|
שם לנרגילה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
יש לי חבר שלנרגילה שלו קוראים סווטלנה! :D
פצצתי ביותר :D |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
יש לי חבר שלנרגילה שלו קוראים סווטלנה! :D
פצצתי ביותר :D |
חחחח
מי רוצה ללכת לסווטלן?
:D |
|
|
| NeMeSiS1234 |
חחחחחחחחחחחחחח כולכם פה מסטולים לאללה והכל התחיל בגלל חברי הטוב
eXeTiK
והנרגילה הפצצתית שלווווווווווו
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :stongue: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
חחחחחחחחחחחחחח כולכם פה מסטולים לאללה והכל התחיל בגלל חברי הטוב
eXeTiK
והנרגילה הפצצתית שלווווווווווו
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :stongue: |
חחחח
ברוכים הבאים לפורום אחי
אני יובל
:D |
|
|
| Hell_Copter |
ואני רועי...
ברוך הבא גבר |
|
|
| §chop¥ |
ואני משה....ברוך הבא
(הייתי בשוונג של השמות)
בכל מקרה , לחבר שלי היה נרגילה בשם לוסי וכל פעם שרצינו לעשן היינו אומרים "בא לך ללכת ללוסי?" וכולם שאלו אותנו מי זו לוסי.
כולם היו בטוחים שאנחנו הולכים לאיזו חשפנית אקזוטית.... |
|
|
| s0undw4v3 |
| "Lucy! I'm hoooome!" :D |
|
|
| DJ-Energy |
זה לא
Darling, im hommmmmmmmmme? |
|
|
| DjChook |
זה
whilma, i'm homeeeeee
בכל מקרה אני חן
או צ'וק, איך שתרצה |
|
|
| arik |
חבר שלי קורא לנרגילה שלו הולגה
נרגילה ענקית נגיעה לי עד הכתפיים כמעט ואני מטר 1.73
אין לי מושג למה צרכים לתת לנרגילה שם
אני לא כל כך אוהב נרגילה פעם עישנתי היום כבר לא
אבל בטח מי שממש אוהב את זה מרגיש כאילו זה התינוק שלו למכורים מבינכם:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| אתם ממש שרוטים :D |
|
|
| DJ-Energy |
הייתי אתמול בגדרות...
אז דברתי עם כמה זייניקים שם היה לי משעמם אז ישבתי איתם על נרגילה
אמרו לי שהם קבלו נרגילה ב100 שקל פלוס גחלים פלוס הכל
נרגילה פצצתית ביותר
מה שמראה שלא צריך לקנות נרגילה ביותר מ75 שקל |
|
|
|
|