return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
babe-a-licious (pg. 16)
View this Thread in Original format
diddi
quote:
Originally posted by New Wave
Nee het is juist niet dom. Je moet zoals overal onderaan de ladder beginnen. Een paar presentatrices waar ik mee gewerkt heb hebben na een paar jaar spelletjestv nu gewaardeerde TV programma's op hun naam staan. Het zijn geen idioten. Een meisje deed dit werk als bijbaan naast haar studie. Slim toch. Effe presenteren en daarna weer verder met de studie.


Dan is elke bijverdienende student slim :D. Altijd kan om na uw werkervaring ergens vast te beginnen. :toothless
New Wave
quote:
Originally posted by diddi
Dan is elke bijverdienende student slim :D.


Wat ik me nu eigenlijk afvraag. Wanneer ben je slim? Want iemand die slim is kan namelijk ook ergens ontzettend dom in zijn. Stel ik neem mezelf als voorbeeld. Ik ben slim in mijn creativiteit in mijn vakgebied maar ik ben ontzettend slecht in de nederlandse taal. Wat vrij dom is. Maar wat ben je dan? ben je dan slim of dom?
diddi
dat heet talent :)
New Wave
quote:
Originally posted by diddi
dat heet talent :)


Maar ben je dan een dom talentje of een slim talentje? :)
diddi
in creativiteit heb je talent en in het NL heb je geen talent. Daarbij komt de bijkomende gave om je talent te exploiteren en daarvoor heb je intelligentie nodig. Dit maakt ook duidelijk of je ergens goed in bent of niet. Intelligentie kan je dan weer op verschillende vlakken hebben. Inzicht, redeneren, creativiteit, taal, wiskunde, onthouden,... blabla
diddi
quote:
Originally posted by FredNova


Wordt daar naast wakker... zucht...

:toothless


Gij gaat voor blond veronderstel ik...
pooley
'lijn van een schoen' om toch maar een fasionstatement te doen zeker :p
rofl
Icone
quote:
Originally posted by FredNova


Wordt daar naast wakker... zucht...

:toothless


Ik denk ni dat ik ooit in slaap zou geraken eigenlijk ;)
FredNova
ni echt voor blond, wel voor krullekes :tongue2
Antony
quote:
Originally posted by FredNova
ni echt voor blond, wel voor krullekes :tongue2


ne man naar men hart, goeie smaak jom :p

Icone
quote:
Originally posted by FredNova
ni echt voor blond, wel voor krullekes :tongue2


Ah, zeker weten :)
Eagle`
Lien van uit de kelder








wel een keun :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
Privacy Statement