return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Voetbal seizoen 2005 - 2006 (pg. 5)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Gladius
btw cyberia, die sig is zalig!
'kheb verdomme 6 jaar reize voort beroeps gedaan. kzalt wel wete zekers!'
*Raymond kan het ni aan, Raymond kan het ni aan*
manman, das zeker 1 vd betere


als je 'm snapt wss welja :p
Gladius
quote:
Originally posted by The_G0dfather
als je 'm snapt wss welja :p

in de gloria niet kennen zou strafbaar moeten zijn! :whip:
=>
Jasperovitsj
Idd, en tis dan nog één van de beste sketches ook!! :haha:
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Gladius
in de gloria niet kennen zou strafbaar moeten zijn! :whip:
=>


ei niet veralgemenen é :p

en daarbij, there can be only one

"elk zene hoendag"
"ik ben herrit callewart ut bavikhove"
:crazy:
cyberia
quote:
Originally posted by Gladius
in de gloria niet kennen zou strafbaar moeten zijn! :whip:
=>

:haha: so true
den bus van de zevende dag is één van de beste:crazy:
de 'squash' episode kan er ook aan tippen
"Roel, houdt u smoel!":haha:

now,now back on topic:toothless
Owen gaat naar Newcastle,jammer khad'em graag terug bij liverpool gezien.Newcastle had een hoger bod geplaatst,afin ja hij zal daar ook wel wat moois laten zien
djcresto
jammer dat standard met rapaic en dragutinovic weer 2 sterkhouders verliest.
Gladius
idd, nu hadde ze eens een deftige ploeg om lang mee te doen voor den titel.
Jasperovitsj
België niet naar het WK, maar dat verdienen ze ook, zo'n slechte match :nervous:
Gladius
:( :( :( :( :(
had er goeie hoop in, maar eigenlijk is het bijna onmogelijk om daar te gaan winnen.
belgië niet op een WK... in wa voor ne wereld leven wij nu
Jasperovitsj
Kom, het lag nu niet echt aan de sterkte van de tegenstander hé, eerder aan de zwakte van België. Nonchalant uitverdedigen, totaal geen aansluiting tussen het middenveld en de aanval, sleutelspelers die zwak presteren (Kompany, Simons), Antheunis die dan wacht met wisselen tot het te laat is, en nog slecht wisselt ook (wat heeft die Pieroni in 90 minuten gedaan, niks. En toch Buffel eraf :conf: ). Gelukkig stond Proto goed te keepen en waren de laatste passes van de Bosniërs ook niet altijd even zuiver, want anders hadden we een serieus pak slaag geregen :nervous:

Phortastic
Geen 1 kans, geen infiltraties op de flanken. Geen steun naar voor toe. Als we dan hoger spelen blijft de verdediging gewoon staan. WAT IS ME DAT MAN????

Dit was niveau 2de klas gewoon. B-E-D-R-O-E-V-E-N-D !

We verdienen niet beter. Einde verhaal, boeken toe en Anthuenis buiten.
Gladius
yep true
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement