|
babe-a-licious (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nee het is juist niet dom. Je moet zoals overal onderaan de ladder beginnen. Een paar presentatrices waar ik mee gewerkt heb hebben na een paar jaar spelletjestv nu gewaardeerde TV programma's op hun naam staan. Het zijn geen idioten. Een meisje deed dit werk als bijbaan naast haar studie. Slim toch. Effe presenteren en daarna weer verder met de studie. |
Dan is elke bijverdienende student slim :D. Altijd kan om na uw werkervaring ergens vast te beginnen. :toothless |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by diddi
Dan is elke bijverdienende student slim :D. |
Wat ik me nu eigenlijk afvraag. Wanneer ben je slim? Want iemand die slim is kan namelijk ook ergens ontzettend dom in zijn. Stel ik neem mezelf als voorbeeld. Ik ben slim in mijn creativiteit in mijn vakgebied maar ik ben ontzettend slecht in de nederlandse taal. Wat vrij dom is. Maar wat ben je dan? ben je dan slim of dom? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by diddi
dat heet talent :) |
Maar ben je dan een dom talentje of een slim talentje? :) |
|
|
| diddi |
| in creativiteit heb je talent en in het NL heb je geen talent. Daarbij komt de bijkomende gave om je talent te exploiteren en daarvoor heb je intelligentie nodig. Dit maakt ook duidelijk of je ergens goed in bent of niet. Intelligentie kan je dan weer op verschillende vlakken hebben. Inzicht, redeneren, creativiteit, taal, wiskunde, onthouden,... blabla |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by FredNova
Wordt daar naast wakker... zucht...
:toothless |
Gij gaat voor blond veronderstel ik... |
|
|
| pooley |
'lijn van een schoen' om toch maar een fasionstatement te doen zeker :p
rofl |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by FredNova
Wordt daar naast wakker... zucht...
:toothless |
Ik denk ni dat ik ooit in slaap zou geraken eigenlijk ;) |
|
|
| FredNova |
| ni echt voor blond, wel voor krullekes :tongue2 |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by FredNova
ni echt voor blond, wel voor krullekes :tongue2 |
ne man naar men hart, goeie smaak jom :p |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by FredNova
ni echt voor blond, wel voor krullekes :tongue2 |
Ah, zeker weten :) |
|
|
| Eagle` |
Lien van uit de kelder


wel een keun :p |
|
|
|
|