|
Voetbal seizoen 2005 - 2006 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| lol een patéke :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
Ne chamfoeter zelfs, een echt kadéeke!! :D
Maar tis waar, Brugge zie ik europees ni echt veel uithalen. Anderlecht eerder wel, alleen zal kwalificatie héél moeilijk worden :) |
|
|
| Phortastic |
ik weet ni hoe het komt maar ik heb het gevoel dat dit het jaar van anderlecht wordt.
en ja ik ben voor genk maar europees supporter ik echt wel voor anderlecht :)
moet trouwens bekennen dat ik anderlecht altijd graag zie spelen. Ik zie ze stunten dit jaar! Of ik droom, da kan ook :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ne chamfoeter zelfs, een echt kadéeke!! :D
Maar tis waar, Brugge zie ik europees ni echt veel uithalen. Anderlecht eerder wel, alleen zal kwalificatie héél moeilijk worden :) |
:conf:
Brugge speelt mss niet zo goed voor de moment, maar t is al meermaals gebleken dat ze dan Europees toch steeds een hoger niveau halen dan in de competitie. Kdenk dat er wel kansen zijn in de groep van Brugge, meer als in die van Anderlecht.
Het spel dat anderlecht brengt momenteel is ook een beetje overroepen volgens mij, t is nie dat ze zo erg uitblinken. Kheb er dus enorme twijfels over dat Anderlecht het zo veel beter zal doen dan Brugge.
maar we zullen wel zien, kben optimistisch ingesteld
Club Brugge - Juventus: 1-0 25ste min Portillo :D
maar kben ook maar ne simpele natuurlijk :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
maar kben ook maar ne simpele natuurlijk :p |
ge moet u voorzetten niet zelf geven :D
maar ge hebt wel gelijk da Brugge het europees wel altijd beter lijkt te doen dan in de competitie. Laten we hopen, ik supporter europees ook mee voor brugge :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
kben ook maar ne simpele natuurlijk :p |
Zeg wel, ge woont in Bocholt en ge zijt Brugge supporter :conf: |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Zeg wel, ge woont in Bocholt en ge zijt Brugge supporter :conf: |
So? Ik ken ne hoop Australiërs die met zn 6500 een fanclub hebbe van Olympique Lyon:D |
|
|
| Jasperovitsj |
Pas op, ik gun het ze wel hoor, het valt alleen maar toe te juichen als Belgische ploegen het europees goed doen. Ik zie hen gewoon minder stunten dan anderlecht. Misschien door hun manier van spelen, misschien door hun mindere prestaties van de competitiestart, kweet het ni goe. :)
Anderlecht heeft altijd gewoon een soort van "stuntfactor" gehad, die ik bij Brugge nooit echt heb gevoeld. Maar kzou het wel tof vinden moesten ze Juventus een pak voor hun broek geven ;) |
|
|
| Phortastic |
Brugge heeft vorig seizoen wel in milan gewonnen...
Niet te gauw vergeten ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
maar ge hebt wel gelijk da Brugge het europees wel altijd beter lijkt te doen dan in de competitie. Laten we hopen, ik supporter europees ook mee voor brugge :) |
tzal ook wel nodig zijn, de Belgische ploegen hebben het weer nie getroffen met de loting.
En ik supporter ook zeker voor de andere Belgische ploegen, maar kvind het ook wel plezierig om mijn vrienden (supporters van RSCA) een beetje te jennen als het iets minder gaat ... maar dat doen zij ook bij mij :p
| quote: | Originally posted by Pumaz
Zeg wel, ge woont in Bocholt en ge zijt Brugge supporter :conf: |
is mss raar want ge zou denken dat iedereen in Limburg voor Genk supportert maar kmoet toch zeggen dat ik eigenlijk nie veel supporters van Genk ken. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Brugge heeft vorig seizoen wel in milan gewonnen...
Niet te gauw vergeten ;) | Brugge speelde vorig seizoen zelfs geen CL :p Da's dus al twee jaar geleden ;) Eerlijk gezegd zie ik geen van beide Europees veel uitrichten, in de poule van Club zijn er wel meer mogelijkheden maar dan zullen ze toch wel een heel pak beter moeten gaan spelen, RSCA heeft kwalitatief de beste ploeg van België maar Chelsea, Liverpool en Betis lijkt me net iets te veel van het goeie (om de tweede ronde te halen dan wel he) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | MISSCHIEN 2 DEFENSIEVE MIDDENVELDERS"
_______________________________________
Aimé Anthuenis denkt eraan om met twee
defensieve middenvelders te starten te-
gen San Marino. Dat bleek uit de dins-
dagtraining. Wie gaat er dan scoren?
"We moeten uiteraard aanvallen", weet
de bondscoach ook. "Maar ik ben ervan
overtuigd dat we misschien 2 defensie-
ve middenvelders nodig hebben om de
rest offensief te laten voetballen. San
Marino trekt zich vaak terug, we zullen
dus snel en precies moeten spelen."
|
Hij leert het ook ni é :rolleyes:
Die defensieve middenvelders zijn echt geen noodzaak, en het enige wat die kunnen veroorzaken is weer hetzelfde gebrek aan aansluiting tussen aanval en middenveld dat hen ook genekt heeft in Bosnië.
| quote: | Vast staat dat Bart Goor de plaats in-
neemt van Jelle Van Damme. Ook lijkt
Kevin Vandenbergh de voorkeur te krij-
gen op Luigi Pieroni in de aanval.
|
Dat is dan weer positief. Goor is iets meer aanvallender ingesteld en kan al eens de flank afdweilen en een goeie voorzet trappen op het juiste moment. En Vandenbergh is iets meer geschikt voor een vrije rol dan Pieroni, want dat is toch een pure target man. En zo iemand past ni echt binnen het Belgisch systeem denk ik... |
|
|
|
|