|
שם לנרגילה (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
לי יוצא יותר מעגול אחד כל שאכטה שאני לוקח
:)
אבל הקטע זה להנות מהנרגילה עם מוסיקת טראנס טובה
זה הכי כיף |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
לי יוצא יותר מעגול אחד כל שאכטה שאני לוקח
:)
אבל הקטע זה להנות מהנרגילה עם מוסיקת טראנס טובה
זה הכי כיף |
אחי לא התכוונתי טבעת אחת כל שאכטה התכוונתי שכל פעם שאתה שובר את הלסת במטרה לעשות טבעת אתה עושה רק אחת כל פעם ( בשאכטה אחת אפשר לעשות 30 טבעות זה לה הקטע) פשוט תנסה לעשות מה שהסברתי למעלה ואז תבין למה אני מתכוון אם עוד לא הבנת |
|
|
| eXeTik |
גמרנו אתמול איזה 3 ראשים ולא הצלחתי... והוא העיקר הצליח על הראש הראשון
יוצא אחוש יפה!
נ.ב- גיא אני מאוהב בחתימה שלך, רק עכשיו אני קולט כמה היא פצצה :) |
|
|
| Dj Moriano |
| היום באים אליי כמה חברים אני ינסה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
גמרנו אתמול איזה 3 ראשים ולא הצלחתי... והוא העיקר הצליח על הראש הראשון
יוצא אחוש יפה!
נ.ב- גיא אני מאוהב בחתימה שלך, רק עכשיו אני קולט כמה היא פצצה :) |
הריי כבר אמרתי לך שאני מוכשר ואתה לא
:stongue:
Im the LORD OF THE RINGS
:stongue:
וכן החתימה שלי באמת פצצתית
תודה אחי |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
הריי כבר אמרתי לך שאני מוכשר ואתה לא
:stongue:
Im the LORD OF THE RINGS
:stongue:
וכן החתימה שלי באמת פצצתית
תודה אחי |
שמע גיא אתה גם מוכשר ול
eXeTik
נמאס להכין חתימות אז אם בא לך להכין לי משהו אז בשמחה....
;) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
שמע גיא אתה גם מוכשר ול
eXeTik
נמאס להכין חתימות אז אם בא לך להכין לי משהו אז בשמחה....
;) |
חחחחחחחחחח
הוא צחק... אני הכנתי לו
אתה לא רואה את ה
10 eX
מתחת לחתימה? ;) |
|
|
| Hell_Copter |
מכיר את הזה עם הטבעת שאתה מכניס את האצבע
אבל משום מה אני לא מצליח את זה
חבר שלי עושה את זה בקלות
יש לי עוד חבר שיודע לעשות כמו שאמרת גם בלי האצבע
ואני לא מצליח
למרות שאני לא ממש מנסה...
אבל יהיה טוב
אני יתגבר גם בלי לדעת איך לעשות את זה |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחח
הוא צחק... אני הכנתי לו
אתה לא רואה את ה
10 eX
מתחת לחתימה? ;) |
כן אבל אצל מוש רשמת שאתה עשית שם לא
אז לא הבנתי |
|
|
| MoSH_MaN |
מה?
הוא עשה את שניהם...
לדעתי
10 eX
ה בושה!
אני לא התקמצנתי במילים...;) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה?
הוא עשה את שניהם...
לדעתי
10 eX
ה בושה!
אני לא התקמצנתי במילים...;) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב אחי אם זה מפריע לך אני אשנה את זה
ליותר מילים ממה שיש לך
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| eXeTik |
אשכרה גיא... בוש לך!
מתקמצן לי על ה
"eTik" :rolleyes: |
|
|
|
|