|
ספורט, פתיחת ליגת העל (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Nefesh Sick |
אווווווו
איזה גול
עכשיו כל אלה שאמרו שמכבי זה נפילה שותקים .
8 זה בדם אבי נמני במכבי לעולם |
|
|
| DjChook |
מה זה ההאצה המאוחרת הזאתי ?!
שיואוווו קלטתם את ההשמטה של דבידוביץ' ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yahel222 ולא נראה לי שהיינו עם ]פינלנד היינו עם
צרפת
בולגריה
אוסטריה
שוודיה |
נכון ו..פינלנד
תבדוק בספרי ההיסטוריה
אחרי הניצחון מול צרפת בפארק דה פראנס היה לנו משחק בית אחרון שקבע מי תסיים אחרונה
ופינלנד ניצחה 3-1 והחזירה אותנו לקרקע ואל המקום האחרון בבית |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה זה ההאצה המאוחרת הזאתי ?!
שיואוווו קלטתם את ההשמטה של דבידוביץ' ? |
אם כבר אז כבר...
בוינה איזה פורפרה של אוחנה יא אללה האוסטרלים אכלו אותה!
עכשיו כל אלה שאמרו שמכבי זה נפילה שותקים
- לא פשוט היה נראה לי פתטי להזכיר את זה כל יום אבל רק שתהיה רגוע
מכבי היא נפילה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם כבר אז כבר...
בוינה איזה פורפרה של אוחנה יא אללה האוסטרלים אכלו אותה!
עכשיו כל אלה שאמרו שמכבי זה נפילה שותקים
- לא פשוט היה נראה לי פתטי להזכיר את זה כל יום אבל רק שתהיה רגוע
מכבי היא נפילה |
אם כבר....אז בכלל
" יש עלינו למונדיאל נשחק במקסיקו !!!!!!!"
אל תדאגו מכבי השנה אלופה
נקנח עם שיר
"בלומפילד לא הבית של האדומים
כי גם אם זה כואב לכם אין אוהדים
שער 5 נראה כמו מחנה פליטים
תרדו כבר מהארץ אתם לא יהודים
שרים על השואה אתם לא מתביישים
חכו לנקמה שתבוא מאלהים
הפועל קראו לי נאצי אבל אני גאה
במגן דוד שיש לי על החזה
שרים על הרימון בליגת המילואים
תשירו גם שקיבלתם מכות של החיים
שרים עד המוות אחר כך רק בוכים
שבכל מגרש בארץ מכות אתם אוכלים
שער 5 דרש בתחת הוא קיבל
שונא לעד הפועל, אוהב את ישראל
השיר הזה הוא קונטרה, לשירה הגרמנית
יבוא היום הפועל ותחזרו ללאומית
את הפזמון עכשיו אנחנו לא שרים
שמים עליכם זין
על כל האדומים
5..4..3..2..1 על הזין הפועל
אהההההההוווווווו על הזין הפועל |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
שלי יותר רלוונטי לגבי העונה..
גרמניה שלום.
גרמניה שלום.
תקחו אליפפוווווות..
רק בחלום !! |
|
|
| KrazyDJs |
| הדבר הכי כיף במשחק זה לשמוע את השירים המצחיקים על הקבוצות האחרות :wtf: |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by YoraY
:(
אני לא אוהב כדורגל.....
|
:eek:
תבדוק רגע במכנסיים שלך אם יש לך משהו שבולט...אם אין אז אני מבין את מה שרשמת...;) :D |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| חחח אשכרה.. אבל לרוב אלה שלא אוהבים כדורגל שרוטים על כדורסל.. |
|
|
| Nefesh Sick |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
שלי יותר רלוונטי לגבי העונה..
גרמניה שלום.
גרמניה שלום.
תקחו אליפפוווווות..
רק בחלום !! |
אתה לא מתבייש ? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Nefesh Sick
אתה לא מתבייש ? |
מתבייש ב.. |
|
|
| m0sh |
רק בלי הערות ילדותיות וגזעניות !
זה רק כדורגל ואתם מגזימים לגמרי...
אללה מכבי הרצליה ! 4-0 |
|
|
|
|