return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
babe-a-licious (pg. 9)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
^ Amai, gij zijt nen échte vent seg, bravo voor jou...

Die Lien is nog geen domme ook niet, ze heeft Rechten gestudeerd aan het UFSIA. En Zehra en ik hebben haar maandag nog gezien in de Media Markt :)
Bertn
gisteren toevallig vip-tickets voor het "5 jaar rode loper"-feest in gent gekregen, dus ik daar naartoe.

Het krioelde daar van de babes natuurlijk, verschillende missen belgie, veronique de cock, ellen petri, die blonde die in de playboy stond, enz

wel: WAT EEN TELEURSTELLING!!!

Op die photoshoots die ge overal tegenkomt zien die modellen er echt uit als moordvrouwen, met schone vrouwelijke rondingen en zo...

maar in het echt: graatmagere anorexiastengels (ik was echt geschokt bij veronique de en tanja dexters) die allemaal gelijk ne zot staan te roken en zo; totala ni knap!
New Wave
:D Als ze een fotoshoot of een tv interview hebben dan worden ze volgeplamuurd met make up. Niet een klein beetje make up maar een dikke laag. Zonder make-up kunnen de mooiste vrouwen opeens heel lelijk zijn. Ook wordt je een paar % dikker op een foto of cameraopname.
Bertn
quote:
Originally posted by New Wave
:D Als ze een fotoshoot of een tv interview hebben dan worden ze volgeplamuurd met make up. Niet een klein beetje make up maar een dikke laag. Zonder make-up kunnen de mooiste vrouwen opeens heel lelijk zijn. Ook wordt je een paar % dikker op een foto of cameraopname.

ze waren volgeplamuurd met make up, want fotografen stonden constant foto's te nemen en filmploegen maakten de hele tijd opnames...

..ellen petri viel eigenlijk nog best mee van allemaal, die zag er nog behoorlijk knap uit:o
New Wave
Dan is er wel heel wat mis met de mooie belgische vrouwen. :)
diddi
quote:
Die Lien is nog geen domme ook niet, ze heeft Rechten gestudeerd aan het UFSIA. En Zehra en ik hebben haar maandag nog gezien in de Media Markt

lucky you :D
mellow_head
LOL da ge rechten gestudeerd hebt wil ni zegge da ge slim zijt :D ge kunt wel door een moeilijke opleiding zijn geraakt, ma ge kunt u nog altijd zo fel late afzette int leven; ik ken zoveel mensen: OOH JA ik zit op unief, ik heb burgerlijk ingenieur gestudeerd ma in feite ben ik een naïeve slet die zich graag laat afzette en die nix doorheeft...kga een van mn vriendinnen toch es in bed moete krijge, da zal haar lere :p
djcresto
rechten is nu ook nie de moeilijkste richting op unief he :D

ma tfeit is. Die Lien blijft wel een knappe en is een naturelleke imo. Geen opgemaakte babe. Voor niks nodig.
Jasperovitsj
Onderschat Rechten nu maar niet, want das absoluut gene kak hoor. Kheb sommige cursussen die ze moeten studeren al gezien, en daar zou ik toch liever ook voor passen hoor :nervous:
Push2005
Bwa; de rechten hebben het ook nog kalm qua uren enzo. Ze hebben veel blokwerk te leveren, maar echt veel inzicht komt er toch niet aan te pas hé. Normaal kun je richtingen niet echt vergelijken, maar rechten mag je toch samen met die pedagogische wetenschappen bij de 'makkelijkere' zaken indelen.

Nuja; ik zou't nie kunnen want het interesseert me ook geen moer.

Jasperovitsj
Allé, Rechten op universitair niveau is echt ni "makkelijk" hoor :nervous:
Allé, misschien is het zo op de andere universiteiten, maar op de UA wordt eerder PSW bestempeld als "makkelijker" dan Rechten...
djcresto
^ de uurrooster van rechten valt inderdaad goed mee. Hun cursussen zien er zwaar uit maar in tegenstelling tot wat er hier gezegd wordt moet er bij rechten bijna niets vanbuiten geleerd worden. Aanwezigheid tijdens de lessen is ook al niet heel belangrijk waardoor ge automatisch meer tijd hebt om te studeren. Uiteraard is Rechten nie gemakkelijk maar elke richting op unief is nie te onderschatting denk ik he :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement