return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
שם לנרגילה (pg. 4)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
Hi guy erev tof

ברוכים הבאים אחי
:)
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DJ-Energy
Hi guy erev tof

ברוכים הבאים אחי
:)

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
כולם פה מסטולים???
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Dj Moriano
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
איזה ימים ....כל שחטה אתה מתעלף
[=

:stongue: :stongue: :stongue:

נ.ב
אני שמח להיות פה עם אחלה של אנשים



זה מזכיר לי....
אני וחבר שלי הולכים ברחוב ואז שמענו ילד אחד קטן באיזה כתה ה-ו
"אומר לחבר שלו "אני כל כך מסטול סיימתי עכשיו נרגילה תפוח
eXeTik
quote:
Originally posted by Dj Moriano



זה מזכיר לי....
אני וחבר שלי הולכים ברחוב ואז שמענו ילד אחד קטן באיזה כתה ה-ו
"אומר לחבר שלו "אני כל כך מסטול סיימתי עכשיו נרגילה תפוח


חחחחחחחח :stongue:
האמת... נרגילה יכולה למסטל בטירוף, ואני לא מדבר לשים אלכוהול במקום מים
אם שמים למשל חלב או מים רותחים אז קשה יותר לקחת את האוויר, ואז אתה מתאמץ יותר לשאוף עשן וזה ממסטל אותך
חוץ מזה אפשר גם לשים 2 גחלים- ואז הטבק נשרף חיותר מהר מה שעושה עשן יותר סמיך- וזה אחוש ממסטל.
Dj Moriano
quote:
Originally posted by eXeTik


חחחחחחחח :stongue:
האמת... נרגילה יכולה למסטל בטירוף, ואני לא מדבר לשים אלכוהול במקום מים
אם שמים למשל חלב או מים רותחים אז קשה יותר לקחת את האוויר, ואז אתה מתאמץ יותר לשאוף עשן וזה ממסטל אותך
חוץ מזה אפשר גם לשים 2 גחלים- ואז הטבק נשרף חיותר מהר מה שעושה עשן יותר סמיך- וזה אחוש ממסטל.


לא ניסיתי לשים שתי גחלים או מים רותחים
אבל שמתי חלב וזה לא שינוי כזה גדול...
Hell_Copter
גם אם לוקחים מלא מלא מלא שאכטות קטנות ומהירות זה יכול למסטל

או שאפשר לקחת מלא שאכטות ארוכות מאוד
להסתכל למעלה ולהוציא את העשן
זה עושה סיבובים לראש... ממסטל כזה
eXeTik
תעשו טובה
HellCopter / Moriano
תשנו את האבאטאר שלכם
אני כל הזמן מתבלבל בין שנכם...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
תעשו טובה
HellCopter / Moriano
תשנו את האבאטאר שלכם
אני כל הזמן מתבלבל בין שנכם...


אבל לי יש חתימה...
שאני משנה ממש בקרוב...
אני יחפש אבטר חדש בשבילך
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
תעשו טובה
HellCopter / Moriano
תשנו את האבאטאר שלכם
אני כל הזמן מתבלבל בין שנכם...

צודק הילד

אקסאטיק, מה לגבי חתימה בשבילי ?
אני ממש אוהב את העבודות שלך
אם איזה תוכנות אתה משתמש ?
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook

צודק הילד

אקסאטיק, מה לגבי חתימה בשבילי ?
אני ממש אוהב את העבודות שלך
אם איזה תוכנות אתה משתמש ?


אני לא יכול להכין חתימה לכל מי שמבקש
למה לוקח לי כמה שעות טובות להכין חתימה- זה פול עבודה
מצטער אחי

ובקשר לתוכנה.... אני משתמש ב
Paint Shop Pro

Dj Moriano
quote:
Originally posted by eXeTik
תעשו טובה
HellCopter / Moriano
תשנו את האבאטאר שלכם
אני כל הזמן מתבלבל בין שנכם...


אם אני ימצא אז אני יחליף ורועי צודק לו יש חתימה ולי אין
NeMeSiS1234
אנשים גיליתי משהו חדש פצצתי
נכון כשאתם עושים טבעות עשן אז יוצאת לכם רק אחת בכל נשיפה???
המבין יבין ..... אז בקיצור אחרי שאתם לוקחים שאבטה ורוצים להוציא טבעות אז תקחו את האצבע שלכם ותשימו אותה במאוזן ( מהאף לסנטר) בדיוק באמצע הפה... עכשיו תעשו טבעות רגילות כמו שעשיתם עד עכשיו רק בעדינות ותראו איך יוצאות לכם שתי טבעות במכה אחת....ולמי שזה לא מצליח תמשיכו לנסות זה עובד וזה מוכח
:D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement