return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 
babe-a-licious (pg. 15)
View this Thread in Original format
mellow_head
Anders zalk er nog es voor zorge dak geband word :p
Icone
quote:
Originally posted by Nyah
seriously, ge gaat beweren dat ge nooit een oordeel velt op basis van t uiterlijk??? oh komaan, dat ligt gewoon in de natuur van de mens.
ik heb ook niet gezegd dat ge die mens dan volledig afschrijft he, t gaat gewoon om een eerste indruk.

allez, blij dat je al wat 'serieuzer' in je schoenen staat als het vrouwen betreft? ma goed dat de air maxen dan zo belangrijk zijn :p ;)



Ik ben al een paar keer serieus verschoten van hoe bepaalde mensen zich kleden en er uit zien, ten opzichte van hoe ze werkelijk zijn 'vanbinnen'. Een oordeel vellen op basis van uiterlijk alleen zou ik persoonlijk ni echt kunnen.

Mijn moeder zei mij nen tijd trug: "als een heel knap meiske een rotkarakter heeft, dan vindt ge die na verloop van tijd echt lelijk" - en dat is de echte waarheid.
Bertn
icone heeft 100% gelijk...
Nyah
quote:
Originally posted by Icone
Ik ben al een paar keer serieus verschoten van hoe bepaalde mensen zich kleden en er uit zien, ten opzichte van hoe ze werkelijk zijn 'vanbinnen'. Een oordeel vellen op basis van uiterlijk alleen zou ik persoonlijk ni echt kunnen.

Mijn moeder zei mij nen tijd trug: "als een heel knap meiske een rotkarakter heeft, dan vindt ge die na verloop van tijd echt lelijk" - en dat is de echte waarheid.

Ik vel ook geen oordeel op basis van het uiterlijk hoor ;). Ik zeg alleen maar ge uw eerste indruk over iemand vaak vormt op basis van het uiterlijk en bij dat uiterlijk horen bepaalde vooroordelen.
Natuurlijk moet ge dan slimmer zijn dan dat en verder kijken, want schoonheid vergaat en een goed karakter dat blijft. Ik kan soms wel eens hartelijk lachen als mijn buurjongens weer over de één of andere knappe griet aant babbelen zijn... 'knap hier, knap daar' géén slecht woord over die meisjes.. ma als ge dan na een maand of 2, 3, .. whatever hoort dat t gedaan is tussen hun twee, ist opeens een héél ander verhaal. En eigenlijk was ze toch ni zooo knap en eigenlijk was ze best wel aso en eigenlijk ... en eigenlijk... :rolleyes: Maja, uiteindelijk leert iedereen het wel hoor. Sommige hebben gewoon wat meer tijd nodig om overtuigd te geraken van het feit dat een schoon poepeke ook ni alles is :p.
Icone
quote:
Originally posted by Nyah
Ik vel ook geen oordeel op basis van het uiterlijk hoor ;). Ik zeg alleen maar ge uw eerste indruk over iemand vaak vormt op basis van het uiterlijk en bij dat uiterlijk horen bepaalde vooroordelen.
Natuurlijk moet ge dan slimmer zijn dan dat en verder kijken, want schoonheid vergaat en een goed karakter dat blijft. Ik kan soms wel eens hartelijk lachen als mijn buurjongens weer over de één of andere knappe griet aant babbelen zijn... 'knap hier, knap daar' géén slecht woord over die meisjes.. ma als ge dan na een maand of 2, 3, .. whatever hoort dat t gedaan is tussen hun twee, ist opeens een héél ander verhaal. En eigenlijk was ze toch ni zooo knap en eigenlijk was ze best wel aso en eigenlijk ... en eigenlijk... :rolleyes: Maja, uiteindelijk leert iedereen het wel hoor. Sommige hebben gewoon wat meer tijd nodig om overtuigd te geraken van het feit dat een schoon poepeke ook ni alles is :p.


Als ge een schoon poepke op straat ziet, da's natuurlijk wel leuk (doet u vanzelf ook meer buitenkomen he) ;)

Maar idd, eerste indruk is vaak erg belangrijk (ge heb er maar ene zoals ze zeggen). Ik heb wel de indruk dat mijn vriendin da nogal sneller doet dan ikzelf hehe.

Aso enzo... Jongens waar is de tijd hehe. Vroeger werd ge zelfs aso genoemd als ge ni al te veel uitging ofzo, terwijl sommige van die fuifgangers de meest aso mensen waren die ik ooit al had ontmoet. Toch raar hoe ge 'als kleinere mens' soms denkt :)
diddi
Face it: mannen denken gewoon aan andere dingen op het eerste zicht dan aan een mooi karakter :D

It is our nature u know... :toocool:
New Wave
quote:
Originally posted by mellow_head
New Wave word onder de tafel gepraat door ons Belgen :clown:


Wat bertn zegt, dit is een discussie. Je kan iemand niet onder de tafel lullen omdat hij/zij anders naar uiterlijk kijkt.

Maar waarom ik nike air max leuk vind?
Ten eerste zijn het mooie schoenen die ik vroeger zelf ook veelvuldig gedragen heb.
Ten tweede is het iets nostalgisch. Deze schoenen heb ik gedragen in een hele leuke tijd. Als ik deze schoenen zie dan krijg ik dat 'gabber' gevoel.
Ten derde vind ik deze schoenen zeer goed staan bij de dames. De lijn van de schoen vind ik mooi.
diddi
back on topic: we want to see some babes :p
New Wave
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nou, de meisjes die bij ons die spelletjes presenteren doen in ieder geval niet veel moeite om intelligent over te komen...


Maar ze zijn het wel, ik heb met ze gewerkt en ze zijn koppiekoppie.
het is gewoon het werk wat ze doen. Een praatprogramma heeft diepgang en die belspelletjes zijn programmas om geld te verdienen. Het heeft alleen geen inhoud. Wat heeft het voor zin om daar 'slim' over te komen. het programma vraagt er om omdat het er bij hoort
Omdat ze 'doen' alsof ze dom zijn betekend het niet dat ze dom zijn.
diddi
quote:
Originally posted by New Wave
Maar ze zijn het wel, ik heb met ze gewerkt en ze zijn koppiekoppie.
het is gewoon het werk wat ze doen. Een praatprogramma heeft diepgang en die belspelletjes zijn programmas om geld te verdienen. Het heeft alleen geen inhoud. Wat heeft het voor zin om daar 'slim' over te komen. het programma vraagt er om omdat het er bij hoort
Omdat ze 'doen' alsof ze dom zijn betekend het niet dat ze dom zijn.


ze zijn toch dom genoeg om hun geloofwaardigheid in televisieland op het spel te zetten. Wat een slimme meisjes. Of gaan ze via een belprogramma over naar een echt praat- of quizprogramma... I hate those idiots. Eén voorbeeld (is wel geen meisie) is diene D-Me...:rolleyes: Zou hetzelfde zijn moest ik carrière willen in de privésector en beginnen bij vadertje staat (New Wave: dit is de Belgische overheid)

FredNova


Wordt daar naast wakker... zucht...

:toothless
New Wave
quote:
Originally posted by diddi
ze zijn toch dom genoeg om hun geloofwaardigheid in televisieland op het spel te zetten. Wat een slimme meisjes. Of gaan ze via een belprogramma over naar een echt praat- of quizprogramma... I hate those idiots. Eén voorbeeld (is wel geen meisie) is diene D-Me...:rolleyes: Zou hetzelfde zijn moest ik carrière willen in de privésector en beginnen bij vadertje staat (New Wave: dit is de Belgische overheid)


Nee het is juist niet dom. Je moet zoals overal onderaan de ladder beginnen. Een paar presentatrices waar ik mee gewerkt heb hebben na een paar jaar spelletjestv nu gewaardeerde TV programma's op hun naam staan. Het zijn geen idioten. Een meisje deed dit werk als bijbaan naast haar studie. Slim toch. Effe presenteren en daarna weer verder met de studie.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement