|
Blik stopt met moderaten; Nieuwe modverkiezingen!!!
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
| Ok JP, niet dat ik je persoonlijk zo mag, maar het lijkt me toch terecht. |
|
|
| jp |
ik wil niet
Robin wil wel die is pas echt goed |
|
|
| Little Theseus |
je moet
net als bij die eeuwig goeie grap van bert visscher;
-vlieg!-
-kan niet.-
-te laat!- |
|
|
| jp |
| ik respecteer niemand en mis ook skillz |
|
|
| Little Theseus |
 |
|
|
| jp |
 |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik ben ook tegen JP als mod. Tmoet geen one man show worden, hijs Luna niet :D . |
|
|
| robin |
Van mij mag new wave het doen!
Die zeikt tenminste niet zo, en lekker direct, hoppa geen omwegen! |
|
|
| Asperge |
| Het is een grote vriendjespolitiek bende hier!:whip: |
|
|
|
|