return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
ספורט, פתיחת ליגת העל (pg. 4)
View this Thread in Original format
Nefesh Sick
אווווווו

איזה גול

עכשיו כל אלה שאמרו שמכבי זה נפילה שותקים .

8 זה בדם אבי נמני במכבי לעולם
DjChook
מה זה ההאצה המאוחרת הזאתי ?!

שיואוווו קלטתם את ההשמטה של דבידוביץ' ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yahel222 ולא נראה לי שהיינו עם ]פינלנד היינו עם
צרפת
בולגריה
אוסטריה
שוודיה


נכון ו..פינלנד

תבדוק בספרי ההיסטוריה
אחרי הניצחון מול צרפת בפארק דה פראנס היה לנו משחק בית אחרון שקבע מי תסיים אחרונה
ופינלנד ניצחה 3-1 והחזירה אותנו לקרקע ואל המקום האחרון בבית
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
מה זה ההאצה המאוחרת הזאתי ?!

שיואוווו קלטתם את ההשמטה של דבידוביץ' ?


אם כבר אז כבר...

בוינה איזה פורפרה של אוחנה יא אללה האוסטרלים אכלו אותה!



עכשיו כל אלה שאמרו שמכבי זה נפילה שותקים

- לא פשוט היה נראה לי פתטי להזכיר את זה כל יום אבל רק שתהיה רגוע
מכבי היא נפילה
yahel222
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם כבר אז כבר...

בוינה איזה פורפרה של אוחנה יא אללה האוסטרלים אכלו אותה!



עכשיו כל אלה שאמרו שמכבי זה נפילה שותקים

- לא פשוט היה נראה לי פתטי להזכיר את זה כל יום אבל רק שתהיה רגוע
מכבי היא נפילה


אם כבר....אז בכלל

" יש עלינו למונדיאל נשחק במקסיקו !!!!!!!"

אל תדאגו מכבי השנה אלופה
נקנח עם שיר

"בלומפילד לא הבית של האדומים
כי גם אם זה כואב לכם אין אוהדים
שער 5 נראה כמו מחנה פליטים
תרדו כבר מהארץ אתם לא יהודים
שרים על השואה אתם לא מתביישים
חכו לנקמה שתבוא מאלהים
הפועל קראו לי נאצי אבל אני גאה
במגן דוד שיש לי על החזה
שרים על הרימון בליגת המילואים
תשירו גם שקיבלתם מכות של החיים
שרים עד המוות אחר כך רק בוכים
שבכל מגרש בארץ מכות אתם אוכלים
שער 5 דרש בתחת הוא קיבל
שונא לעד הפועל, אוהב את ישראל
השיר הזה הוא קונטרה, לשירה הגרמנית
יבוא היום הפועל ותחזרו ללאומית
את הפזמון עכשיו אנחנו לא שרים
שמים עליכם זין
על כל האדומים
5..4..3..2..1 על הזין הפועל
אהההההההוווווווו על הזין הפועל
Dj Alex (ISR)
שלי יותר רלוונטי לגבי העונה..

גרמניה שלום.
גרמניה שלום.
תקחו אליפפוווווות..
רק בחלום !!
KrazyDJs
הדבר הכי כיף במשחק זה לשמוע את השירים המצחיקים על הקבוצות האחרות :wtf:
m0sh
quote:
Originally posted by YoraY
:(

אני לא אוהב כדורגל.....




:eek:

תבדוק רגע במכנסיים שלך אם יש לך משהו שבולט...אם אין אז אני מבין את מה שרשמת...;) :D
Dj Alex (ISR)
חחח אשכרה.. אבל לרוב אלה שלא אוהבים כדורגל שרוטים על כדורסל..
Nefesh Sick
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
שלי יותר רלוונטי לגבי העונה..

גרמניה שלום.
גרמניה שלום.
תקחו אליפפוווווות..
רק בחלום !!


אתה לא מתבייש ?

Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Nefesh Sick
אתה לא מתבייש ?

מתבייש ב..
m0sh
רק בלי הערות ילדותיות וגזעניות !
זה רק כדורגל ואתם מגזימים לגמרי...

אללה מכבי הרצליה ! 4-0
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement