return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Voetbal seizoen 2005 - 2006 (pg. 8)
View this Thread in Original format
Phortastic
^ wa maakt da uit, tis hier een muziek forum geen voetbal forum :p
Gladius
vu de racing eh!
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Phortastic
^ wa maakt da uit, tis hier een muziek forum geen voetbal forum :p


kzal er maar vanuit gaan dat het voor de smurfen van Genk is ... en aangezien het een muziek forum is, zal ik er de competitiestand maar niet bijhalen :p
Phortastic
^ als ge denkt dat ik me ga laten verleiden tot van dat kansloos verwijten gooien naar iemand zen favoriete ploeg zijde toch mis zenne. Gaat gij dat maar op al uw voetbal forumkes doen... Hou ik me niet mee bezig.
Die reply wat ik deed was een simpel binnenkoppertje en daar zal het dan ook bij blijven.

En als nick FCB_Fanatic op een muziekforum stel ik me persoonlijk wel wat vragen bij hoor. Ma goed, das uw eigen zaak.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Phortastic
^ als ge denkt dat ik me ga laten verleiden tot van dat kansloos verwijten gooien naar iemand zen favoriete ploeg zijde toch mis zenne. Gaat gij dat maar op al uw voetbal forumkes doen... Hou ik me niet mee bezig.
Die reply wat ik deed was een simpel binnenkoppertje en daar zal het dan ook bij blijven.


:conf:

ge moet niet op uw tenen getrapt zijn zenne, is nie slecht bedoeld

kzit trouwens maar op één voetbal forum en da's dat van Club en da's momenteel afgesloten :p
Eagle`
hopelijk maakt portillo serieuze brokken :D Tenigste wak spijtig vind is da blondel ni meer zen kans krijgt/grijpt :(


quote:
Originally posted by Gladius
yeah right. successupporter...
owja en ik las een paar dagen geleden dat Birger Maertens bij de rode duivelse moet en beter zou zijn dan Van Buyten. Manmanman keep on dreaming


Ik zeg ni da birger het beter zou doen, ma het aantal goeie matchen van vanbuyten kunde ook op 1 hand telle zenne ..
Phortastic
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

ge moet niet op uw tenen getrapt zijn zenne, is nie slecht bedoeld

kzit trouwens maar op één voetbal forum en da's dat van Club en da's momenteel afgesloten :p


ben ni op men tenen getrapt ze ;)
just saying dat ik niet meedoe aan dieje typische voetbalpraat. Beter op voorhand al zeggen dan wachten tot het te laat is ;)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Phortastic
En als nick FCB_Fanatic op een muziekforum stel ik me persoonlijk wel wat vragen bij hoor. Ma goed, das uw eigen zaak.


daar heb ik trouwens ook wel al lang spijt van zenne, maar tja, kzal op da moment een gebrek aan inspiratie hebben gehad zeker :p


quote:
Originally posted by Phortastic
ben ni op men tenen getrapt ze ;)
just saying dat ik niet meedoe aan dieje typische voetbalpraat. Beter op voorhand al zeggen dan wachten tot het te laat is ;)


ok, discussie afgesloten ;)

kben der zelf trouwens ook gene voor om daar urenlange discussies over te voeren op een forum. Die discussie voer ik wel irl met mijn vrienden, waarvan de meeste trouwens supporter zijn van RSCA :p


quote:
Originally posted by Eagle`
hopelijk maakt portillo serieuze brokken :D Tenigste wak spijtig vind is da blondel ni meer zen kans krijgt/grijpt :(


Met portillo zal het wel in orde komen

Kvind het verder ook wel jammer dat Blondel altijd naast de ploeg valt. Kdenk trouwens niet dat er onmiddellijk verandering in zal komen.
Pumaz
Djeezes wat een kinderen zeg :p :stongue:
mellow_head
Gâteau Englebert in Voetbal Magazine: 'Wij kunnen Europees winnen'


:haha:

Phortastic
lol die englebert toch :D
Gladius
snogal een patéke eh
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Privacy Statement