|
Voetbal seizoen 2005 - 2006 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Daerden en Van Den Bergh in de basis ipv Pieroni en Van Damme that's all I say! |
zijn ook van Genk he :cool: |
|
|
| lievez |
Plots leeft de WK-droom in België weer op. De Rode Duivels moeten dan wel met 3 goals verschil winnen van Spanje, drie punten pakken in Litouwen én hopen op een misstap van Bosnië-Herzegovina tegen San Marino of Servië om dan (wellicht) via de barrages nog mee te dingen voor een ticket naar Duitsland
^
yeah right
:D :D :D :D :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Idd, behoorlijk teleurstellend dat ze dan met zo een speler afkomen. Weggesmeten geld vind ik. Nuja, ge weet nooit dat zo'n speler verrast maar ik betwijfel het. Was al een paar dagen dat er enorm werd gespeculeerd op de naam van die zuid-amerikaan en dan komen ze af met iemand die net terug is uit blessure, niet echt schitterend statistieken heeft en niemand bijna van gehoord heeft.
|
ni te rap oordelen... hebde hem vandaag zien spelen tegen chelsea? Zeer degelijke sobere verdediger. Hebben ze goeie zaak mee gedaan!
Dat Portillo maar es wa laat zien morgen :p |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
ni te rap oordelen... hebde hem vandaag zien spelen tegen chelsea? Zeer degelijke sobere verdediger. Hebben ze goeie zaak mee gedaan!
Dat Portillo maar es wa laat zien morgen :p |
Ik had het over Pujol, niet over Juhasz ;) Juhasz had ik meer vertrouwen in, ge legt geen 2 miljoen neer voor iemand waarvan ge niet overtuigd zijt dat hij iets kan. Maar hij heeft toch nog wel verrast, Juhasz. Zuiver spelen en altijd kalm blijven. Hopen dat hij zo verder doet en dan maar hopen dat Kompany eens op de positie van verdedigende middenvelder wordt uitgespeeld want Vanderhaeghe mist gewoon handelingssnelheid. |
|
|
| Phortastic |
Ja Juhasz bedoelde ik natuurlijk ;) dacht dat ge het ook over hem had ;)
en agree met kompany op verdedigende middenvelder... |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
...en dan maar hopen dat Kompany eens op de positie van verdedigende middenvelder wordt uitgespeeld want Vanderhaeghe mist gewoon handelingssnelheid. |
Idd, Vanderhaeghe is wat te traag aan het worden op gebied van omgang met de bal. Zou een schitterende zet zijn om Kompany op te schuiven. Btw: goed en degelijk gespeeld van RSCA gisterenavond! Als ze op dit elan kunnen verderbouwen kunnen ze misschien nog iets forceren. Nuja, als ge het verslag zag van Betis - Liverpool, zag je toch wel duidelijk dat Betis ook een zot ploegske is ze! Maar volgens mij kan alle ;).
Juhasz idd een schitterende speler. Goede koop!
Nu, op naar Brugge - Juvé. Goede zaak om 3-4-3 te spelen van Caje. Doen Belgische ploegen veel te weinig. Altijd te bang van de tegenstrever ;). Aanvalleuhh! Ben benieuwd of het goed zal lopen. Spijtig van al die geblesseerden wel, hoewel ik denk dat dit niet zoveel zal uitmaken, want degene die nu eens kunnen spelen zullen wel super gemotiveerd zijn.
Hopelijk toont Portillo vanavond eens wat hij in huis heeft (twijfel ik eigenlijk niet aan). Z'n home-town heeft het nochtans wat minder gedaan: 3-0 tegen Lyon :whip:
Bon, good luck FCB!!!! |
|
|
| mellow_head |
| Bwahah, Brugge gans veel chance gehad, over algemeen goei partij gespeels MA NOG VEEL FOUTEN!!:whip: Juve moes met 0 - 45 kwame winnen:rolleyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Bwahah, Brugge gans veel chance gehad, over algemeen goei partij gespeels MA NOG VEEL FOUTEN!!:whip: Juve moes met 0 - 45 kwame winnen:rolleyes: |
daarvoor staat der dus ne keeper in de goal hé, om te zorgen dat het dus niet 0-45 wordt :D
Kwist wel dat Brugge met Stijnen ne goeie tweede keeper had, ma hij heeft gister echt wel een wereldmatch gespeeld. Kwas der zelf verwonderd van. Kmoet wel zeggen dat ik bij de eerste goal zijn positie niet echt perfect vond ...
maar ja, had hij mss meer naar de links gestaan, dan had Nedved em mss den andere hoek in gedraagd :p |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Kwist wel dat Brugge met Stijnen ne goeie tweede keeper had.
|
Is een oud-klasgenootje van mij :)
Heb nog nooit iemand zo bezeten van voetbal geweten, zalig voor die kerel dat hij het gehaald heeft |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Is een oud-klasgenootje van mij :)
Heb nog nooit iemand zo bezeten van voetbal geweten, zalig voor die kerel dat hij het gehaald heeft |
ik had dat een tijdje geleden opeens... was match aant zien en die jongen kwam zo bekend voor... ik maar aant denken : "allez nu... die lijkt op iemand die gekend heb ofzo" uiteindelijk bleek dus dat t ook een oude klasgenoot van mij was(en zehra). (karel geraerts ;)) wel leuk als ge dan zo iemand opeens op tv ziet :). |
|
|
| Eagle` |
| sterke partij van yulu en dikkie invalbeurt van blondel, hopelijk grijpt hem nu eindelijk zen kans. Wedstijd van stijnen verbaast me eigelijk nog het minst, altijd al steengoeie keeper geweest |
|
|
| mellow_head |
| STIJN STIJNEN 0WNS YOU ALL!!!!!! |
|
|
|
|