return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Voetbal seizoen 2005 - 2006 (pg. 11)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Ik voorspel dat ze pas in de 2de helft 1-0 gaan kunnen scoren, en dan bang blijven bibberen tot aan het eindsignaal :D
Gladius
tss stelletjes successupporters & pessimisten. zijn die voorgaande 2-3 matchen waarin ze goed speelden dan plots vergeten ofwa? Vergeet vooral niet te zeggen dat ge de match absoluut NIET gaat zien eh!
Pumaz
quote:
Originally posted by Gladius
stelletjes successupporters

Geef toch toe, als je voor succes wil supporteren kies je niet voor België :p
pooley
you didn't get the point...
New Wave
Kennen jullie de belg Francois Colin? :) Stond een artikel in de krant van vandaag. hij noemde het belgisch voetbal: Belgie is kwa voetbal een 'eiland van achterlijheid' wat tussen Nederland en Frankrijk ligt.
Pumaz
Engeland verloren :wtf: :eek: :clown: :whip: :(
Gladius
quote:
Originally posted by Pumaz
Engeland verloren :wtf: :eek: :clown: :whip: :(

omg kheb er stukken van gezien, incl. de laatste 10min. prachtig man, die supporters, wat een sfeer.

btw, iemand pasje van bisconti gezien? (achter steunbeen) :eyes:
Phortastic
quote:
Originally posted by Pumaz
Engeland verloren :wtf: :eek: :clown: :whip: :(


haha idd. kheb meer de match van engeland gezien dan van belgië eigenlijk. slecht gespeeld van engeland, en WAT EEN INZET van ierland. ongelooflijk. dat is voornamelijk wat er mist bij de rode duivels...

wel mooie goalen bij de duivels. Vooral van ons Kevintje :D
en sjieke pas van bisconti idd glad ;)
Jasperovitsj
Daerden en Van Den Bergh in de basis ipv Pieroni en Van Damme that's all I say! Ge moet deze match natuurlijk in het juiste perspectief zien, 10 san marinese amateurs zijn geen 11 hevige bosniërs die u geen metertje ruimte geven. Maar vanavond was er (voor een groot deel dankzij de nieuwe spelers denk ik) eindelijk terug aansluiting en infiltratie en degelijk flankspel. En ook een hele herademing dat Goor weer terug is. :)
Pheatus
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Daerden en Van Den Bergh in de basis ipv Pieroni en Van Damme that's all I say!

Nen dikke +1!

Alé, eindelijk nog eens een toffe voetbalwedstrijd ;). De entertainment was er wel hé. 8-0
Toch eigenaardig dat het allemaal lukt nu. Zaten toch echt een paar pareltjes tussen ze! Nuja, dit was nog makkelijker dan een oefenmatch...
dus veel geeft het niet weer voor volgende matchen (al zal het de duivels wat meer zelfvertrouwen geven ;)).

djibberonacid
lekker matchke van de Belgen, maar Bosnië heeft gewonnen en Spanje staat gelijk dus het WK is meer dan ooit ver weg van ons landje!!
Real
Eindstand:

Spanje 1-1 Servië


We zien wel wat er van komt. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement