|
TA in training (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
LOL vroeger was het idd veel rellen, naja vroeger mpaar maandjes geleden, maar nu sust het een beetje in. |
We worden allemaal ouder duz verstandiger he ;)
whehehe :p |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by New Wave
JASON!!!! ouwe duimdouwer! :D
Lang niet gesproken, je moet me nog eens een keertje die 2 meidjes aan me voorstellen, die 2 die je mee naar de klaveet had genomen gheghe :p
Stage bijna afgelopen in A'dam?
LATAH! |
Hey timmmie...Nee inderdaad een tijd niet meer gesproken.OOk al echt een tijd niet meer in de KLVT geweest hehehe.Ik moet eigenlijk nog wel een keer gaan voor die ene blonde chick ;)
Laatst zou ik naar de klubheads gaan maar is toen niet doorgegaan...Omdat we iets te veel hadden lopen zuipen en tegenwoordig rijden al die kutbussen ook al niet meer dus.
Welke 2 meisjes had ik toen mee in de klaveet ??het moet echt wel tijden zijn geleden want de laatste keer was volgens mij met johan gielen...NOg een maandje en dan is mijn stage afgelopen dus dat is wel relaxt :)) spreek je snel weer.. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
LOL vroeger was het idd veel rellen, naja vroeger paar maandjes geleden, maar nu sust het een beetje in. |
ja...hoe komt dat eigenlijk :D
ennu...henkie.....doe toch s normaal....LOL sinds wanneer zijn er opeens zoveel mannen ongesteld :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik vind dat iedereen gewoon z'n grote vertiefde klotebek moet houden.
Nou, is dat nu niet LOL :D |
|
|
| aphex |
LOL!
:stongue:
(Dit is absoluut mijn beste post van de 5 die ik nu in ruim een half jaar heb gedaan :p)
[edit]
Dubieus, het schijnen er 21 te zijn... :conf: ach het zal allemaal wel
[/edit] |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik vind dat iedereen gewoon z'n grote vertiefde klotebek moet houden.
Nou, is dat nu niet LOL :D |
De Priest heeft gesproken...:D:D:D
Wat is ie toch een diplomaat:D:D:D |
|
|
| Dj Lex |
| Zullen we weer gewoon relthreadje maken. Zo is het ook saai en voel de spanningen heir en daar alweer oplopen. Gewoon een relletje is iedereen weer twee maanden rustig of zoals ik altijd :D:D:D |
|
|
| aphex |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zullen we weer gewoon relthreadje maken. Zo is het ook saai en voel de spanningen heir en daar alweer oplopen. Gewoon een relletje is iedereen weer twee maanden rustig of zoals ik altijd :D:D:D |
Goed idee, DE kans voor mij om wat posts te scoren want ik voel dat niet iedereen blij met me is (als luie zak), bijv. in #taforum krijg ik regelmatig een verwijt of 2 van onze lieve Henkie_@ap en ons Blikkenmannetje kan ook wel es te scherp uit de hoek komen
(Hopelijk is dit een goede aanzet tot wat steviger taalgebruik, kunnen eindelijk alle remmen los) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Akira
Hey timmmie...Nee inderdaad een tijd niet meer gesproken.OOk al echt een tijd niet meer in de KLVT geweest hehehe.Ik moet eigenlijk nog wel een keer gaan voor die ene blonde chick ;)
Laatst zou ik naar de klubheads gaan maar is toen niet doorgegaan...Omdat we iets te veel hadden lopen zuipen en tegenwoordig rijden al die kutbussen ook al niet meer dus.
Welke 2 meisjes had ik toen mee in de klaveet ??het moet echt wel tijden zijn geleden want de laatste keer was volgens mij met johan gielen...NOg een maandje en dan is mijn stage afgelopen dus dat is wel relaxt :)) spreek je snel weer.. |
gheghe ik heb dat meidje al een poosje nie gezien...
Met de klubbheads was het echt retedruk.......en kut :-)
Kweet ni emeer welke 2 meidjes je bij je had.
Ja kutbussen rijden niet meer, werden met stenen bekogeld....beetje sneuje kindjes tegenwoordig........... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zullen we weer gewoon relthreadje maken. Zo is het ook saai en voel de spanningen heir en daar alweer oplopen. Gewoon een relletje is iedereen weer twee maanden rustig of zoals ik altijd :D:D:D |
Ja dat kwam omdat jij weg was nerd....jij was altijd diegene die er om vroeg........ |
|
|
| aphex |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ja dat kwam omdat jij weg was nerd....jij was altijd diegene die er om vroeg........ |
Tsk tsk, nerd, auw fok dat doet pijn.. snikkel bips is nog gemeener :whip: :whip: :whip: |
|
|
| TimeportE |
| jeeeh weer een rel thread.. altijd leuk!! jammer alleen dat rudy nu niet meer zo vaak kan posten, was altijd een mooi gezicht hoe hij vele mensen tegen zich wist te krijgen door soms eigenlijk best zinvolle threads te posten (hoor ik hier asielzoekers :p) .. |
|
|
|
|