return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
שם לנרגילה (pg. 8)
View this Thread in Original format
eXeTik
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אקס אני בעד שאנחנו ננסה את זה
[=


סבבה גיא, אבל אם התהליך מצריך פטיש אני אומר מוותרים :p
*והמבין יבין*
DjChook
מוריאנו למה לא אמרת לפני יומיים, יש לי איזה 4 ריקים בבית
luckystrike
לא קראתי את ה
THREAD
הזה עדיין כי כבר היה לנו איזה שניים על נרגילות
אבל אני יקרא יותר מאוחר

סתם משהוא שרציתי להגיד בקשר לאבוללה
אם מישהוא זוכר שהם נתנו את תואר יקירי אבוללה - אנחנו קיבלנו את התואר
היה שם תמונות שלנו והכל

אנחנו עלינו על הרעיון של נרגילה ממיכל של מיי עדן
ובגלל זה נבחרנו ליקירי האתר
:)
עשינו נרגילה כזאת עם שתי ראשים ו5 צינורות

וכנראה שהולכים להיות שם עוד תמונות שלנו מפורים האחרון בשנה שעברה
הקמנו מאהל בדואי בבית ספר עם מלא נרגילות והתחפשנו לבדואים ושמנו שלט ענק
"מאהל אבוללה"
קיצר - יש לנו תמונות אבל עוד לא שלחנו להם - ברגע שנשלח ושהם יפרסמו אותם אני יכתוב פה
:)
Agent-Fire
חחחח לאקי.... מאהל בדואי... איזה מגניב זה...
כל הכבוד לכם על הרעיון ! ;)

אני מחכה לתמונות!
Hell_Copter
נשמע ממש פצצתי
אני רוצה לראות את התמונות
Dj Moriano
quote:
Originally posted by luckystrike
לא קראתי את ה
THREAD
הזה עדיין כי כבר היה לנו איזה שניים על נרגילות
אבל אני יקרא יותר מאוחר

סתם משהוא שרציתי להגיד בקשר לאבוללה
אם מישהוא זוכר שהם נתנו את תואר יקירי אבוללה - אנחנו קיבלנו את התואר
היה שם תמונות שלנו והכל

אנחנו עלינו על הרעיון של נרגילה ממיכל של מיי עדן
ובגלל זה נבחרנו ליקירי האתר
:)
עשינו נרגילה כזאת עם שתי ראשים ו5 צינורות

וכנראה שהולכים להיות שם עוד תמונות שלנו מפורים האחרון בשנה שעברה
הקמנו מאהל בדואי בבית ספר עם מלא נרגילות והתחפשנו לבדואים ושמנו שלט ענק
"מאהל אבוללה"
קיצר - יש לנו תמונות אבל עוד לא שלחנו להם - ברגע שנשלח ושהם יפרסמו אותם אני יכתוב פה
:)



מגניב לך
תעלה תמונות שנוכל לראות
eXeTik
quote:
Originally posted by luckystrike
לא קראתי את ה
THREAD
הזה עדיין כי כבר היה לנו איזה שניים על נרגילות
אבל אני יקרא יותר מאוחר

סתם משהוא שרציתי להגיד בקשר לאבוללה
אם מישהוא זוכר שהם נתנו את תואר יקירי אבוללה - אנחנו קיבלנו את התואר
היה שם תמונות שלנו והכל

אנחנו עלינו על הרעיון של נרגילה ממיכל של מיי עדן
ובגלל זה נבחרנו ליקירי האתר
:)
עשינו נרגילה כזאת עם שתי ראשים ו5 צינורות

וכנראה שהולכים להיות שם עוד תמונות שלנו מפורים האחרון בשנה שעברה
הקמנו מאהל בדואי בבית ספר עם מלא נרגילות והתחפשנו לבדואים ושמנו שלט ענק
"מאהל אבוללה"
קיצר - יש לנו תמונות אבל עוד לא שלחנו להם - ברגע שנשלח ושהם יפרסמו אותם אני יכתוב פה
:)


ראיתי!
זה נראה לי בפורומים שלהם או משהו, אבל אני זוכר שגיא ישב אצלי ועברנו על האתר פתאום אנחנו רואים חבורה של מסטולים שעשו נרגילה ממכל מי עדן או משהו
נקרענו מצחוק :stongue:
Ariels
כללי שפיצר להכנת נרגילה

אסור בתכלית האיסור לשטוף את הצינור - זה גורם לסליל מתכת להחליד

אסור להשתמש בגחלים של מדורה - הם גם לא נדלקים טוב והם גם פולטים חד תחמוצת הפחמן מי שזוכר את ההורים והבן שמתו בדירה ואף אחד לא ידע ממה זה מאותו גז בדיוק

אלכוהול בכד הורס את הטעם - אני אישית מערבב תה חם עם המון סוכר ומיץ שאני מכין במיקסר מתפוחים אדומים ומים רותחים

החירור נעשה בצורת ספירלה מהמרכז החוצה כשהמרחק בין החורים הוא בערך חצי סנטימטר ולחור אסור להיות גדול יותר מגודל של קיסם

את הטבק לא דוחסים - להיפך יש לגרום לו להיות מאוורר כמה שיותר אני מניח בכמויות הכי קטנות שאפשר ואחרי שאני שם נייר כסף אני גם מנער את הראש כדי שיתאוורר

יש שמועה שהגחלים של סטאר מסרטנים בכל מקרה הגחלים הכי טובים
זה הגחלים עם השקערורית באמצע הקטנים האלה שמוכרים בחבילות בצבע זהב שכתוב עליהן בערבית

את הגחל מניחים בהתחלה בצד מסוים ומעבירים על דפנות הראש רק בסוף שמים באמצע
(כדי שהטבק לא ישרף)

שיהיה לכם לבריאות
DjChook
quote:
Originally posted by Ariels
כללי שפיצר להכנת נרגילה

אסור בתכלית האיסור לשטוף את הצינור - זה גורם לסליל מתכת להחליד

אסור להשתמש בגחלים של מדורה - הם גם לא נדלקים טוב והם גם פולטים חד תחמוצת הפחמן מי שזוכר את ההורים והבן שמתו בדירה ואף אחד לא ידע ממה זה מאותו גז בדיוק

אלכוהול בכד הורס את הטעם - אני אישית מערבב תה חם עם המון סוכר ומיץ שאני מכין במיקסר מתפוחים אדומים ומים רותחים

החירור נעשה בצורת ספירלה מהמרכז החוצה כשהמרחק בין החורים הוא בערך חצי סנטימטר ולחור אסור להיות גדול יותר מגודל של קיסם

את הטבק לא דוחסים - להיפך יש לגרום לו להיות מאוורר כמה שיותר אני מניח בכמויות הכי קטנות שאפשר ואחרי שאני שם נייר כסף אני גם מנער את הראש כדי שיתאוורר

יש שמועה שהגחלים של סטאר מסרטנים בכל מקרה הגחלים הכי טובים
זה הגחלים עם השקערורית באמצע הקטנים האלה שמוכרים בחבילות בצבע זהב שכתוב עליהן בערבית

את הגחל מניחים בהתחלה בצד מסוים ומעבירים על דפנות הראש רק בסוף שמים באמצע
(כדי שהטבק לא ישרף)

שיהיה לכם לבריאות


פששששש יפה, טוב לדעת
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Ariels
כללי שפיצר להכנת נרגילה

אסור בתכלית האיסור לשטוף את הצינור - זה גורם לסליל מתכת להחליד

אסור להשתמש בגחלים של מדורה - הם גם לא נדלקים טוב והם גם פולטים חד תחמוצת הפחמן מי שזוכר את ההורים והבן שמתו בדירה ואף אחד לא ידע ממה זה מאותו גז בדיוק

אלכוהול בכד הורס את הטעם - אני אישית מערבב תה חם עם המון סוכר ומיץ שאני מכין במיקסר מתפוחים אדומים ומים רותחים

החירור נעשה בצורת ספירלה מהמרכז החוצה כשהמרחק בין החורים הוא בערך חצי סנטימטר ולחור אסור להיות גדול יותר מגודל של קיסם

את הטבק לא דוחסים - להיפך יש לגרום לו להיות מאוורר כמה שיותר אני מניח בכמויות הכי קטנות שאפשר ואחרי שאני שם נייר כסף אני גם מנער את הראש כדי שיתאוורר

יש שמועה שהגחלים של סטאר מסרטנים בכל מקרה הגחלים הכי טובים
זה הגחלים עם השקערורית באמצע הקטנים האלה שמוכרים בחבילות בצבע זהב שכתוב עליהן בערבית

את הגחל מניחים בהתחלה בצד מסוים ומעבירים על דפנות הראש רק בסוף שמים באמצע
(כדי שהטבק לא ישרף)

שיהיה לכם לבריאות



טוב תודה טוב לדעת.......

luckystrike
quote:
Originally posted by eXeTik


ראיתי!
זה נראה לי בפורומים שלהם או משהו, אבל אני זוכר שגיא ישב אצלי ועברנו על האתר פתאום אנחנו רואים חבורה של מסטולים שעשו נרגילה ממכל מי עדן או משהו
נקרענו מצחוק :stongue:


:):):):)

היה ענק

עדיין יש לנו אותה בבית של חבר שלי
היא לא החזיקה מעמד הרבה זמן למרות שהיא עובדת עדיין

לי יש 11 נרגילות - שתיים מהם אצל חברים שלי והשאר בחדר
:)
בכל אופן - אני באמת יסרוק את התמונות ויעלה אותם לפה אני מקווה שבשבוע הקרוב
.

ואריאל - עוד כמה טיפים :

* אחרי שאתם מכינים את הראש תקחו אותו ומהצד השני (הצר) תנשפו פנימה ואז זה יינפח את הנייר כסף ושתשימו את הגחל מלמעלה הוא יהיה יותר רחוק מהטבק וייקח יותר זמן עד שהטבק יישרף
הקטע הרע היחידי שבזה - זה שלוקח עוד דקה עד שהנרגילה נדלקת

* חורים לא עושים עם קיסם - רק עם קוץ של דורבן
ככה שולטים בגודל בדיוק שחבל על הזמן

* עוד שיטה להרחיק גחל מהטבק - לקחת נייר כסף ולגלגל אותו כמו שעשינו עם פלסטלינה שהיינו קטנים - לגלגל אותו למין מערוך כזה שלעשות עם המערוך הזה צורה של עיגול בגודל של הראש ולשים את זה מתחת לנייר כסף ועליו לשים את הנייר - ככה הגחל יותר רחוק מהטבק

* מי שלא סומך על הקטע עם הגולה (אתם יודעים הפתח בצד השני שכשיש יותר מדי עשן אז הוא מוציא קצת החוצה) שיסתום אותו עם שעווה של נר - זה יותר פשוט מסיליקון או ממדבקה שמתקלפת

* איזוליר באנד - זה הנשק הכי טוב לחורים בנרגילה - עוד משהוא שעוזר - מדבקות אלומינים - אוטם חבל על הזמן

* מי שרוצה להפוך את הנרגילה לאחת עם שתי צינורות - שיוצא את ההברגה של הפתח בצד השני (שוב פעם - הפתח איוורור שמול הצינור) ואחרי שהוצאתם אותו תחברו לשם צינור של מזגן - זה מתאים בול וזה עובד חבל על הזמן

אריאל - לגבי הגחלים - מה שאמרת לא כל כך נכון
שגחלים מהמדורה כבר דולקים והם ממש נהיים לבנים זה בסדר לשים אותם על הנרגילה וזה אפילו יותר טוב מהרגילים
הם הרבה יותר חמים ובגלל זה אפשר להרחיק אותם יותר מהטבק כדי שלא ישרפו אותו ויכנס גועל נפש לפה ובכל זאת הם עדיין יוציאו יותר עשן
חוץ מזה - שהייתי בסיניי עם חברים כל הערבים והבדואים שם מעשנים ככה - רק עם גחלים של מדורה
eXeTik
עם כל הטיפים שלכם, ותאמינו לי גם אני וגיא פעם היינו שמים לב לכל חור, ולצורת הטבק וכל זה
להיום- זורקים טבק, עושים 8 חורים ויאללה מעשנים
ויוצאות לנו נרגילות באמת חבל"ז!

לסיכום- זה הכל תלויי באיכות של הנרגילה- סטלה הנרגילה הסורית היצוקה שלי בחיים לא תאכזב אותי! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement