return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
שם לנרגילה (pg. 5)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
לי יוצא יותר מעגול אחד כל שאכטה שאני לוקח
:)

אבל הקטע זה להנות מהנרגילה עם מוסיקת טראנס טובה
זה הכי כיף
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DJ-Energy
לי יוצא יותר מעגול אחד כל שאכטה שאני לוקח
:)

אבל הקטע זה להנות מהנרגילה עם מוסיקת טראנס טובה
זה הכי כיף

אחי לא התכוונתי טבעת אחת כל שאכטה התכוונתי שכל פעם שאתה שובר את הלסת במטרה לעשות טבעת אתה עושה רק אחת כל פעם ( בשאכטה אחת אפשר לעשות 30 טבעות זה לה הקטע) פשוט תנסה לעשות מה שהסברתי למעלה ואז תבין למה אני מתכוון אם עוד לא הבנת
eXeTik
גמרנו אתמול איזה 3 ראשים ולא הצלחתי... והוא העיקר הצליח על הראש הראשון
יוצא אחוש יפה!

נ.ב- גיא אני מאוהב בחתימה שלך, רק עכשיו אני קולט כמה היא פצצה :)
Dj Moriano
היום באים אליי כמה חברים אני ינסה
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by eXeTik
גמרנו אתמול איזה 3 ראשים ולא הצלחתי... והוא העיקר הצליח על הראש הראשון
יוצא אחוש יפה!

נ.ב- גיא אני מאוהב בחתימה שלך, רק עכשיו אני קולט כמה היא פצצה :)


הריי כבר אמרתי לך שאני מוכשר ואתה לא
:stongue:
Im the LORD OF THE RINGS
:stongue:
וכן החתימה שלי באמת פצצתית
תודה אחי
Dj Moriano
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234


הריי כבר אמרתי לך שאני מוכשר ואתה לא
:stongue:
Im the LORD OF THE RINGS
:stongue:
וכן החתימה שלי באמת פצצתית
תודה אחי


שמע גיא אתה גם מוכשר ול
eXeTik
נמאס להכין חתימות אז אם בא לך להכין לי משהו אז בשמחה....
;)
eXeTik
quote:
Originally posted by Dj Moriano


שמע גיא אתה גם מוכשר ול
eXeTik
נמאס להכין חתימות אז אם בא לך להכין לי משהו אז בשמחה....
;)


חחחחחחחחחח
הוא צחק... אני הכנתי לו
אתה לא רואה את ה
10 eX
מתחת לחתימה? ;)
Hell_Copter
מכיר את הזה עם הטבעת שאתה מכניס את האצבע
אבל משום מה אני לא מצליח את זה
חבר שלי עושה את זה בקלות
יש לי עוד חבר שיודע לעשות כמו שאמרת גם בלי האצבע
ואני לא מצליח
למרות שאני לא ממש מנסה...
אבל יהיה טוב
אני יתגבר גם בלי לדעת איך לעשות את זה
Dj Moriano
quote:
Originally posted by eXeTik


חחחחחחחחחח
הוא צחק... אני הכנתי לו
אתה לא רואה את ה
10 eX
מתחת לחתימה? ;)



כן אבל אצל מוש רשמת שאתה עשית שם לא
אז לא הבנתי
MoSH_MaN
מה?

הוא עשה את שניהם...

לדעתי

10 eX
ה בושה!

אני לא התקמצנתי במילים...;)

NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה?

הוא עשה את שניהם...

לדעתי

10 eX
ה בושה!

אני לא התקמצנתי במילים...;)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב אחי אם זה מפריע לך אני אשנה את זה
ליותר מילים ממה שיש לך
:stongue: :stongue: :stongue:
eXeTik
אשכרה גיא... בוש לך!
מתקמצן לי על ה
"eTik" :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement