|
שם לנרגילה (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
חכה רגע אני משנה את זה
טוב??? |
|
|
| eXeTik |
חחחחחחחחח!
"Thank u eXeTiK the Great...ok Guys??? =]"
עכשיו כל אלה מחוץ לפורום הישראלי יחשבו שאתה מפגר למה לא יהיה להם מושג על מה אתה מדבר :p |
|
|
| MoSH_MaN |
עכשיו טוב.ערב טוב
אגב שמתם לב לדימיון המאטווווווווווווווווווראף בין שתי החתימות |
|
|
| Hell_Copter |
ת'אמת אין ממש דמיון בינהם
פשוט זה מזכיר אחד את השני כמו סרט פוקימון
כל הדמויות נראות כמעט אותו דבר עם שינו קל
אקזטיק...
האישה בחתימה שלך מזה מזכירה לי את הזמרת של גארבג' שעוד היה לה שיער ארוך... יודע על מה אני מדבר?? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אחים שלי אתם בסדר???
הדמיון בחתימות הוא בגלל שאקס עשה את שתיהן
והאישה בחתימה של אקס ממש אבל ממש לא מזכירה את הסולנית של גארבג'...לפי דעתי כמובן |
|
|
| Hell_Copter |
אני רוצה חוות דעת נוספת
אני פשוט משתגע מכמה שהיא דומה!! |
|
|
| eXeTik |
חחחחחחחחחח... שניכם מסטולים!
אין ש-ו-ם דמיון בין החתימות
והזאתי בחתימה שלי ממש לא דומה לזאת הגארבג'... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני הכי אוהב את של אקס
היא ממש ממש יפה
אבל על טעם וריח בלה בלה בלה |
|
|
| eXeTik |
חחחחחחחחחח... שניכם מסטולים!
אין ש-ו-ם דמיון בין החתימות
והזאתי בחתימה שלי ממש לא דומה לזאת הגארבג'... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחח... שניכם מסטולים!
אין ש-ו-ם דמיון בין החתימות
והזאתי בחתימה שלי ממש לא דומה לזאת הגארבג'... |
ואתה מסטול עכשיו כי שתית יותר מידי טקילה!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| arik |
השם שאני הייתי נותן לנרגילה
זה מן הסתם "נרגילה"1
טאיך הגעתם לאלכוהול אתם ממש מסטולים
:)
עוד מעט גם תעברו למזרקים בטעות:); |
|
|
|
|