|
TA in training (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
JASON!!!! ouwe duimdouwer! :D
Lang niet gesproken, je moet me nog eens een keertje die 2 meidjes aan me voorstellen, die 2 die je mee naar de klaveet had genomen gheghe :p
Stage bijna afgelopen in A'dam?
LATAH! |
|
|
| Marco Harleman |
| ik heb net gezien dat ik inmiddels van junior trance addict veranderd ben in trance addict. Das zeer zeker fraai. Hoe verloopt dat schema eigenlijk??? Bij 20 posts naar junior, en dan???? |
|
|
| Ruben_Dubbink |
ff terugkijken in je post Marco ;)
Trance Addict In Training -> Junior Tranceaddict -> Tranceaddict
-> Senior Tranceaddict -> Supreme Trance Addict -> Eigen naam.
GreetZ RubDub |
|
|
| Dj Alpha |
we zijn weer lekker bezig zie ik... achja..
Maar hier op Holland forum post idd niemand voor de count :rolleyes: |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
we zijn weer lekker bezig zie ik... achja..
Maar hier op Holland forum post idd niemand voor de count :rolleyes: |
ownee;) |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Akira
HAHAHA ja dat is het TA forum voor toch...ik weet niet hoe het de laatste tijd hier is gegaan maar eerder had ik ook wel van die lekkere gevechten hiero :D:D |
Ja idd, er waren vroeger altijd gevechten, gelukkig was ik er nooit bij betrokken........:D |
|
|
| DJ_Massive |
gevechten??? relluhh ??? WAAR WAAAR WAAR
wie wil...:p :p :p |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
kome ook weer vette feesten waar jean draait by the weej..:eyes: |
WANNEER??? Ik heb gehoord dat Dj Jean echt suppergoed kan draaien dus dat wil ik wel eens zien... :p
| quote: | Originally posted by Rudy
Ja idd, er waren vroeger altijd gevechten, gelukkig was ik er nooit bij betrokken........:D |
Daarom heet ie ook TA Public Enemy #1.... hij moest altijd alles sussen hier :p :p |
|
|
| Dj Lex |
| LOL vroeger was het idd veel rellen, naja vroeger mpaar maandjes geleden, maar nu sust het een beetje in. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Flipper01
WANNEER??? Ik heb gehoord dat Dj Jean echt suppergoed kan draaien dus dat wil ik wel eens zien... :p
|
Weet niet ik heb alle foldertjes meegenomen en in de putjes gestopt.. |
|
|
|
|