return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 
babe-a-licious (pg. 13)
View this Thread in Original format
New Wave
Zo bedoel ik het niet. Kijk, ik heb veel gewerkt met mensen van die belspelletjes en krijg al jaren te horen dat het domme mensen, domme blondjes enzenzenz zijn terwijl vele een opleiding volgen op een universiteit. De meeste blonde van allemaal had de hoogste scores bij haar studie psychologie. Begin er een beetje een scheithekel te krijgen aan het feit dat mensen minderwaardig over personen praten vanwege hun uiterlijk.
Jasperovitsj
Nou, de meisjes die bij ons die spelletjes presenteren doen in ieder geval niet veel moeite om intelligent over te komen...
MikeVee
of aan 14-18 jarige marokkanen met witte sportkousen en een te korte trainingsbroek :p
Aurélie
Ik volg inderdaad een opleiding aan de universiteit :toothless
Nyah
quote:
Originally posted by New Wave
Begin er een beetje een scheithekel te krijgen aan het feit dat mensen minderwaardig over personen praten vanwege hun uiterlijk.

Allez nu ni overdrijven eh...
Ge maakt altijd een beoordeling op basis vant uiterlijk-en ja, helaas zijn er wat vooroordelen aan gekoppeld, ma das toch ni zo aanvallend bedoeld.
Als gij een lelijk oud w**f ziet, zult ge waarschijnlijk ook wel vanalles in uzelf over haar denken. Gelijk de jongens van bij mij in de buurt zouden zeggen: 'daar kruipt nog geen buffel op' ofzo. :o Als mensen een dikke persoon zien, denken 9/10: 'ah die vreet gewoon te veel' en das ook ni altijd waar.
Das natuurlijk ni vriendelijk enz, ma dat gebeurt automatisch. Eerste gedacht.
New Wave
quote:
Originally posted by Nyah
Allez nu ni overdrijven eh...
Ge maakt altijd een beoordeling op basis vant uiterlijk-en ja, helaas zijn er wat vooroordelen aan gekoppeld, ma das toch ni zo aanvallend bedoeld.
Als gij een lelijk oud w**f ziet, zult ge waarschijnlijk ook wel vanalles in uzelf over haar denken. Gelijk de jongens van bij mij in de buurt zouden zeggen: 'daar kruipt nog geen buffel op' ofzo. :o Als mensen een dikke persoon zien, denken 9/10: 'ah die vreet gewoon te veel' en das ook ni altijd waar.
Das natuurlijk ni vriendelijk enz, ma dat gebeurt automatisch. Eerste gedacht.

Tuurlijk kijk ik naar uiterlijk, maar ik heb geen vooroordelen over iemand zijn karakter doormiddel van uiterlijk. Denk je dat ik alleen maar bloed mooie vrouwen heb gehad? Nee ik heb ook lelijke vriendinnen gehad omdat ze lief waren en zorgzaam. Tuurlijk willen we allemaal de perfecte vrouw. Jij trekt het bij deze in het overdreven. Dikke mensen hoeven toch niet dom, arrogant of chaggo te zijn. gaat me er niet om hoe geil iemand er uit ziet. Het leven bestaat niet alleen uit uiterlijk. Ik persoonlijk kan er niet tegen als mensen vooroordelen hebben beargumenteerd door het uiterlijk.
Misschien is die bloed mooie vrouw waar iedereen op rukt wel een ontiegelijk kutwijf. Ik ben geen 18 meer die elk weekend een lekker neukertje uitzoekt. Sta inmiddels al wat serieuzer in mijn schoenen als het om vrouwen gaat.
Nyah
quote:
Tuurlijk kijk ik naar uiterlijk, maar ik heb geen vooroordelen hoe iemand zijn karakter is doormiddel van het uiterlijk. Denk je dat ik alleen maar bloed mooie vrouwen heb gehad? Nee ik heb ook lelijke vriendinnen gehad omdat ze lief waren en zorgzaam. Tuurlijk willen we allemaal de perfecte vrouw. Jij trekt het bij deze in het overdreven. Dikke mensen hoeven toch niet dom, arrogant of chaggo te zijn. gaat me er niet om hoe geil iemand er uit ziet. Het leven bestaat niet alleen uit uiterlijk. Ik persoonlijk kan er niet tegen als mensen vooroordelen hebben beargumenteerd door het uiterlijk.
Misschien is die bloed mooie vrouw waar iedereen op rukt wel een ontiegelijk kutwijf. Ik ben geen 18 meer die elk weekend een lekker neukertje uitzoekt. Sta inmiddels al wat serieuzer in mijn schoenen als het om vrouwen gaat.

seriously, ge gaat beweren dat ge nooit een oordeel velt op basis van t uiterlijk??? oh komaan, dat ligt gewoon in de natuur van de mens.
ik heb ook niet gezegd dat ge die mens dan volledig afschrijft he, t gaat gewoon om een eerste indruk.

allez, blij dat je al wat 'serieuzer' in je schoenen staat als het vrouwen betreft? ma goed dat de air maxen dan zo belangrijk zijn :p ;)
New Wave
quote:
Originally posted by Nyah
seriously, ge gaat beweren dat ge nooit een oordeel velt op basis van t uiterlijk??? oh komaan, dat ligt gewoon in de natuur van de mens.
ik heb ook niet gezegd dat ge die mens dan volledig afschrijft he, t gaat gewoon om een eerste indruk.

allez, blij dat je al wat 'serieuzer' in je schoenen staat als het vrouwen betreft? ma goed dat de air maxen dan zo belangrijk zijn :p ;)

Inderdaad, ik bepaal iemands karakter niet doormiddel van uiterlijk.
Of ik iemand aantrekkelijk vind is een ander verhaal. dat bepaal je wel door naar het uiterlijk te kijken. Een lelijk gezicht betekend niet meteen dat je een gigantische sukkel bent. Een maatje van mij zit ver over de 150 kilo. Hij gaat overal naarmee, schaamt zich niet, het is een hele goeie vriend en heb heel veel respect voor hem. Je kan er mee lachen en is behulpzaam. Omdat hij dik is ga ik niet denken dat het een sukkel is.
Nyah
quote:
Of ik iemand aantrekkelijk vind is een ander verhaal. dat bepaal je wel door naar het uiterlijk te kijken. Een lelijk gezicht betekend niet meteen dat je een gigantische sukkel bent. Een maatje van mij zit ver over de 150 kilo. Hij gaat overal naarmee, schaamt zich niet, het is een hele goeie vriend en heb heel veel respect voor hem. Je kan er mee lachen en is behulpzaam. Omdat hij dik is ga ik niet denken dat het een sukkel is.

proficiat, u bent een uitzonderlijk mens :)
Jasperovitsj
quote:

Het gaat hem niet over extensieve karaktervorming, het gaat hem om een eerste indruk. En bij een eerste indruk kijk je onvermijdelijk naar het uiterlijk en plaats je dat binnen een bepaald raamwerk dat je doorheen je sociale leven hebt opgebouwd. Of je het nu wilt of niet, je beoordeelt iemand automatisch - en vaak zelfs onbewust - bij een eerste indruk voor een groot deel op het uiterlijk van die persoon.
Natuurlijk kan je wel een persoon zijn die zich niet te veel probeert te baseren op die framing van de eerste indruk, maar dat er een framing is kan je niet ontkennen. Het is dan aan jou om vast te houden aan die eerste indruk, of iemand een echte objectieve kans te geven :)

Nyah
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het gaat hem niet over extensieve karaktervorming, het gaat hem om een eerste indruk. En bij een eerste indruk kijk je onvermijdelijk naar het uiterlijk en plaats je dat binnen een bepaald raamwerk dat je doorheen je sociale leven hebt opgebouwd. Of je het nu wilt of niet, je beoordeelt iemand automatisch - en vaak zelfs onbewust - bij een eerste indruk voor een groot deel op het uiterlijk van die persoon.
Natuurlijk kan je wel een persoon zijn die zich niet te veel probeert te baseren op die framing van de eerste indruk, maar dat er een framing is kan je niet ontkennen. Het is dan aan jou om vast te houden aan die eerste indruk, of iemand een echte objectieve kans te geven :)

jah iemand die begrijpt wat ik bedoel :). (ben ni zo literair) ma hier sluit ik me volledig bij aan.
diddi
quote:
Originally posted by Aurélie
Hey New Wave , vertel eens wat is er zo geil aan air maxen ?

:D

We zijn aant w88...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement