return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Voetbal seizoen 2005 - 2006 (pg. 7)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Gladius
idd, bondscoach buitensmijten heeft volgens mij niet veel zin. we hebben het gewoon int begin verspeeld, oa met dat dom gelijkspel tegen litouwen.


als hij na de wk voorrondes toch stopt kan hij beter nu al stoppen. Zo kan de volgende bondscoach zich toch beter voorbereiden. Nu zelf opstappen zal hij niet doen. Dat kost hem teveel geld.
Gladius
gelooft ge nu echt dat een andere bondscoach iets gaat uithalen? ik iig niet. Tis nu ni dat de spelers tegen hem zijn ofzo he. Van mij mag hij blijven, veel betere trainers zijn er niet te vinden imo.
Vadro
Gelukkig dat er geen van Club meedoen met de rode duivels. Kunnen ze niet gekwetst raken en zijn ze minder vermoeid. Voor de rest zal het me worst wezen wat de duivels uitsteken.
Gladius
yeah right. successupporter...
owja en ik las een paar dagen geleden dat Birger Maertens bij de rode duivelse moet en beter zou zijn dan Van Buyten. Manmanman keep on dreaming
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Vadro
Gelukkig dat er geen van Club meedoen met de rode duivels. Kunnen ze niet gekwetst raken en zijn ze minder vermoeid. Voor de rest zal het me worst wezen wat de duivels uitsteken.


kben het wel met die redenering eens (toch het deel van Club :toothless ) maar kheb toch ook og enige interesse in de rode duivels, t blijft nog altijd België (toevallig het landje waar ik woon).

Realistisch gezien maakt België geen kans meer op het WK maar ... afhankelijk van de resultaten nu woensdag is het zelfs mogelijk dat België zijn kansen terug deels in eigen handen heeft. Klinkt mss raar en naief maar tja, ... kzal zo ne simpele zijn zeker :p
Vadro
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
kben het wel met die redenering eens (toch het deel van Club :toothless ) maar kheb toch ook og enige interesse in de rode duivels, t blijft nog altijd België (toevallig het landje waar ik woon).



Ik woon er ook, maar mijn interesse is met de jaren gezakt tot bijna nihil. ;)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Vadro
Ik woon er ook, maar mijn interesse is met de jaren gezakt tot bijna nihil. ;)


kbedoel dat het niet echt voor de hand ligt om voor een ander land te gaan supporteren, er is (voor mij althans) minder betrokkenheid en inleving. Kmoet wel toegeven dat ik de match van België afgelopen weekend niet heb gezien, en de matchen daarvoor ook maar halvelings tot niet heb gevolgd / kunnen volgen :toothless.

In ieder overstijgt de inleving in en de beleving voor een match van Brugge makkelijk die voor een match van de rode duivels
Vadro
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
kbedoel dat het niet echt voor de hand ligt om voor een ander land te gaan supporteren, er is (voor mij althans) minder betrokkenheid en inleving. Kmoet wel toegeven dat ik de match van België afgelopen weekend niet heb gezien, en de matchen daarvoor ook maar halvelings tot niet heb gevolgd / kunnen volgen :toothless.

In ieder overstijgt de inleving in en de beleving voor een match van Brugge makkelijk die voor een match van de rode duivels


Mij overstijgt zelfs een training van club de matchen van de rode duivels.
Straks eens Portillo gaan begroeten op zijn 1e training. ;)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Vadro
Mij overstijgt zelfs een training van club de matchen van de rode duivels.
Straks eens Portillo gaan begroeten op zijn 1e training. ;)


kzou zeggen, ik kom ook af, maar da's minder evident als ge van den andere kant van het land moet komen
Phortastic
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
kzal zo ne simpele zijn zeker :p


zoals de meeste supporters van Brugge he :stongue:

Vadro
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
kzou zeggen, ik kom ook af, maar da's minder evident als ge van den andere kant van het land moet komen


Der is geen training vanmiddag, tzal voor morgen zijn.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Phortastic
zoals de meeste supporters van Brugge he :stongue:


:whip:

en tot welke supportersclan mogen we u dan wel niet rekenen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement