|
שם לנרגילה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
Hi guy erev tof
ברוכים הבאים אחי
:) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
Hi guy erev tof
ברוכים הבאים אחי
:) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
כולם פה מסטולים???
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
איזה ימים ....כל שחטה אתה מתעלף
[=
:stongue: :stongue: :stongue:
נ.ב
אני שמח להיות פה עם אחלה של אנשים |
זה מזכיר לי....
אני וחבר שלי הולכים ברחוב ואז שמענו ילד אחד קטן באיזה כתה ה-ו
"אומר לחבר שלו "אני כל כך מסטול סיימתי עכשיו נרגילה תפוח |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
זה מזכיר לי....
אני וחבר שלי הולכים ברחוב ואז שמענו ילד אחד קטן באיזה כתה ה-ו
"אומר לחבר שלו "אני כל כך מסטול סיימתי עכשיו נרגילה תפוח |
חחחחחחחח :stongue:
האמת... נרגילה יכולה למסטל בטירוף, ואני לא מדבר לשים אלכוהול במקום מים
אם שמים למשל חלב או מים רותחים אז קשה יותר לקחת את האוויר, ואז אתה מתאמץ יותר לשאוף עשן וזה ממסטל אותך
חוץ מזה אפשר גם לשים 2 גחלים- ואז הטבק נשרף חיותר מהר מה שעושה עשן יותר סמיך- וזה אחוש ממסטל. |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חחחחחחחח :stongue:
האמת... נרגילה יכולה למסטל בטירוף, ואני לא מדבר לשים אלכוהול במקום מים
אם שמים למשל חלב או מים רותחים אז קשה יותר לקחת את האוויר, ואז אתה מתאמץ יותר לשאוף עשן וזה ממסטל אותך
חוץ מזה אפשר גם לשים 2 גחלים- ואז הטבק נשרף חיותר מהר מה שעושה עשן יותר סמיך- וזה אחוש ממסטל. |
לא ניסיתי לשים שתי גחלים או מים רותחים
אבל שמתי חלב וזה לא שינוי כזה גדול... |
|
|
| Hell_Copter |
גם אם לוקחים מלא מלא מלא שאכטות קטנות ומהירות זה יכול למסטל
או שאפשר לקחת מלא שאכטות ארוכות מאוד
להסתכל למעלה ולהוציא את העשן
זה עושה סיבובים לראש... ממסטל כזה |
|
|
| eXeTik |
תעשו טובה
HellCopter / Moriano
תשנו את האבאטאר שלכם
אני כל הזמן מתבלבל בין שנכם... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
תעשו טובה
HellCopter / Moriano
תשנו את האבאטאר שלכם
אני כל הזמן מתבלבל בין שנכם... |
אבל לי יש חתימה...
שאני משנה ממש בקרוב...
אני יחפש אבטר חדש בשבילך |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
תעשו טובה
HellCopter / Moriano
תשנו את האבאטאר שלכם
אני כל הזמן מתבלבל בין שנכם... |
צודק הילד
אקסאטיק, מה לגבי חתימה בשבילי ?
אני ממש אוהב את העבודות שלך
אם איזה תוכנות אתה משתמש ? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
צודק הילד
אקסאטיק, מה לגבי חתימה בשבילי ?
אני ממש אוהב את העבודות שלך
אם איזה תוכנות אתה משתמש ? |
אני לא יכול להכין חתימה לכל מי שמבקש
למה לוקח לי כמה שעות טובות להכין חתימה- זה פול עבודה
מצטער אחי
ובקשר לתוכנה.... אני משתמש ב
Paint Shop Pro |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by eXeTik
תעשו טובה
HellCopter / Moriano
תשנו את האבאטאר שלכם
אני כל הזמן מתבלבל בין שנכם... |
אם אני ימצא אז אני יחליף ורועי צודק לו יש חתימה ולי אין |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אנשים גיליתי משהו חדש פצצתי
נכון כשאתם עושים טבעות עשן אז יוצאת לכם רק אחת בכל נשיפה???
המבין יבין ..... אז בקיצור אחרי שאתם לוקחים שאבטה ורוצים להוציא טבעות אז תקחו את האצבע שלכם ותשימו אותה במאוזן ( מהאף לסנטר) בדיוק באמצע הפה... עכשיו תעשו טבעות רגילות כמו שעשיתם עד עכשיו רק בעדינות ותראו איך יוצאות לכם שתי טבעות במכה אחת....ולמי שזה לא מצליח תמשיכו לנסות זה עובד וזה מוכח
:D :D :D |
|
|
|
|