return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
שם לנרגילה (pg. 7)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
אני קניתי נרגילה חדשה

ואני ועוד 2 חברים מתחילים לבנות עכשיו נרגילה ענקית
שהווזה היא בקבוק 19 ליטר של "נביעות" צריך לצאת משהו ענקי
arik
חחחחח
כבר לא מספיק נרגילה רגילה

אתה מחבר לזה כמה צינורות???
Dj Moriano
quote:
Originally posted by arik
חחחחח
כבר לא מספיק נרגילה רגילה

אתה מחבר לזה כמה צינורות???


זאת תיהיה נרגילה לארועים מיוחדית יהיו
לה 4 או 5 צינורות
היא תיהיה על גלגלים
ובגלל שזה קשה לפמפם כזה דבר יש לנו משאבה מיוחדת שמפמפמת
יהיו לה 2 ראשים כדיי שיהיה אפשר לערבב
טעמים שזה יהיה מוכן אני יעלה כמה תמונות
זה צריך לצאת דבר קטלני
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Dj Moriano


זאת תיהיה נרגילה לארועים מיוחדית יהיו
לה 4 או 5 צינורות
היא תיהיה על גלגלים
ובגלל שזה קשה לפמפם כזה דבר יש לנו משאבה מיוחדת שמפמפמת
יהיו לה 2 ראשים כדיי שיהיה אפשר לערבב
טעמים שזה יהיה מוכן אני יעלה כמה תמונות
זה צריך לצאת דבר קטלני


?חחחח איזה שרוטים אתם.... זה קשור במקרה לתחרות בניית נרגילה באבוללה
בכל אופן בהצלחה :toothless
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Agent-Fire


?חחחח איזה שרוטים אתם.... זה קשור במקרה לתחרות בניית נרגילה באבוללה
בכל אופן בהצלחה :toothless


זאת ההשראה שלנו
אם נסיים את זה בזמן אז נרשם אם לא אז לא
כל עוד היא תיהיה מוכנה
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Dj Moriano


זאת ההשראה שלנו
אם נסיים את זה בזמן אז נרשם אם לא אז לא
כל עוד היא תיהיה מוכנה


מעניין יהיה לראות אותה כי קשה לי לתאר איך היא תעבוד...:p
DjChook
מוריאנו, תקפיץ אותה לליבי פעם אחת אחי :)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook
מוריאנו, תקפיץ אותה לליבי פעם אחת אחי :)


אני יוכל לעשות את זה רק אחרי שההורים שלי ידעו שאני
מנרגל
eXeTik
quote:
Originally posted by Dj Moriano


זאת תיהיה נרגילה לארועים מיוחדית יהיו
לה 4 או 5 צינורות
היא תיהיה על גלגלים
ובגלל שזה קשה לפמפם כזה דבר יש לנו משאבה מיוחדת שמפמפמת
יהיו לה 2 ראשים כדיי שיהיה אפשר לערבב
טעמים שזה יהיה מוכן אני יעלה כמה תמונות
זה צריך לצאת דבר קטלני


חחחחחחחחחח!
הייתי מת לראות תמונות של זה אם אי פעם באמת תעשו את זה...
NeMeSiS1234
אקס אני בעד שאנחנו ננסה את זה
[=

Dj Moriano
יש לי כבר הכל אני רק צריך את הווזה
שזה בעצם בקבוק 19 ליטר ריק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano


זאת תיהיה נרגילה לארועים מיוחדית יהיו
לה 4 או 5 צינורות
היא תיהיה על גלגלים
ובגלל שזה קשה לפמפם כזה דבר יש לנו משאבה מיוחדת שמפמפמת
יהיו לה 2 ראשים כדיי שיהיה אפשר לערבב
טעמים שזה יהיה מוכן אני יעלה כמה תמונות
זה צריך לצאת דבר קטלני


מתי אמרנו שאני בא להתנחל אצלך????
רעיון מעולה... אני חייב לנסות דבר כזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement