|
שם לנרגילה (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
אני קניתי נרגילה חדשה
ואני ועוד 2 חברים מתחילים לבנות עכשיו נרגילה ענקית
שהווזה היא בקבוק 19 ליטר של "נביעות" צריך לצאת משהו ענקי |
|
|
| arik |
חחחחח
כבר לא מספיק נרגילה רגילה
אתה מחבר לזה כמה צינורות??? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by arik
חחחחח
כבר לא מספיק נרגילה רגילה
אתה מחבר לזה כמה צינורות??? |
זאת תיהיה נרגילה לארועים מיוחדית יהיו
לה 4 או 5 צינורות
היא תיהיה על גלגלים
ובגלל שזה קשה לפמפם כזה דבר יש לנו משאבה מיוחדת שמפמפמת
יהיו לה 2 ראשים כדיי שיהיה אפשר לערבב
טעמים שזה יהיה מוכן אני יעלה כמה תמונות
זה צריך לצאת דבר קטלני |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
זאת תיהיה נרגילה לארועים מיוחדית יהיו
לה 4 או 5 צינורות
היא תיהיה על גלגלים
ובגלל שזה קשה לפמפם כזה דבר יש לנו משאבה מיוחדת שמפמפמת
יהיו לה 2 ראשים כדיי שיהיה אפשר לערבב
טעמים שזה יהיה מוכן אני יעלה כמה תמונות
זה צריך לצאת דבר קטלני |
?חחחח איזה שרוטים אתם.... זה קשור במקרה לתחרות בניית נרגילה באבוללה
בכל אופן בהצלחה :toothless |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
?חחחח איזה שרוטים אתם.... זה קשור במקרה לתחרות בניית נרגילה באבוללה
בכל אופן בהצלחה :toothless |
זאת ההשראה שלנו
אם נסיים את זה בזמן אז נרשם אם לא אז לא
כל עוד היא תיהיה מוכנה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
זאת ההשראה שלנו
אם נסיים את זה בזמן אז נרשם אם לא אז לא
כל עוד היא תיהיה מוכנה |
מעניין יהיה לראות אותה כי קשה לי לתאר איך היא תעבוד...:p |
|
|
| DjChook |
| מוריאנו, תקפיץ אותה לליבי פעם אחת אחי :) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
מוריאנו, תקפיץ אותה לליבי פעם אחת אחי :) |
אני יוכל לעשות את זה רק אחרי שההורים שלי ידעו שאני
מנרגל |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
זאת תיהיה נרגילה לארועים מיוחדית יהיו
לה 4 או 5 צינורות
היא תיהיה על גלגלים
ובגלל שזה קשה לפמפם כזה דבר יש לנו משאבה מיוחדת שמפמפמת
יהיו לה 2 ראשים כדיי שיהיה אפשר לערבב
טעמים שזה יהיה מוכן אני יעלה כמה תמונות
זה צריך לצאת דבר קטלני |
חחחחחחחחחח!
הייתי מת לראות תמונות של זה אם אי פעם באמת תעשו את זה... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אקס אני בעד שאנחנו ננסה את זה
[= |
|
|
| Dj Moriano |
יש לי כבר הכל אני רק צריך את הווזה
שזה בעצם בקבוק 19 ליטר ריק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
זאת תיהיה נרגילה לארועים מיוחדית יהיו
לה 4 או 5 צינורות
היא תיהיה על גלגלים
ובגלל שזה קשה לפמפם כזה דבר יש לנו משאבה מיוחדת שמפמפמת
יהיו לה 2 ראשים כדיי שיהיה אפשר לערבב
טעמים שזה יהיה מוכן אני יעלה כמה תמונות
זה צריך לצאת דבר קטלני |
מתי אמרנו שאני בא להתנחל אצלך????
רעיון מעולה... אני חייב לנסות דבר כזה |
|
|
|
|