return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
auto verzekering (pg. 6)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Antony
kan jullie reacties wel begrijpen... voor mij gelden die beperkingen slechts voor de laatste maanden. zit net met een voorlopig rijbewijs en doe over 9 maand men examen pas. voorlopig gelden die beperkingen dus zowieso.


Ik had dat ook. Had mijn auto voor ik kon rijden. Dus verzekering op mijn pa zijn naam en met mezelf als regelmatige bestuurder. Heb trouwens net men factuur gekregen voor dit jaar. 419 euro.
Phortastic
419 € op uwe eigen naam?
Icone
Waw, ik zie hier echt van die bijna astronomische bedragen...

Ik heb recentelijk een Opel Calibra 1995 (2.0i, 115pk) gekocht (helemaal ni voor mee te 'cheezen' ofzo, ik vind het gewoon ne schone auto). Hij staat ingeschreven op mijne naam en verzekerd op mijn vader zijn naam bij KBC. Mijn nonkel zit bij KBC verzekeringen en blijkbaar mag dat nog steeds? Ik betaal minder dan €400 op dit moment.

Zelfs mijn vriendin zou om en bij de €500 moeten betalen bij KBC (wederom via mijn nonkel berekend) voor een occasie Opel Corsa 1.0i uit 1999. Niet op haar moeder hare naam, want die hare bonus malus is 'sky-high' - dus op eigen naam.

En dan nog zonder beperkingen of dergelijke... Dus ik denk dat er wel degelijk iets voordeliger moet zijn, niet? :)
Phortastic
quote:
Originally posted by Icone
Dus ik denk dat er wel degelijk iets voordeliger moet zijn, niet? :)


ik betaal toch ook ma 430€ op mijne naam in bonus malus 8... dus het kan wel degelijk ;)
Phortastic
quote:
Originally posted by Icone
Mijn nonkel zit bij KBC verzekeringen en blijkbaar mag dat nog steeds?


KBC doet dat idd nog steeds ja...
Maar good luck als ge ene dood rijdt ofzo en gij zit achter het stuur... Dan spreken we mekaar nog. Ik denk ni da ge dan nog lacht.

EDIT: tenzij uw pa er meer mee rijdt dan gijzelf. Anders zijt ge gepeerd...
Nabistai
quote:
Originally posted by Phortastic
KBC doet dat idd nog steeds ja...
Maar good luck als ge ene dood rijdt ofzo en gij zit achter het stuur... Dan spreken we mekaar nog. Ik denk ni da ge dan nog lacht.

EDIT: tenzij uw pa er meer mee rijdt dan gijzelf. Anders zijt ge gepeerd...


Tis ni voor teen of tander, maar als ge ene doodrijd zijt ge volgens mij zoizo 'gepeerd'. Of da nu op uwe naam staat of ni :confused:
CygnusX
quote:
Originally posted by Nabistai
Tis ni voor teen of tander, maar als ge ene doodrijd zijt ge volgens mij zoizo 'gepeerd'. Of da nu op uwe naam staat of ni :confused:


Dat dacht ik ook. Veel betalen of niet, ik denk dat ge zoiets emotioneel nooit volledig te boven komt (ik althans niet).
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Icone
Waw, ik zie hier echt van die bijna astronomische bedragen...

Ik heb recentelijk een Opel Calibra 1995 (2.0i, 115pk) gekocht (helemaal ni voor mee te 'cheezen' ofzo, ik vind het gewoon ne schone auto). Hij staat ingeschreven op mijne naam en verzekerd op mijn vader zijn naam bij KBC. Mijn nonkel zit bij KBC verzekeringen en blijkbaar mag dat nog steeds? Ik betaal minder dan €400 op dit moment.

Zelfs mijn vriendin zou om en bij de €500 moeten betalen bij KBC (wederom via mijn nonkel berekend) voor een occasie Opel Corsa 1.0i uit 1999. Niet op haar moeder hare naam, want die hare bonus malus is 'sky-high' - dus op eigen naam.

En dan nog zonder beperkingen of dergelijke... Dus ik denk dat er wel degelijk iets voordeliger moet zijn, niet? :)


kdenk dat ge dan toch heel veel chance hebt dat ge uwe nonkel kent want naast AXA zijn die van KBC de grootste afzetters. Kben de laatste weken bij verschillende verzekeringskantoren langsgeweest, en die twee kwamen er het duurste uit.

Bij Fidea heb ik wel niet de moeite gedaan om langs te gaan, want daarvan wist ik al via ne kameraad dat die heel duur waren.
Icone
quote:
Originally posted by Phortastic
KBC doet dat idd nog steeds ja...
Maar good luck als ge ene dood rijdt ofzo en gij zit achter het stuur... Dan spreken we mekaar nog. Ik denk ni da ge dan nog lacht.

EDIT: tenzij uw pa er meer mee rijdt dan gijzelf. Anders zijt ge gepeerd...



Het is niet omdat de verzekering op mijn vader zijn naam staat dat ik me ineens roekeloos zou gedragen op de baan ofzo hoor. Maakt voor mij helemaal geen verschil uit.

En ik denk ook dat het idd niet uitmaakt waar ge mee verzekerd zijt als ge iemand doodrijdt... Lijkt me niet echt iets om zo maar mee te lachen.
Phortastic
jongens toch :rolleyes:
waarom wordt alles altijd zo uit de context gerukt.
heb ik gezegd da als ge goe verzekerd zijt en ge ene doodrijdt da da dan ni erg is ofwa? :rolleyes:

Wat ik wil zeggen is dat als ge ene doodrijdt en gij zit achter het stuur dan gaan ze na wie het meeste met diene auto rijdt. Als blijkt dat gij da zijt en hij is niet op uwe naam verzekerd dan trekt de verzekering zich trug en kunde dus de hele nest zelf betalen. De verzekeringsmaatschappijen huren hier zelfs privι detectives voor in. En dit is gene volkspraat, dit is effectief zo.

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Phortastic
Wat ik wil zeggen is dat als ge ene doodrijdt en gij zit achter het stuur dan gaan ze na wie het meeste met diene auto rijdt. Als blijkt dat gij da zijt en hij is niet op uwe naam verzekerd dan trekt de verzekering zich trug en kunde dus de hele nest zelf betalen.


kvind da maar dikke zever van die verzekeringsmaatschappijen zenne. Kheb der nu genoeg gezien en der is der gene ene geweest die niet heeft voorgesteld om mijne auto op mijn ouders hunne naam te zetten.

Aan de ene kant begrijp ik wel dat ze niet veel keus hebben en het MOETEN voorstellen aangezien ze anders niet concurrentieel zijn met de andere maatschappijen die het wel doen. Maar anderzijds stellen ze zoiets zelf voor en weten ze maar al te goed wie er het meeste met die auto gaat rijden. Kvind dan ook dat ze der achteraf niet over moeten zeuren als zich zo'n ernstig ongeluk voordoet.
Phortastic
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
kvind da maar dikke zever van die verzekeringsmaatschappijen zenne. Kheb der nu genoeg gezien en der is der gene ene geweest die niet heeft voorgesteld om mijne auto op mijn ouders hunne naam te zetten.

Aan de ene kant begrijp ik wel dat ze niet veel keus hebben en het MOETEN voorstellen aangezien ze anders niet concurrentieel zijn met de andere maatschappijen die het wel doen. Maar anderzijds stellen ze zoiets zelf voor en weten ze maar al te goed wie er het meeste met die auto gaat rijden. Kvind dan ook dat ze der achteraf niet over moeten zeuren als zich zo'n ernstig ongeluk voordoet.



wakker worden! Als verzekeringsmaatschappijen er op 1 of andere manier tussen uit kunnen muizen gaan ze dat niet laten zenne... Ge pleegt contractbreuk, en das reden genoeg voor de verzekeringsmaatschappij.
En ik weet ni naar wa voor maatschappijen gij gaat maar tegenwoordig raden ze het op veel plaatsen af hoor.... Dat heb ik ook zelf ondervonden ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement