|
babe-a-licious (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| New Wave word onder de tafel gepraat door ons Belgen :clown: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by mellow_head
New Wave word onder de tafel gepraat door ons Belgen :clown: |
wat een zever, hier is gewoon een goeie discussie aan de gang, het gaat hier niet over "mekaar onder tafel praten"... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
wat een zever, hier is gewoon een goeie discussie aan de gang, het gaat hier niet over "mekaar onder tafel praten"... |
Het is me lichtjes opgevallen da gij iets hebt tegen Mr. Mellow_Head kan da ;):p |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Push2005
Het is me lichtjes opgevallen da gij iets hebt tegen Mr. Mellow_Head kan da ;):p |
stoker :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Het is me lichtjes opgevallen da gij iets hebt tegen Mr. Mellow_Head kan da ;):p |
It's hard not to...:o |
|
|
| Belgian Bonzai |

:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Is dat mevrouw BB? ;) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Push2005
Het is me lichtjes opgevallen da gij iets hebt tegen Mr. Mellow_Head kan da ;):p |
niet per sé, ik heb wel een hekel aan sommige van zijn idiote posts;) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Is dat mevrouw BB? ;) |
yep :stongue:
Wooh, ik vind ze knap :D |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
yep :stongue:
Wooh, ik vind ze knap :D |
ze heeft alvast een knap gezicht
proficiat man:) |
|
|
| diddi |
| BB, gij neemt uw wederhelft toch mee naar de BETA-party hè, kan ik eens kennis maken :tongue2 :toothless |
|
|
|
|