return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
טארד המחשבים
View this Thread in Original format
Dj Black
פתחתי טארד בעקבות זאת שכנראה אני הולך לקנות מחשב חדש
הנה המפרט

(איך?)

כרגע אני עם
p3 800mhz
geforce2
512 ram

כן כן חחחחחחחח
=]

יאללה אז שכל אחד ירשום עם מה הוא עובד :tongue2
DjChook
עובר, רק הייתי מקפיץ ל 3500, סתם לכיף :)
Dj Black
אני שוקל באמת להקפיץ ל3500
ולשנות את הלוח אם ל
abit

אבל עדיין זה יוצא פול כסף
Flotser
זה אחלה של מחשב,
אם אתה כבר קונה
amd64
רגיל
אז הייתי קונה את ה
3000+
ועושה קצת אוברקלוק

באמת אולי עם
abit nf4-ultra
או
dfi infinity nf4-ultra
ונראה לי שגם הלוח שלך אחלה
DjChook
ה
gigabyte
נחשב למצוין
m0sh
אחלה מחשב...אתה יכול להשאיר ככה ויהיה לך בן זונה!

ג'יגהבייט עושה אחלה לוחות...

אביט באמת מצויינים אבל נראה לי זה ממש טוב
כבר לא בקיע כמו בזמן שאני קניתי מחשב
DjChook
אני יודע שב
www.fresh.co.il
יש פורום מצוין לדברים האלה
-AP-
גם ב hwzone.co.il
יש פורום במיוחד לדברים האלה. אתה נותן תקציב ומרכיבים לך מפרט. סה"כ נראה מפרט מצויין.
Dj Black
כן פירסמתי כבר בכמה מקומות
hwzone בעיקר
תודה על התגובות ולמי שלא הבין המטרה של הטארד שתספרו על המחשב שלכם גם
:wtf:
bekol ram
מה המטרה של המחשב ?
משחקים, לימודים
....?

DjChook
אני קניתי לפני חצי שנה את ה 3200AMD עם ג'יגה זכרון ו
GFORCE 6600 GT

לוח אם וכרטיס מסך טובים של GIGABYTE (8knxp)

בתכלס להגיד לך... זה היה טעות. באותו זמן בערך הגעתי להכרה של ה
PS2 ומאז אני לא משחק במחשב

היום אם היית שואל אותי הייתי משקיע ב 3500 ואולי אפילו עוד 512 לזכרון במקום בכרטיס מסך. אבל זה אני
Dj Black
משחקים בעיקר
ואינטרנט
:tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement