return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
TA in training (pg. 7)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
Blik en Lex, ik denk niet dat Dago jullie meteen bedoeld hoor...
Ik vind dit juist wel weer grappig, aangezien er weer een beetje leven in de brouwerij komt met dit soort dingen.
Ik moet zeggen dat k de laatste tijd wel weer de indruk had dat er hier een paar mannetjes heel erg hun best doen om hun eigen verworven titel hier neer te kunnen zetten. Ik heb alleen al niet eens meer zin om daar op te reageren. Als ze zo nodig status willen hebben door een titel op TA, laat ik ze maar lekker. (waar mensen tegenwoordig al niet blij van worden! :D)
Misschien ben ik dan wel weer een ander uiterste: ik had niet eens door dat ik er zelf wat neer kon zetten, t was dat Alpha me er op wees, en ook moest hij me nog zeggen wat ik er dan wel niet neer moest gaan zetten, aangezien me dat dus echt geen ene donder interesseert.
Maar voor degenen die het wel interesseert: veel succes, en go go go! (duh, :clown: )
Miss Proximus
hahaha meid :)

ik zag jouw "eretitel" :D laatst staan en ik dacht "wow! riz heeft al +400 posts!! en dat met al die zinvolle stukjes enzo :)" RESPEK! :D

als we nou eens een discussie gaan beginnen over een neutraal onderwerp dan weet ik wie de meeste zinvolle posts in die thread heeft :)



ps. nee niet ik dus :p maar riz :)
Dago "B" Duck
Women Unite !!! :eek:
Gekhous
/me is anti feministisch
!_PeTrUs_!
ik zit hier nu bijna een jaar en heb ook nooit echt m'n best gedaan om zo'n hoge post-rating te vergaren. Die behoefde heb ik nml niet om op elk dingetje te gaan reageren. Dat geldt zowel voor hier als voor de rest van het forum.

Doe wat je leuk vindt, ik lig er niet wakker van. Ik moet wel zegge dat het forum een half jar gelden veel cooler was. Ik heb inmiddels ook al andere fora (:D) opgezocht om daat m'n ei kwijt te kunne...

GReeTZ
!_PeTrUs_!
ik zit hier nu bijna een jaar en heb ook nooit echt m'n best gedaan om zo'n hoge post-rating te vergaren. Die behoefde heb ik nml niet om op elk dingetje te gaan reageren. Dat geldt zowel voor hier als voor de rest van het forum.

Doe wat je leuk vindt, ik lig er niet wakker van. Ik moet wel zegge dat het forum een half jar gelden veel cooler was. Ik heb inmiddels ook al andere fora (:D) opgezocht om daar m'n ei kwijt te kunne...

GReeTZ
Eye-Riz
hihihi, twee keer dezelfde post, en dat in een thread die nu opeens gaat over postcount, oeioeioei :D :D :D

Hey miss P! Long time no hear! (mijn icq werkt nog steeds niet, sorry...)

Maarreh, ik maak echt niet alleen zinnige posts, wahaha, want dan had ik NOOOOOOIT aan 400 posts kunnen komen :D

Gekhous, ik ben niet feministisch (ik kijk wel uit, tis veel handiger om het niet te zijn ;) ), maar dat women unite, daar ga ik wel voor (miss P en ik tegen de rest? Of zijn er ondertussen al wat meer dames? (echte dan, niet die halve meiden hier, hihi, oeps :D )
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Gekhous, ik ben niet feministisch (ik kijk wel uit, tis veel handiger om het niet te zijn ;) ), maar dat women unite, daar ga ik wel voor (miss P en ik tegen de rest? Of zijn er ondertussen al wat meer dames? (echte dan, niet die halve meiden hier, hihi, oeps :D )


Jaa!! Halve meiden genoeg hier :D

en laten we het niet over feminisme hebben, want dáár word ik zo moe van :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Eye-Riz
hihihi, twee keer dezelfde post, en dat in een thread die nu opeens gaat over postcount, oeioeioei :D :D :D



Haha, ja d'r ging wat mis ja. Ik wachte al op een reactie van 1 van jullie :D
Eye-Riz
:D :D :D
kon niet uitblijven he?

Dj Alpha
jaja...
Dj Alpha
jaaajaaaaaaaaa....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement