return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
TA in training (pg. 6)
View this Thread in Original format
Dago "B" Duck
Ah, eindelijk gevonden. De thread waar je je postcount stevig kan ophalen!:eyes:
Of ging dat nou beter door onzinnige polls te plaatsen?:conf:





Wat een onzin :D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Ah, eindelijk gevonden. De thread waar je je postcount stevig kan ophalen!:eyes:
Of ging dat nou beter door onzinnige polls te plaatsen?:conf:





Wat een onzin :D


Als er nu nog mensen zijn die hun postcount willen ophalen.......dan vind ik diegene(n) hééééééél DOM :rolleyes: :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus


Als er nu nog mensen zijn die hun postcount willen ophalen.......dan vind ik diegene(n) hééééééél DOM :rolleyes: :)



nou, k heb er al wel 1500... Vindt je dat nou niet stoer.

Gelukkig staat het er niet meer bij. Op een gegeven moment was het gewoon een strijd tussen wat lui hier wie het eerst bij de 5000 was.

Maar op kerstavond was er via #irc een samenzwering en zodoende is alles op hol geslagen hier op het forum...
Blik
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!



nou, k heb er al wel 1500... Vindt je dat nou niet stoer.

Gelukkig staat het er niet meer bij. Op een gegeven moment was het gewoon een strijd tussen wat lui hier wie het eerst bij de 5000 was.

Maar op kerstavond was er via #irc een samenzwering en zodoende is alles op hol geslagen hier op het forum...


ik heb er nooit een race van gemaakt om eerlijk te zijn, want ik weet wel zeker dat je mij bedoelt

maar ik heb het wel een beetje gezien hier, vroeger was het veel beter, die goeie ouwe tijd
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


ik heb er nooit een race van gemaakt om eerlijk te zijn, want ik weet wel zeker dat je mij bedoelt

maar ik heb het wel een beetje gezien hier, vroeger was het veel beter, die goeie ouwe tijd


Ik denk dat hij ons bedoelt BLIK en idd heb het ook wel gezien hier :D, sommige mensen dan
Dago "B" Duck
Het interesseert mij geen donder, maar tis wel grappig dat je na 400 posts je eigen titel mag verzinnen. Maar met al dat geneuzel in de meeste posts gaat dat nooit lukken!
Miss Proximus
ja, daar heb je gelijk in Dago :) die 400 moet je zo snel mogelijk, met zoveel onzinposts mogelijk, halen natuurlijk :) daarna is de lol van t posten er snel vanaf :D

hey blik...én lex....misschien kunnen jullie zelf een forum beginnen....


o ennuuuuu.......ik vind het nog steeds heel leuk hier hoor....maar ja...ik heb er dan ook nooit een wedstrijd van gemaakt om die 5000 posts te halen: je ziet (als je goed kijkt dan :stongue: ) ik ben net over de helft :D
Dago "B" Duck
Tja, als je er ook even langer over nadenkt dan je neus lang is, geeft postcount eigenlijk het onzingehalte van de persoon in kwestie aan.:D
HaZZa
Nou ja, dan zal ik ook maar weer ff meedoen...
Ten eerste wilt ik ff zeggen dat dit toch wel een van de meest zonloze threads is die ik heb gelezen. Maar toch vond ik dat gelul met Paul Wilson (kent iemand hem nog van de andere IRC?)
dat was oowk wel lache hoe hij door iedereen afgezeken werd toen ie vroeg wat ze van hem vonden.
Maar deze komt in de buurt.

Ff tsjekke hoeveel post n ik al heb...kon ut zelf net nie zien

Stelletje fackers, zie jullie op IC zaterdag.......... :-)
Kunne we toch ook een mass rel starten daar?
ja toch? ja toch? :)
John
ik wil als eerste 10.000 posts halen...(zou je dan nog iets meer kunnen???)

Dago "B" Duck
Dan wordt je Eresukkel van dit forum.
Dago "B" Duck
Hop, weer 2 erbij op de teller. Op naar de 10.000 dan maar :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement