return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
auto verzekering (pg. 4)
View this Thread in Original format
Antony
als die opmerking op mij was.... ik weet inderdaad niveel van economie. (al hebbek een diploma bedrijfsbeheer der op school bijgekregen) ma ik wilde ma effe da argument neerhalen...

ik ben ook bij Ethias verzekerd... speel basketbal, en die doen alle vlaamse spelers:)
Lady_LizzY
Ze zullen mss nie de beste zijn voor iedereen,
maar als ze allemaan in 't zak zouden zetten, zouden ze ook ni zo groot zijn he :rolleyes:
Kaidreas
quote:
Originally posted by mellow_head
Gij gaat zegge da Ethias een zeikonderneming is? Amai, gij kent ook geen klote van economie ze.

in mijn ogen wel ja :)
FCB_Fanatic
zopas ook een auto gekocht. De oude Golf van mijne nonkel (13 jaar oud) overgekocht, mss oud maar nog in goede staat. Vandaag dan eens langsgeweest bij KBC Verzekeringen, morgen ga ik dan nog eens bij een paar ander langsgaan want khad vandaag nie veel tijd.

Ik kan al zeggen dat die van KBC mij verdomme duur gasten lijken. Kheb ook al online een berekening laten uitvoeren bij Actel en da verschilt namelijk 300 euro in prijs :whip:
New Wave
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
zopas ook een auto gekocht. De oude Golf van mijne nonkel (13 jaar oud) overgekocht, mss oud maar nog in goede staat. Vandaag dan eens langsgeweest bij KBC Verzekeringen, morgen ga ik dan nog eens bij een paar ander langsgaan want khad vandaag nie veel tijd.

Ik kan al zeggen dat die van KBC mij verdomme duur gasten lijken. Kheb ook al online een berekening laten uitvoeren bij Actel en da verschilt namelijk 300 euro in prijs :whip:


Is het een golf type 1? GTI met rode grill?
Kaidreas
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
zopas ook een auto gekocht. De oude Golf van mijne nonkel (13 jaar oud) overgekocht, mss oud maar nog in goede staat. Vandaag dan eens langsgeweest bij KBC Verzekeringen, morgen ga ik dan nog eens bij een paar ander langsgaan want khad vandaag nie veel tijd.

Ik kan al zeggen dat die van KBC mij verdomme duur gasten lijken. Kheb ook al online een berekening laten uitvoeren bij Actel en da verschilt namelijk 300 euro in prijs :whip:

kbc was voormij nog het beste, zelf ethias (ja inderdaad ethias) ging er niet onder.

ge moet is ne keer naar dexia gaan, naar het schijnt is het daar wat veranderd
Phortastic
KBC was voor mij ook voordelig maar kzit bij naviga-mauretus atm...
pooley
Kheb 'mijn' golfke ook al verscheidene jaren en die heeft nu 210000km en bolt nog!
Das VW he, die kunnen veel aan.
En kzit bij KBC, daar is alles gebundeld, en we kennen die mensen persoonlijk goed, dus de tarieven zullen wel goedkoper liggen.
Nu ben ik wel curieus hoeveel wij betalen (ent feit dat dat bakske 150ph heeft:/)

Januari / Februari is kijken naar nen nieuwe auto samen met de mama, ze ziet ne nieuwe ook zitten \o/
En ja verzekering zal op haar naam komen.
Spijtige is dat ik pas op men 22 men rijbewijs gedaan heb en zo te zien gaat het om de jaren ervaring dat het gaat dus kzal fameus moeten betalen van het moment dat ik 1ne op mijne naam zet ...

Ach ja, happens hein :p


BTW, iemand dat weet hoeveel belasting ge op ne naft en op ne diesel betaalt ? Het verschil dertussen.
Diesel blijft 8fr/km goedkoper, dermee.
Antony
quote:
Originally posted by pooley
BTW, iemand dat weet hoeveel belasting ge op ne naft en op ne diesel betaalt ? Het verschil dertussen.
Diesel blijft 8fr/km goedkoper, dermee.


daarvoor moete op autozone.be zijn
Xilver
quote:
Originally posted by pooley
Kheb 'mijn' golfke ook al verscheidene jaren en die heeft nu 210000km en bolt nog!
Das VW he, die kunnen veel aan.


Mijn peugeotke heeft er 225000, en ik krijg nog 2500 euro overname van de Opel-garage, how about that :p

FCB_Fanatic
vandaag nog bij een paar verzekeringen langs geweest, ik kan dus al met zekerheid zeggen dat een autoverzekering mij veel geld gaat kosten... :toothless

Bij Mercator hebben ze wel een speciale regeling dat ik in BM 7 mag starten (kheb vier jaar mijn rijbewijs) hoewel het normaal gebruikelijk is dat ge in 11 start als ge nog nooit een autoverzekering hebt gehad.

Iemand enig idee of zulke regeling elders ook nog te vinden is? want bij DVV en KBC was da dus al niet zo, en da scheelt toch een 100 euro
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Bij Mercator hebben ze wel een speciale regeling dat ik in BM 7 mag starten (kheb vier jaar mijn rijbewijs) hoewel het normaal gebruikelijk is dat ge in 11 start als ge nog nooit een autoverzekering hebt gehad.

Iemand enig idee of zulke regeling elders ook nog te vinden is? want bij DVV en KBC was da dus al niet zo, en da scheelt toch een 100 euro

Ethias :p (echt wel)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement