|
ספורט, פתיחת ליגת העל (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
מכבי ת"א הפסידו 1-0 להפועל כפר סבא..
פחחחחחחחח |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
סליחה על הדאלב פוסט. :(:(
הלאגים האלה ממש מעצבנים.. |
|
|
| KrazyDJs |
| וייבר, אחד הדברים הכי מצחיקים שקראתי בזמן האחרון :stongue: |
|
|
| m0sh |
דווקא לא כזה מצחיק
תקנו בלייזר ויש את זה גם שם
אבל הכי מצחיק זה המכתבים למערכת ואנשים שצריכים להרוג |
|
|
| Goashem |
| כל הכבוד למכבי פ"ת! הראו אופי ענק והצילו את הכבוד האבוד של ישראל השנה! הלוואי יגיעו רחוק במפעל ויראו שבישראל יודעים לשחק. אז שוב כל הכבוד להם ולמרות שאני נורא שונא את הלוזונים אני מאחל למכבי הצלחה במפעל השנה |
|
|
| DjChook |
תכלס שיחקו אותה
עכשיו מבינים למה גרנט מעלה את עומר גולן בנבחרת
יצאו גדולים! פורצה מכבי |
|
|
| KrazyDJs |
| המשחק היחיד שאשכרה נהנתי לשבת ולראות העונה, נהדר...ועוד הם עלו וקטעו את האכזבות של כל השאר באירופה, אז בכלל... |
|
|
| ronsh |
אף אחד בכלל לא מבין את גודל ההישג
אתם יודעים איזה בעיה מנטלית יש לישראלים..
ואחרי שאתה מפסיד בבית 2-0 ובפיגור שני שערי חוץ..קודם כל אתה צריך לשחק נגד החשבות הפסיכולוגיות לפני שאתה משחק כדורגל בכלל
הישג מדהים כל הכבוד |
|
|
| Goashem |
| בונא איזה נבחרת יש לנו? חוזרים מפיגור 2:0 בדאבלין אבל בקושי מנצחים את איי פארו ברמת גן! לא מגיע ליהיות במונדיאל |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Goashem
בונא איזה נבחרת יש לנו? חוזרים מפיגור 2:0 בדאבלין אבל בקושי מנצחים את איי פארו ברמת גן! לא מגיע ליהיות במונדיאל |
עכשיו שאפשר לסכם...צריך להגיד את האמת
ההתקפה ממש ממש חלשה....אבל ממש
מצד שני צריך ממש להיות גאים בבחורים...לא להפסיד בקמפיין שלם זה משהו שמעטות הקבוצות בכל אירופה שהצליחו לעשות |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by ronsh
עכשיו שאפשר לסכם...צריך להגיד את האמת
ההתקפה ממש ממש חלשה....אבל ממש
מצד שני צריך ממש להיות גאים בבחורים...לא להפסיד בקמפיין שלם זה משהו שמעטות הקבוצות בכל אירופה שהצליחו לעשות |
הרבה מדברים על התקפה חלשה - אבל תגידו לי כמה צרפת כבשו ??
כמה אירלנד כבשו ???
כמה שוויץ כבשו ??? - חוץ ממשחק אחד שהם נתנו בו 6...
ותראו איזה חלוצים - טיירי הנרי, דוד טרזגה, ג'יבריל סיסה, רובי קין, אלכסנדר פריי וכו' ושלא נדבר על הקישור שלהן...
אז לנו יש חלוצים לא משהו (קטן שכל משחק חשוב נכנס מתחת לאיזה בור ונשאר שם, עומר גולן שלמרות השלושער באירופה לא כזה שחקן כמו שעושים ממנו ובלילי - עזבו הוא בכלל בא מהפועל)
וגם איטליה עם חלוצים כמו ג'ילארדינו טוטי לוקה טוני ועוד רבים וטובים לא נתנה בדיוק חמישיות ושישיות....
ואם כבר אז מדברים יותר מדי על זה שלא הפסדנו כי סה"כ גם שויץ וגם צרפת לא הפסידו כלומר חצי מהבית לא הפסיד !!!
ולשאוף ללא להפסיד זה לשאוף להיות בינוני - אז עזבו את זה
אבל כן תגידו שהנבחרת עשתה פי 1000 ממה שנתנו לה סיכוי
מי חשב שתמודד על עליה
מי חשב שיש סויכוי ליותר ממקום 4 ????
והנה גם אם לא נעלה כנראה נסיים במקום ה-3
גרנט צריך להמשיך |
|
|
| ronsh |
זה שכולם לא כבשו זה לא אומר שאנחנו יכולים להתנחם בזה....
להסתפק בתיקו במשחקי בית זה מראה הכל |
|
|
|
|