|
TA in training (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
als jullie die augurken koppen van jullie nou weer tussen de benen van jullie vriendin leggen ipv voor de computer te zitten dan kunnen we hier weer verder met 'serieuze'
ja
zo, ben ik ook weer tevreden
I mean : shut the up!!!:D :D :D
greetz, well, antigreetz kolkiewolkie |
|
|
| Gurian |
Euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....
Kent iemand hiero ook zo iets als kerstgedachten??żż
Zo niet dan moeje het ff zeggen dan ga ik ook ff meedoen :D:D |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by Gurian
Euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....
Kent iemand hiero ook zo iets als kerstgedachten??żż
Zo niet dan moeje het ff zeggen dan ga ik ook ff meedoen :D:D |
tjek de merry x-mass thread |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
I mean : shut the up!!!:D :D :D |
ik weet t beter :) the shut up :stongue: me schopt nog een x tegen James M z'n lijk* |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik weet t beter :) the shut up :stongue: me schopt nog een x tegen James M z'n lijk* |
Ik hou ook van jouw hoor Lieverd (K)
 |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ja dat kwam omdat jij weg was nerd....jij was altijd diegene die er om vroeg........ |
Haha dat ging altijd goed he pipo, jij kon er niet tegen als ik teveel poste en jij liep elke thread alleen maat schelden :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Haha dat ging altijd goed he pipo, jij kon er niet tegen als ik teveel poste en jij liep elke thread alleen maat schelden :D |
Onzinnige reply's geven ja, dat ken je. Voor de rest heb je geen inbreng op dit forum... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Onzinnige reply's geven ja, dat ken je. Voor de rest heb je geen inbreng op dit forum... |
Hoor wie het zegt :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Haha dat ging altijd goed he pipo, jij kon er niet tegen als ik teveel poste en jij liep elke thread alleen maat schelden :D |
was dat niet toevallig als jij steeds een kutpost had gepost.................goh, vind je het niet gek dan....... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by New Wave
was dat niet toevallig als jij steeds een kutpost had gepost.................goh, vind je het niet gek dan....... |
Dat is niet waar maar geef je maar gelijk anders krijg je zo'n zielig nietes welles spelletje, dus laat ik maar gelijk de wijste zijn dan he |
|
|
| New Wave |
| Ik had bij niemand een rede om te schelden, alleen bij jouw........ |
|
|
| Miss Proximus |
| hou nu jullie bekken maar s dicht domme mieterige homovrienden |
|
|
|
|