במשחקים האחרונים בחול הוא פספס מסירות, לקח יותר מדי על עצמו ובעט החוצה.
ושנית כל, בניון לא חלוץ. ואין כיום בארץ חלוץ ישראלי יותר טוב מקטן וארביטמן. ואם להוסיף לזה את היכולת הגרועה של יניב קטן בזמן האחרון, ארביטמן הוא הפתרון היחידי פה, שלא להזכיר שבכל המשחקים שהוא שיחק העונה במדי מכבי חיפה הוא כבש.

ועוד משהו, שום שחקן לא צריך לקחת על עצמו נבחרת שלמה, בגלל זה גם אנחנו נראים ככה.. זה משחק קבוצתי, 11 אנשים. לא יכולת אישית (עין ערך ריאל מדריר) הפתרון הוא משחק קבוצתי, מה שאין במשחקי הנבחרת, זה או שבניון הולך ראש בקיר, או קטן, או בלילי.. או שההגנה שלנו מרחיקה כדורים ל40 מטר מחצי המגרש שלנו "שליחה קדימה" קעטלק..
KrazyDJs


:stongue:

מה שמצחיק שזה אמיתי..פורסם באתר של וואלה...

Dj Alex (ISR)
הם היו צריכים להוסיף:
"מי זה דני נוימן"
"חוטף קריזה"

ואני בוחר באפשרות: חוטף קריזה.
ronsh
והנה הבטיחו לנו ליגה מעניינת..
עוד לא נפתח לו המחזור השני וכבר קבוצה אחת מאוד אהודה בארץ הלא היא בית"ר ירושלים נפרדת מה"סמל" המאמן אלי אוחנה...

והיום פורסם שבעקבות ההיסטוריה הבעיתית של ארקדי גאיידמק הזה אופא שוקלים לפסול אותו...
מה שבטוח גם בעניין המאמנים נהיה מעניין .. גרנט ? שרף ?...מלמיליאן..

מעניין מי יבוא...

ואל תשכחו את הדרבי התל-אביבי שבא עלינו לטובה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement