|
babe-a-licious (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
De allermooste babe van belgie.......:o |
|
|
| mellow_head |
| I'd hit it, ma keb er hier ook wa schoner gezien ze. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by New Wave
De allermooste babe van belgie.......:o |
Nieje sorry, die plaats is al ingenomen.
 |
|
|
| pooley |
damnit, hier zitten lekkere grieten op ons forumpje :)
 |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nieje sorry, die plaats is al ingenomen.
|
belle perez |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nieje sorry, die plaats is al ingenomen.
|
+endless :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nieje sorry, die plaats is al ingenomen.
[IMG][/IMG] |
disneyland is veu janetten ;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Eagle`
disneyland is veu janetten ;) |
Joa, maar tfeit da'k er met m'n lief was maakt me toch al wa minder janet he? Ni? Echt ni? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nieje sorry, die plaats is al ingenomen.
|
No way, jouw vriendin haalt het bij langena niet, ze heeft geen Nike Air max. :o Mara ik ben redelijk vendaag, ze stata op de 2de plaats. :p |
|
|
| Sh!fty |
| 'k vind de xilver z'n lief toch knapper dan da blondjeh |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
'k vind de xilver z'n lief toch knapper dan da blondjeh |
Kan je wel vinden maar jij hebt geen smaak. :p |
|
|
| Sh!fty |
Of gij?
'k heb alleszins een andere smaak |
|
|
|
|