|
שם לנרגילה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
אחי נכון שלא צריך לקנות נרגילה ביותר מ-75 שקל
אבל אם אתה רוצה להשקיע בנרגילה שתחזיק לך מעמד להרבה זמן ולא יהיו לה שום ברחות של האוויר ...תאמין לי שווה להשקיע
לי למשל הייתה נרגילה שאחרי שנה כבר לא הייתה יכול לעשן איתה כי היא הייתה פשוטה באיזה 80 שקל,משהו מסריח .עכשיו יש לי נרגילה פצצית ,גם לא יקרה באיזה 100 שקל אבל אני שומר עליה טוב ...כמו התינוק שלי!!!
בקיצור אחי תאמין לי שאחרי כמה זמן מרגישים את ההבדל בנרגילות...(מנסיון)
:D |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחח
ברוכים הבאים לפורום אחי
אני יובל
:D |
תודה רבה גבר
אני גיא
מה קורה איתכם??? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
תודה רבה גבר
אני גיא
מה קורה איתכם??? |
הכל טוב אחי
אם אתה צריך משהו
103926510
^^^ contact me |
|
|
| Hell_Copter |
והאיי סי קיו שלי הוא
35190491
חברים שלי קנו נרגילה באיזה 50 שקל או משהו כזה
זה היה לפני מלא חודשים
חרשנו עליה כל כך הרבה...
וחוץ מזה שהגולה נעלמה באופן מסתורי
היא במצב מצוין
היום אפשר לקנות נרגילה מצויינת ב30 שקל ואפילו פחות בתחנה המרכזית בתל אביב או בשוק הכרמל או משהו
חבל על הכסף |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
חחחח
מי רוצה ללכת לסווטלן?
:D |
חחחחח לא במקרה של שם רוסי אפשר להגיד "לזיין" זה אותו הדבר
חח
אני מתנצל בראש בפני כל מי שיכול איכשהו להיעלב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
חחחחח לא במקרה של שם רוסי אפשר להגיד "לזיין" זה אותו הדבר
חח
אני מתנצל בראש בפני כל מי שיכול איכשהו להיעלב |
חחחחחחח
או שאפשר להגיד
"בוא נלך לשתות וודקה"
לא?
:D |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
עכשיו יש לי נרגילה פצצית ,גם לא יקרה באיזה 100 שקל אבל אני שומר עליה טוב ...כמו התינוק שלי!!!
בקיצור אחי תאמין לי שאחרי כמה זמן מרגישים את ההבדל בנרגילות...(מנסיון)
:D |
ומי קנה לך אותה? ;)
בכל מקרה...
כמה זמן לקח לי לשכנע את הבנאדם הזה להכנס לפה...
Welcome aboard Guy :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ומי קנה לך אותה? ;)
בכל מקרה...
כמה זמן לקח לי לשכנע את הבנאדם הזה להכנס לפה...
Welcome aboard Guy :) |
כל חבר של אקזטיק הוא חבר שלנו
היי גיא ערב טוב :D
ברוך הבא אחי
אני רועי |
|
|
| Dj Moriano |
ברול הבא גיא
אני איתן
ואני החלטתי שנרגילה זה בן ולא בת כמו שרובכם בטח חושבים...
והנרגילה שלי הוא נרגילה אישית כזאת קטנה מסריחה שסוחבת מצוין ישבנו עליה איזה 7 ילדים הפלנו אותה מהשולחן איזה 10 פעמים ורק הראש נשבר
ואת זה תיקנו עם סלוטייפ
נרגילה שקוראים לו ג'קי שעלה לי 40 שקל.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
ברול הבא גיא
אני איתן
ואני החלטתי שנרגילה זה בן ולא בת כמו שרובכם בטח חושבים...
והנרגילה שלי הוא נרגילה אישית כזאת קטנה מסריחה שסוחבת מצוין ישבנו עליה איזה 7 ילדים הפלנו אותה מהשולחן איזה 10 פעמים ורק הראש נשבר
ואת זה תיקנו עם סלוטייפ
נרגילה שקוראים לו ג'קי שעלה לי 40 שקל.... |
רואים שלא עשית עדיין בגרות בלשון :)
אומרים נרגילה אחת מכאן מבינים שנרגילה זה נקבה
אבל זה בסדר
ג'קי יכול להיות גם שם של בת
זה מה שטוב לך |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
ברול הבא גיא
אני איתן
ואני החלטתי שנרגילה זה בן ולא בת כמו שרובכם בטח חושבים...
והנרגילה שלי הוא נרגילה אישית כזאת קטנה מסריחה שסוחבת מצוין ישבנו עליה איזה 7 ילדים הפלנו אותה מהשולחן איזה 10 פעמים ורק הראש נשבר
ואת זה תיקנו עם סלוטייפ
נרגילה שקוראים לו ג'קי שעלה לי 40 שקל.... |
אחי, לפני שקניתי את "סטלה" הנרגילה הסורית שלי
*כן כן... החלטתי לקרוא לה סטלה- באים לסטל? ;)*
הייתה לי נרגילה מעפנה קטנה כזאת... אתה לא מאמין איזה הבדל
הקקה הזה העלה לי חלודה- ובכלל, הטעם וכל זה... אין מה להשוות
למי שיש כסף באמת מומלץ להשקיע- תמיד אהבנו לשבת בסבבה ככה עם נרגילות וזה, אבל מאז שקניתי את זאתי אני שורף גחלים בקצב.
שלום, אני רונן- ואני מכור :stongue: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
שלום לכולם מי שלא שם לב אני גיא ואני הוא זה שגרם לרונן להתמכר לנרגילה על ידי הנרגילה הראשונה שהייתה לחבורה שלנו שהיא הייתה שלייייי
כן כן הנרגילה הראשונה הייתה שליייייייייייי אבל לא יכולנו לעשן אז אצלי אז היא הייתה אצל אקס
[=
איזה ימים ....כל שחטה אתה מתעלף
[=
:stongue: :stongue: :stongue:
נ.ב
אני שמח להיות פה עם אחלה של אנשים |
|
|
|
|