return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Voetbal seizoen 2005 - 2006 (pg. 3)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Phortastic
lol wa hadde dan verwacht? Ivan Helguera ofwa?


dat die maar mooi bij die jeanetteploeg blijft :whip:
Pumaz
quote:
Originally posted by The_G0dfather
dat die maar mooi bij die jeanetteploeg blijft :whip:

Grappig dat een Barça supporter zoiets zegt :stongue:

:p
Bunz
quote:
Originally posted by The_G0dfather
dat die maar mooi bij die jeanetteploeg blijft :whip:


wegblijft bedoel je? :p
Shadowkid
quote:
Originally posted by Pheatus
Ah? Met wie misschien?
Niemand iets opgevangen van den Club? Ze gaan es mogen in actie schieten ze! :whip:


De naam is nog ni bekend, Van Holsbeeck heeft gewoon ergens gezegd dat ze met een Zuid-Amerikaanse speler onderhandelen. HLN ofzo zei wel dat het mss om jô ging (een braziliaan) maar die is zowiezo veel te duur want die moet ondertss 7 miljoen euro kosten. Ergens anders zeggen ze dan weer dat het om een Argentijn zou gaan. Kans dat er nog een spits bij komt voor Rsca is 50% volgens van Holsbeeck.
Pumaz
quote:
Originally posted by The_G0dfather
dat die maar mooi bij die jeanetteploeg blijft :whip:

Dat zag Michael Owen precies niet zitten, ik las net dat hij naar Newcastle vertrekt :)
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Pumaz
Dat zag Michael Owen precies niet zitten, ik las net dat hij naar Newcastle vertrekt :)


behoorlijk schandalig hoe ze hem behandeld hebben maja hij zal er geen zo'n probleem mee gahad hebben, ie zal ze nog beter verdiend hebben dan in Engeland...en 't weer valt daar ook goed mee :D
nuja, hij is toch slim genoeg om snel weer weg te gaan (voor 23 mil euro ofzo :rolleyes: )
hij speelde echt wel goed bij Real, ma ze stelden hem gewoon bijna niet op ... :haha:
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Pumaz
Grappig dat een Barça supporter zoiets zegt :stongue:

:p


och, objectief stel ja dat ook gewoon vast
uber gay: Beckham
en Guti, the man who dates transsexuals
:haha:
Phortastic
nee beckham is de moderne man! :stongue:
pooley
metrosexual als het ware !
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Shadowkid
De naam is nog ni bekend, Van Holsbeeck heeft gewoon ergens gezegd dat ze met een Zuid-Amerikaanse speler onderhandelen. HLN ofzo zei wel dat het mss om jô ging (een braziliaan) maar die is zowiezo veel te duur want die moet ondertss 7 miljoen euro kosten. Ergens anders zeggen ze dan weer dat het om een Argentijn zou gaan. Kans dat er nog een spits bij komt voor Rsca is 50% volgens van Holsbeeck.



blijkbaar gaat het voor anderlecht dus niet Jo worden maar wel Pujol. Op basis van zn laatste statistieken niet echt fameuze transfer... maar is wel tijdje gekwetst geweest. Afwachten wat dat wordt

Net op forum van Brugge gelezen dat ze bij Club dus wel nog een speler op het oog hebben en morgen de transfer gaan afronden. Deze informatie is wel nog niet officieel maar via via tot het forum gelekt. Indien het nieuws zou kloppen, heeft Brugge zijn werk precies beter gedaan dan RSCA, ze hebben dan echt een TOPspits binnen.

Bunz
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Indien het nieuws zou kloppen, heeft Brugge zijn werk precies beter gedaan dan RSCA, ze hebben dan echt een TOPspits binnen.

holy ing :eyes:

Bij Club Brugge wil trainer Jan Ceulemans er graag nog een aanvaller bij. Zijn droom zou werkelijkheid worden want niemand minder dan Javier García Portillo staat op het punt een contract te tekenen bij blauw-zwart. De Spaanse aanvaller zou voor één seizoen gehuurd worden van Real Madrid. Het bericht wordt bevestigd door het Spaanse dagblad Marca.
pooley
1man maakt de ploeg ni hé ;-)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement