|
babe-a-licious (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by pooley
fake of niet, ze zijn niet enorm opgeblazen.
Mooi dus :) |
besef dus dat ze er eerst géén moet gehad hebben
:D |
|
|
| pooley |
| ik leef in het heden en de toekomst :p |
|
|
| diddi |
Evi Hansen :eyespop: |
|
|
| Bertn |
geen echte "babe", maar eerder een lady met stijl die goed kan acteren: Scarlett Johansson

 |
|
|
| djcresto |
| ^ gij vindt dat gn echte babe?? ;) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by djcresto
^ gij vindt dat gn echte babe?? ;) |
ik gebruik het woord "babe" liever voor fotomodellen, of domme sloeries met opgepompte tetten en zo...
Deze dame heeft gewoon stijl en klasse;) |
|
|
| Push2005 |
Kblijf da toch een gortig wicht vinden ! |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kblijf da toch een gortig wicht vinden ! |
:D hihi ik vind tatoeages en piercings bij een vrouw wel mooi:) |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kblijf da toch een gortig wicht vinden ! |
Je hebt toevallig die uitzending niet gezien waarin ze topless was aan het presenteren maar haar borsten bedekt door de handen van een ander leuk meisje?
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kblijf da toch een gortig wicht vinden ! |
+1
Dom, achterlijk, lelijk, een totaal verkeerde attitude om op een jongerenzender te presenteren, en maar al te goed weten dat haar borsten haar beste - en enige - troef zijn... |
|
|
| Kaidreas |
^ik vind dat hoog slet-gehalte wel super eigenlijk :D
anyways----> Roxanne---> teh bombe :cool: :D de vrouw van mijn dromen |
|
|
|
|