|
auto verzekering (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Bij Mercator hebben ze wel een speciale regeling dat ik in BM 7 mag starten (kheb vier jaar mijn rijbewijs) hoewel het normaal gebruikelijk is dat ge in 11 start als ge nog nooit een autoverzekering hebt gehad.
Iemand enig idee of zulke regeling elders ook nog te vinden is? want bij DVV en KBC was da dus al niet zo, en da scheelt toch een 100 euro |
Fidea en Nateus doen dat ook, meen ik me te herinneren.
Hier nog wat leesvoer...
"Tip van de maand: Autoverzekeringen vergelijken
Wordt uw autoverzekering binnenkort automatisch verlengd? Vergelijk nu op Tijdnet gratis premies en voorwaarden en kijk of u misschien bij een andere verzekeraar niet beter af bent.
http://www.tijd.be/mijn_geld/autoverzekering " |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Nyah
"Tip van de maand: Autoverzekeringen vergelijken
Wordt uw autoverzekering binnenkort automatisch verlengd? Vergelijk nu op Tijdnet gratis premies en voorwaarden en kijk of u misschien bij een andere verzekeraar niet beter af bent.
http://www.tijd.be/mijn_geld/autoverzekering " |
lol nee je gaat toch niet elk jaar je autoverzekering vergelijken he eieregooie :rolleyes: :p
thx voor de tip nyah ;) |
|
|
| Antony |
heb de oplossing gevonden bij.... ethias! :D
zit er met het "starterscontract" voor 761,83 euro.
heb 3 beperkingen: - mag niemand anders met mijn wagen rijden
- mag maximum 2 passagiers meenemen
- mag in het weekend niet rijden na 24u tot 7u
maar zit toch nog 9 maand met mijn voorlopig rijbewijs, dus die beperkingen heb ik zowieso al...
neem er wel de opties 'verzeker bestuurder' en 'rechtsbijstand' bij wat dan komt op 865,79 euro... nog steeds 200 euro goedkoper dus als andere oplossingen |
|
|
| Phortastic |
op die link van nyah betaal ik trouwens minstens het dubbel :eek:
ofwel kloppen die testen niet echt ofwel heb ik het goed getroffen bij mauretus :D
(naviga-mauretus is trouwens dochtermaatschappij van ethias) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Antony
heb de oplossing gevonden bij.... ethias! :D
zit er met het "starterscontract" voor 761,83 euro.
heb 3 beperkingen: - mag niemand anders met mijn wagen rijden
- mag maximum 2 passagiers meenemen
- mag in het weekend niet rijden na 24u tot 7u
|
sorry maar die beperkingen vind ik een echte schande. Ik ga bv straks nr metropolis in antwerpen en neem 3 man mee en aangezien het de laatavondfilm is komen we na middernacht terug. Dat zou ik dan allemaal niet kunnen doen.
Bij mijn weten kon ik bij dvv zelfs geen verzekering afsluiten zolang ik niet mijn definitief rijbewijs had. |
|
|
| Kaidreas |
^dat is normaal gezien wel bij elke verzekering ze gert, anders kunnen sommige mensen nooit leren auto rijden e :D
maar inderdeed die beperkingen vind ik ook dikke rommel |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
sorry maar die beperkingen vind ik een echte schande. Ik ga bv straks nr metropolis in antwerpen en neem 3 man mee en aangezien het de laatavondfilm is komen we na middernacht terug. Dat zou ik dan allemaal niet kunnen doen.
Bij mijn weten kon ik bij dvv zelfs geen verzekering afsluiten zolang ik niet mijn definitief rijbewijs had. |
die beperkingen stelden ze bij mij ook altijd voor. Ik weigerde altijd gewoon. Belachelijk is dat. |
|
|
| Antony |
| kan jullie reacties wel begrijpen... voor mij gelden die beperkingen slechts voor de laatste maanden. zit net met een voorlopig rijbewijs en doe over 9 maand men examen pas. voorlopig gelden die beperkingen dus zowieso. |
|
|
| Phortastic |
| ja idd antony, das een slimme zet dan ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
vandaag nog bij een paar verzekeringen langs geweest, ik kan dus al met zekerheid zeggen dat een autoverzekering mij veel geld gaat kosten... :toothless
Bij Mercator hebben ze wel een speciale regeling dat ik in BM 7 mag starten (kheb vier jaar mijn rijbewijs) hoewel het normaal gebruikelijk is dat ge in 11 start als ge nog nooit een autoverzekering hebt gehad.
Iemand enig idee of zulke regeling elders ook nog te vinden is? want bij DVV en KBC was da dus al niet zo, en da scheelt toch een 100 euro |
Nogmaals....... Is het een Golf GTI Type 1? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nogmaals....... Is het een Golf GTI Type 1? |
nope, zover ik weet niet
maar kmoet der wel bij zeggen dat ik gene kenner ben :toothless |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Antony
heb de oplossing gevonden bij.... ethias! :D
zit er met het "starterscontract" voor 761,83 euro.
heb 3 beperkingen: - mag niemand anders met mijn wagen rijden
- mag maximum 2 passagiers meenemen
- mag in het weekend niet rijden na 24u tot 7u
maar zit toch nog 9 maand met mijn voorlopig rijbewijs, dus die beperkingen heb ik zowieso al...
neem er wel de opties 'verzeker bestuurder' en 'rechtsbijstand' bij wat dan komt op 865,79 euro... nog steeds 200 euro goedkoper dus als andere oplossingen |
rofl dan koopte beter een busabonnement van de stib voor een jaar, 25 euro en ge zijt ook gejost als ge voor 12 uur nog ni thuis zijt |
|
|
|
|