|
TA in training
|
View this Thread in Original format
| Marco Harleman |
| wanneer veranderd dat stomme trance addict in training nou eigenlijk in weet ik veel, iets interresanters. Waar ligt dat aan, kun je dat zelf veranderen???:conf: :mad: :mad: :mad: :whip: :whip: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Marco Harleman
wanneer veranderd dat stomme trance addict in training nou eigenlijk in weet ik veel, iets interresanters. Waar ligt dat aan, kun je dat zelf veranderen???:conf: :mad: :mad: :mad: :whip: :whip: |
nou, nu dus, je hebt net post no. 20 gedaan en dan ga je van tranceaddict in training => junior tranceaddict.
er is nog een hele lijst met wanneer je de volgende status bereikt
groeten
kolkiewolkie |
|
|
| kolkiewolkie |
met je huidige tempo van posten(0.16 posts per dag) ben je over 94 dagen tranceAddict, en over 344 dagen senior tranceaddict, om over supreme nog maar te zwijgen
groeten kolkiewolkie |
|
|
| Ruben_Dubbink |
gewoon posten, maar wel nuttig (dat doe ik namelijk ook :rolleyes: )
dan bereik je vanzelf wel een volgend niveau!
Succes d'r mee, :D
Greetz RubDub |
|
|
| Marco Harleman |
| oke ik snap het, dus hoe meer je post hoe sneller als je van status veranderd. mooi systeem;) ;) :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Je zit pas op:
Total Posts: 21 (0.17 posts per day)
Als je meer dan 400 posts heb mag jeje eigen naam kiezen.
Daaronder verander je van Junior Tranceaddict/ Tranceaddict /Senior Tranceaddict
GReeTZ |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Je zit pas op:
Total Posts: 21 (0.17 posts per day)
Als je meer dan 400 posts heb mag jeje eigen naam kiezen.
Daaronder verander je van Junior Tranceaddict/ Tranceaddict /Senior Tranceaddict
GReeTZ |
Je vergeet er in!!!!
Supreme tranceaddict!
Enna ja na 400 post zelf kiezen |
|
|
| kolkiewolkie |
... en met je huidige tempo mag je over 1805 dagen, oftewel over 4 jaar en 11 maanden plus een paar dagen je eigen naam bedenken:D :D :D :D :p :p :p :p
ow, nou doe ik alweer een zinloze post, nou ja, vandaag was nou eenmaal vrij zinloos (diehiep!!)
groeten kolkiewolkie |
|
|
| Blik |
| en laten we he maar niet gaan hebben opver het aantal jaar dat je evenveel posts hebt als ikke :p |
|
|
| Dj Alpha |
| En als je buiten het forum om goed je best doet word je ook een SeXaddict :D:D:D:D:D |
|
|
| Marco Harleman |
MMM dat klinkt zeer zeker goed. Alleen dan moeten er natuurlijk wel goeie treads zijn. Ik zal zelf ook mijn best doen om er iets nuttigs neer te zetten. Maar af en toe vind ik dat er te weinig treads zijn waarvoor ik me interreseer. Dan gaat het over hoe dronken als je geweest bent in het weekend en zo. Maar dat zijn standaard dingen. Ik bedoel, het is al een heel heugelijk feit als ik dat een keer niet ben geweest. Ik hoop eigenlijk dat er meer treads komen over phatte feesten, hoeven niet de hele grote te zijn, underground mag ook, Of over muziek. Sites waar je nieuwe livesets kunt downloaden. En dan wel echt nieuwe sets, die ik nog niet ken. http://d2k.dedserver.org/index2.php die ken ik al. Kijk ik ook iedere dag op of ze nog iets nieuwes hebben. En vaak is dat wel zo en hebben ze echt de nieuwste sets. Maar ongeveer een jaar geleden was er ook een site die heette ongeveer iets van Mindphaser. Ook daar hadden ze altijd de nieuwste muziek. Alleen werden op een gegeven moment alle muziek gewist. Toen zouden ze nog terugkomen, maar ik weet de naam van de site niet precies meer en volgens mj zijn ze helemaal gestopt.
Als iemand bijvoorbeeld weet wie ik bedoel en de naam nog weet.....Make my day |
|
|
| Gurian |
Als we hier tog vragen aan het stellen zijn hoe kun je zie hoeveel
je al gepost hebt enzo |
|
|
|
|