return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
TA in training (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ruben_Dubbink
Dit kun je zien door onderaan een post van jezelf 'profile' aan te klikken. Dan kom je dus bij je eigen info waar ook je hoeveelheid posts te zien is. Misschien kan het handiger, maar dat hebbik nog niet ontdekt!

Greetz RubDub
Gurian
En jij bent al supreme tranceaddict dus zal wel nie anders kunnen :D
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Misschien kan het handiger, maar dat hebbik nog niet ontdekt!


Het KON handiger :D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dj Alpha


Het KON handiger :D


idd.. tot een aantal mensen (neu nie van hier ofzow)
hun postcount interessanter vonden dan wat ze poste.. beetje jammer
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Henkie_henk


idd.. tot een aantal mensen (neu nie van hier ofzow)
hun postcount interessanter vonden dan wat ze poste.. beetje jammer


neee, niet van hier idd :stongue: :p
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Miss Proximus


neee, niet van hier idd :stongue: :p


Ik wist zooo dat JIJ met ZO EEN opmerking zou komen..

best triest eigenlijk als je over het hele holland forum van die voorspelbare negatieve uitlatingen moet doen

Je mag ook gewoon oprotten of nix zeggen hoor...

Hierbij verblijf ik met vriendelijke groet

Henkie_henk
Marco Harleman
zo zo stevige taal, nu ineens. Het was alleen ff een simpel vraagje...
Akira
quote:
Originally posted by Marco Harleman
zo zo stevige taal, nu ineens. Het was alleen ff een simpel vraagje...


HAHAHA ja dat is het TA forum voor toch...ik weet niet hoe het de laatste tijd hier is gegaan maar eerder had ik ook wel van die lekkere gevechten hiero :D:D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Akira


HAHAHA ja dat is het TA forum voor toch...ik weet niet hoe het de laatste tijd hier is gegaan maar eerder had ik ook wel van die lekkere gevechten hiero :D:D


lol lol idd.. soms wast wel iets "te".. en ja dat was wel hier.. :p

akira morguh marco V right?

k was gisteravond trouwes in amsterdam.. en zag gewoon in best veel tenten starlight flyers liggen :p

kome ook weer vette feesten waar jean draait by the weej..:eyes:
!_PeTrUs_!
Ik ga ook misschien naar Marco V. Ik ben iig in Arnhem morgen. Denk eerder dat we naar Club <> gaan, omdat we Marco nu al 3x in korte tijd hebbe gezien en Spider Willem en Cor Fijneman daar draaien wat zeker niet slecht is :)

GReeTZ

Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus


neee, niet van hier idd :stongue: :p


ga terug naar je eigen land :p
Marco Harleman
Spider Willem en Cor Fijneman morgen in The EAU in Arnhem morgen. MMMM datklinkt zeer fraai. Het kan maar zo eens wezen dat ik daar ook eens heen ga.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement