return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
שם לנרגילה (pg. 2)
View this Thread in Original format
s0undw4v3
יש לי חבר שלנרגילה שלו קוראים סווטלנה! :D
פצצתי ביותר :D
Agent-Fire
quote:
Originally posted by s0undw4v3
יש לי חבר שלנרגילה שלו קוראים סווטלנה! :D
פצצתי ביותר :D


חחחח
מי רוצה ללכת לסווטלן?
:D
NeMeSiS1234
חחחחחחחחחחחחחח כולכם פה מסטולים לאללה והכל התחיל בגלל חברי הטוב
eXeTiK
והנרגילה הפצצתית שלווווווווווו
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :stongue:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
חחחחחחחחחחחחחח כולכם פה מסטולים לאללה והכל התחיל בגלל חברי הטוב
eXeTiK
והנרגילה הפצצתית שלווווווווווו
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :stongue:


חחחח
ברוכים הבאים לפורום אחי
אני יובל
:D
Hell_Copter
ואני רועי...
ברוך הבא גבר
§chop¥
ואני משה....ברוך הבא
(הייתי בשוונג של השמות)
בכל מקרה , לחבר שלי היה נרגילה בשם לוסי וכל פעם שרצינו לעשן היינו אומרים "בא לך ללכת ללוסי?" וכולם שאלו אותנו מי זו לוסי.

כולם היו בטוחים שאנחנו הולכים לאיזו חשפנית אקזוטית....
s0undw4v3
"Lucy! I'm hoooome!" :D
DJ-Energy
זה לא
Darling, im hommmmmmmmmme?
DjChook
זה

whilma, i'm homeeeeee

בכל מקרה אני חן
או צ'וק, איך שתרצה
arik
חבר שלי קורא לנרגילה שלו הולגה
נרגילה ענקית נגיעה לי עד הכתפיים כמעט ואני מטר 1.73
אין לי מושג למה צרכים לתת לנרגילה שם
אני לא כל כך אוהב נרגילה פעם עישנתי היום כבר לא
אבל בטח מי שממש אוהב את זה מרגיש כאילו זה התינוק שלו למכורים מבינכם:)

MoSH_MaN
אתם ממש שרוטים :D
DJ-Energy
הייתי אתמול בגדרות...

אז דברתי עם כמה זייניקים שם היה לי משעמם אז ישבתי איתם על נרגילה
אמרו לי שהם קבלו נרגילה ב100 שקל פלוס גחלים פלוס הכל
נרגילה פצצתית ביותר
מה שמראה שלא צריך לקנות נרגילה ביותר מ75 שקל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement