return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
ספורט, פתיחת ליגת העל (pg. 8)
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
מכבי ת"א הפסידו 1-0 להפועל כפר סבא..
פחחחחחחחח
Dj Alex (ISR)
סליחה על הדאלב פוסט. :(:(
הלאגים האלה ממש מעצבנים..
KrazyDJs
וייבר, אחד הדברים הכי מצחיקים שקראתי בזמן האחרון :stongue:
m0sh
דווקא לא כזה מצחיק
תקנו בלייזר ויש את זה גם שם
אבל הכי מצחיק זה המכתבים למערכת ואנשים שצריכים להרוג
Goashem
כל הכבוד למכבי פ"ת! הראו אופי ענק והצילו את הכבוד האבוד של ישראל השנה! הלוואי יגיעו רחוק במפעל ויראו שבישראל יודעים לשחק. אז שוב כל הכבוד להם ולמרות שאני נורא שונא את הלוזונים אני מאחל למכבי הצלחה במפעל השנה
DjChook
תכלס שיחקו אותה
עכשיו מבינים למה גרנט מעלה את עומר גולן בנבחרת


יצאו גדולים! פורצה מכבי
KrazyDJs
המשחק היחיד שאשכרה נהנתי לשבת ולראות העונה, נהדר...ועוד הם עלו וקטעו את האכזבות של כל השאר באירופה, אז בכלל...
ronsh
אף אחד בכלל לא מבין את גודל ההישג
אתם יודעים איזה בעיה מנטלית יש לישראלים..

ואחרי שאתה מפסיד בבית 2-0 ובפיגור שני שערי חוץ..קודם כל אתה צריך לשחק נגד החשבות הפסיכולוגיות לפני שאתה משחק כדורגל בכלל

הישג מדהים כל הכבוד
Goashem
בונא איזה נבחרת יש לנו? חוזרים מפיגור 2:0 בדאבלין אבל בקושי מנצחים את איי פארו ברמת גן! לא מגיע ליהיות במונדיאל
ronsh
quote:
Originally posted by Goashem
בונא איזה נבחרת יש לנו? חוזרים מפיגור 2:0 בדאבלין אבל בקושי מנצחים את איי פארו ברמת גן! לא מגיע ליהיות במונדיאל




עכשיו שאפשר לסכם...צריך להגיד את האמת
ההתקפה ממש ממש חלשה....אבל ממש

מצד שני צריך ממש להיות גאים בבחורים...לא להפסיד בקמפיין שלם זה משהו שמעטות הקבוצות בכל אירופה שהצליחו לעשות

yahel222
quote:
Originally posted by ronsh
עכשיו שאפשר לסכם...צריך להגיד את האמת
ההתקפה ממש ממש חלשה....אבל ממש

מצד שני צריך ממש להיות גאים בבחורים...לא להפסיד בקמפיין שלם זה משהו שמעטות הקבוצות בכל אירופה שהצליחו לעשות


הרבה מדברים על התקפה חלשה - אבל תגידו לי כמה צרפת כבשו ??
כמה אירלנד כבשו ???
כמה שוויץ כבשו ??? - חוץ ממשחק אחד שהם נתנו בו 6...
ותראו איזה חלוצים - טיירי הנרי, דוד טרזגה, ג'יבריל סיסה, רובי קין, אלכסנדר פריי וכו' ושלא נדבר על הקישור שלהן...
אז לנו יש חלוצים לא משהו (קטן שכל משחק חשוב נכנס מתחת לאיזה בור ונשאר שם, עומר גולן שלמרות השלושער באירופה לא כזה שחקן כמו שעושים ממנו ובלילי - עזבו הוא בכלל בא מהפועל)
וגם איטליה עם חלוצים כמו ג'ילארדינו טוטי לוקה טוני ועוד רבים וטובים לא נתנה בדיוק חמישיות ושישיות....

ואם כבר אז מדברים יותר מדי על זה שלא הפסדנו כי סה"כ גם שויץ וגם צרפת לא הפסידו כלומר חצי מהבית לא הפסיד !!!
ולשאוף ללא להפסיד זה לשאוף להיות בינוני - אז עזבו את זה

אבל כן תגידו שהנבחרת עשתה פי 1000 ממה שנתנו לה סיכוי
מי חשב שתמודד על עליה
מי חשב שיש סויכוי ליותר ממקום 4 ????
והנה גם אם לא נעלה כנראה נסיים במקום ה-3
גרנט צריך להמשיך
ronsh
זה שכולם לא כבשו זה לא אומר שאנחנו יכולים להתנחם בזה....

להסתפק בתיקו במשחקי בית זה מראה הכל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement