return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
auto verzekering (pg. 3)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by New Wave
Nou ik reed dus deze zomer langs Luik richting Luxemburg en ze hebben focking 60 KM snelweg afgezet om alles op nieuw te asfalteren. Ook richting antwerpen en Namen (Namur) was er gigantisch veel afgesloten. Ring van luik was ook stukje beter dan paar jaar geleden. Weet niet waar ze het geld vandaan halen! Zag wel een gigantische flitskanon bij zo'n tunnen in Luik. Maar vroeger waren die wegen in Wallonie echt zwaar slecht. ook gevaarlijk. Scheuren en gaten brrrr.


Hehe, op de meeste stukken nog zo hoor hehe... Tussen Liefkenshoektunnel en Antwerpen bijvoorbeeld... een ramp :mad:

Of die stuiterbrug bij Gent, de locals zullen wel weten welke ik bedoel hehe... helemaal kut.

En die werkzaamheden zijn ze ook al jarem mee bezig in Wallonië, maar t schiet niet op met die ellende joh... En dan heb ik het nog niet gehad over de regionale en lokale wegen hehehe... Luxemburg daarentegen, perfect geregeld :)
Kaidreas
quote:
Originally posted by mellow_head
Mijne pa werkt op de Ethias in Hasselt. Vette job en vet geld:toothless

ethias is de zeeman van de kledingswinkels.. dikke rommel dus.

kheb ook zo nen tijd 100den kantoren afgelopen, (iedereen zegt altijd maar: "en ik betaal maar zoveel, en gemoet daar is gaan zien) uiteindelijk ben ik gewoon bij men eigen bank gebleven want het kwam toch allemaal op hetzelfde neer.
ik betaal voor ne voze nissan sunny (alle tis precies wel de batmobiel als ge hem hoort afkomen ze) 1100 euro volledig op men eigen naam.
veel te veel naar men goesting en dan nog die hoge naftprijzen... fok wanneer gaan ze nu eindelijk is beginnen met die waterstoftanks in de auto's te plaatsen
Phortastic
quote:
Originally posted by eieregooie
Die wegen in België zijn echt het kutst van heel west-europa :p



blijf er dan weg, iedereen content ;)

en met dat wegenvignet willen ze de verkeersbelasting vervangen. Dus wij betalen allemaal 25€ om zo iets te krijgen en daarvoor mogen we dan ook in heel België er mee rondrijden maar iedereen die de grens passeert moet dit dan ook betalen natuurlijk en zodoende betalen de buitenlanders mee aan de vervanging van de verkeersbelasting :p mooi toch :D
is wel nog niet beslist hoor, zal nog wel even duren als het er al komt. Maar Wallonië wou het al alleen doorvoeren :p
Phortastic
quote:
Originally posted by eieregooie
lol, als je elk jaar van verzekeraar wisselt kan je toch nie echt no-claim opbouwen of wel?

Je moet er eentje uitzoeken die over de afgelopen jaren gemiddeld t goedkoopst is geweest.


die prijzen verschillen echt wel enorm over een aantal jaar gezien hoor. Je hoeft me niet te geloven, maar ik weet waarover ik spreek. Ik betaal nu een goeie 400€ voor een opel corsa op mijn naam terwijl ik 3 jaar terug dik 550€ betaalde voor diezelfde auto op men vader zen naam (met mij als courante bestuurder)...

en wtf zitten de hollanders zich te moeien met een topic over verzekeringen in ons land? :p:toothless
eieregooie
quote:
Originally posted by Phortastic
blijf er dan weg, iedereen content ;)

en met dat wegenvignet willen ze de verkeersbelasting vervangen. Dus wij betalen allemaal 25€ om zo iets te krijgen en daarvoor mogen we dan ook in heel België er mee rondrijden maar iedereen die de grens passeert moet dit dan ook betalen natuurlijk en zodoende betalen de buitenlanders mee aan de vervanging van de verkeersbelasting :p mooi toch :D
is wel nog niet beslist hoor, zal nog wel even duren als het er al komt. Maar Wallonië wou het al alleen doorvoeren :p


Als jullie wegen dan ook op die van Zwitserland gaan lijken betaal ik graag die 25 eur per jaar mee hoor :) Daarvoor kom ik regelmatig genoeg in België. Alleen wat welo een beetje suf is, dan moeten er dus weer grenscontroles gedaan gaan worden...

Overigens gaat nederland ook de wegenbelasting afschaffen in 2007 geloof ik, misschien krijgen we dan wel Benelux vignetten :p
Nyah
quote:
Originally posted by Phortastic
Maar Wallonië wou het al alleen doorvoeren :p

Ja dat kan ik geloven, want o.k.: de wegen in België zijn niet in een goede staat, maar in Wallonië zijn ze er het slechtst aan toe.
Merk je heel goed als je bvb terug komt van vakantie (uit Spanje bvb). En dan wakker worden door het gehobbel op de baan... "OK ... :rolleyes: we zijn terug in België".
New Wave
quote:
Originally posted by eieregooie
Luxemburg daarentegen, perfect geregeld :)


Luxemburg was het inderdaad zeer goed. Trouwens, het openbaar was daar gigantisch goedkoop. Betaalde 2,50 voor een ritje die me in nederland een godsvermogen had gekost. prima land.
jp
Als jullie nou gewoon eens leren rijden gaan vanzelf de premies omlaag :p



:tongue2
mellow_head
quote:
Originally posted by Kaidreas
ethias is de zeeman van de kledingswinkels.. dikke rommel dus.



Ze hebbe wel de meest aantal verzekerden van gans België, maja meneerke zal wel gelijk hebbe:rolleyes:
Phortastic
aantal =! kwaliteit ;)

Antony
quote:
Originally posted by mellow_head
Ze hebbe wel de meest aantal verzekerden van gans België, maja meneerke zal wel gelijk hebbe:rolleyes:



wibra verkoopt de meeste onderbroeken...
mellow_head
Gij gaat zegge da Ethias een zeikonderneming is? Amai, gij kent ook geen klote van economie ze.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement