return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
auto verzekering (pg. 8)
View this Thread in Original format
Antony
moetek mijn voorlopig rijbewijs en men groen kaart (die volledig op mijne naam sta) nekeer inscannen eer ge naar mij luistert ofwa? :confused:
Kaidreas
quote:
Originally posted by djcresto
Je kan geen eigen verzekering hebben met een voorlopig rijbewijs denk ik. Dat was toch één van de redenen waarom mijn wagen ook op mijn ouders hun naam staat. En ik dan als regelmatige gebruiker.

gaat wel ze, anders had ik nooit een rijbewijs kunnen halen.
mijn ouders hebben namelijk geen auto. dus verzekering stond direct volledig op mijne naam van in het begin zelfs met voorlopig rijbewijs.
Toni_D2
quote:
Originally posted by Kaidreas
gaat wel ze, anders had ik nooit een rijbewijs kunnen halen.
mijn ouders hebben namelijk geen auto. dus verzekering stond direct volledig op mijne naam van in het begin zelfs met voorlopig rijbewijs.


Hebben jullie ouders geen auto? :eek:
Dat zijn toch serieus problemen dan?
TOR
quote:
Originally posted by Antony
moetek mijn voorlopig rijbewijs en men groen kaart (die volledig op mijne naam sta) nekeer inscannen eer ge naar mij luistert ofwa? :confused:


mijn laatste vraag is nog steeds niet beantwoord
Synthesia
quote:
Originally posted by TOR
dacht ik ook. zal mn wagen (als de aankoop er definitief komt) op de naam van één van mn ouders moeten zetten dan. alhoewel die elk al een wagen hebben.. zou dat een probleem opleveren?


Normaal gezien niet. Zou niet weten waarom ze daarvoor een probleem zouden maken :)
TOR
quote:
Originally posted by Synthesia
Normaal gezien niet. Zou niet weten waarom ze daarvoor een probleem zouden maken :)


wel ja, als mn ouders elk al een wagen hebben, waarom zou één van hen dan nóg een wagen laten verzekeren? allez, ik volg nu Phortastic hé. zal een verzekeringsmaatschappij dit niet zien als ontduiking?
Synthesia
Als 1 van je ouders 2 wagens zou hebben wat is daar dan mis aan? En als dit zou gebeuren MOET die ook verzekerd worden he :)

K'zou natuurlijk niks zeggen dat het voor jou is aan de verzekeringsmaatschappij
Antony
quote:
Originally posted by Synthesia
K'zou natuurlijk niks zeggen dat het voor jou is aan de verzekeringsmaatschappij


hangter beetje vanaf waar je gaat... bij mijn Argenta-kantoor wilden ze zelf sjoemelen om mij de goedkoopste verzekering te kunnen bieden. hadden eerst op ouders geprobeert en 'met spijt in het hart' moesten ze me dan toch 1 op mijn naam geven die vele duurder was. hij vertelde me nog dat we over 3 jaar mijn BM al wel op 0 kunnen krijgen met een beetje gefoefel, als ik blijf...
Icone
quote:
Originally posted by TOR
wel ja, als mn ouders elk al een wagen hebben, waarom zou één van hen dan nóg een wagen laten verzekeren? allez, ik volg nu Phortastic hé. zal een verzekeringsmaatschappij dit niet zien als ontduiking?


Mijn ouders hebben beide hun wagen, en toch heb ik mijn auto op mijn vader zijn naam kunnen verzekeren. Mijn nonkel (als verzekeringsagent bij KBC) heeft dat zelfs ZELF aangeraden, dus ik denk toch niet dat dat onderduiking is?

Verzekering zelf blijft gescheiden. Als ik bvb iets voorheb, gaat mijn vader zijn BM niet omhoog en vice versa (gelukkig hehe). Ik betaal dat dan gewoon door via mijn vader.
djcresto
quote:
Originally posted by Icone
Mijn ouders hebben beide hun wagen, en toch heb ik mijn auto op mijn vader zijn naam kunnen verzekeren. Mijn nonkel (als verzekeringsagent bij KBC) heeft dat zelfs ZELF aangeraden, dus ik denk toch niet dat dat onderduiking is?

Verzekering zelf blijft gescheiden. Als ik bvb iets voorheb, gaat mijn vader zijn BM niet omhoog en vice versa (gelukkig hehe). Ik betaal dat dan gewoon door via mijn vader.


Heb net hetzelfde bij DVV

Toni_D2
Heeft iedereen hier al een auto?
Antony
quote:
Originally posted by Toni_D2
Heeft iedereen hier al een auto?


pakt van wel... wa gebeurt er dan?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement