return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
שם לנרגילה (pg. 6)
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
חכה רגע אני משנה את זה
טוב???
eXeTik
חחחחחחחחח!
"Thank u eXeTiK the Great...ok Guys??? =]"
עכשיו כל אלה מחוץ לפורום הישראלי יחשבו שאתה מפגר למה לא יהיה להם מושג על מה אתה מדבר :p
MoSH_MaN
עכשיו טוב.ערב טוב

אגב שמתם לב לדימיון המאטווווווווווווווווווראף בין שתי החתימות
Hell_Copter
ת'אמת אין ממש דמיון בינהם
פשוט זה מזכיר אחד את השני כמו סרט פוקימון
כל הדמויות נראות כמעט אותו דבר עם שינו קל

אקזטיק...
האישה בחתימה שלך מזה מזכירה לי את הזמרת של גארבג' שעוד היה לה שיער ארוך... יודע על מה אני מדבר??
NeMeSiS1234
אחים שלי אתם בסדר???
הדמיון בחתימות הוא בגלל שאקס עשה את שתיהן

והאישה בחתימה של אקס ממש אבל ממש לא מזכירה את הסולנית של גארבג'...לפי דעתי כמובן
Hell_Copter
אני רוצה חוות דעת נוספת
אני פשוט משתגע מכמה שהיא דומה!!
eXeTik
חחחחחחחחחח... שניכם מסטולים!
אין ש-ו-ם דמיון בין החתימות
והזאתי בחתימה שלי ממש לא דומה לזאת הגארבג'...
DjChook
של מוש הכי יפה
NeMeSiS1234
אני הכי אוהב את של אקס
היא ממש ממש יפה
אבל על טעם וריח בלה בלה בלה
eXeTik
חחחחחחחחחח... שניכם מסטולים!
אין ש-ו-ם דמיון בין החתימות
והזאתי בחתימה שלי ממש לא דומה לזאת הגארבג'...

NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחח... שניכם מסטולים!
אין ש-ו-ם דמיון בין החתימות
והזאתי בחתימה שלי ממש לא דומה לזאת הגארבג'...

ואתה מסטול עכשיו כי שתית יותר מידי טקילה!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
arik
השם שאני הייתי נותן לנרגילה
זה מן הסתם "נרגילה"1
טאיך הגעתם לאלכוהול אתם ממש מסטולים
:)
עוד מעט גם תעברו למזרקים בטעות:);
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement