return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
טארד המחשבים (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
כי רוב הסיכויים שרשום שם ואתה פשוט לא שמת לב או שהוא לא הביא לך את השם המלא ... בגדול, אין דבר כזה לא לדעת איזה צ'יפ יושב שם
זה כמו שתגיד לי 3200+ ואני אגיד לך שזה מעבד של AMD
ותגיד לי Pentium ואני אדע שזה INTEL...

תגיד לי Athlon - AMD , תגיד לי ITANIUM אני אגיד לך INTEL
זה הכל דגמים.
אגב גם אם תגיד לי 3.2 אני אגיד שזה אינטל, כי בAMD לא אומרים ככה :)
m0sh
אומרים
3200 וניס
זה ממש משנה לעומת וינצ'סטר
Shahar
אני יבדוק בדיוק מה השם שהוא נתן לי במפרט
אני רגיל שכותבים
ATI Radeon bla bla bla

אני מיושן בכל זאת כרגע אני על פנטיום 2
epsilon1
חבר שלי רוצה לקנות מחשב חדש, מישהו יכול לעזור לי להרכיב אחד ב
KSP?
משהו שיהיה מצוין במחיר סביר.

תודה.
KrazyDJs
quote:
Originally posted by epsilon1
חבר שלי רוצה לקנות מחשב חדש, מישהו יכול לעזור לי להרכיב אחד ב
KSP?
משהו שיהיה מצוין במחיר סביר.

תודה.


מחשב לאיזה מטרות?
טווח מחירים?
מסך דק?
עזרים אחרים? (מדפסת, סורק וכו')
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
עזרים אחרים? (מדפסת, סורק וכו')


אני היחיד פה שיש לו מדפסת לייזר צבעונית ?:D
Viber
רק שתדעו שלא שווה לקנות מחשב עכשיו,גמרו עם הפיתוח של פנטיום5(בישראל אגב) ואני הייתי מחכה לזה איזה 8 חודשים,סתם תאכלו תלב אחר כך ועם איך שהפלייסטיישן הבא ניראה הייתי שוקל אותו ברצינות גם
Flotser
quote:
Originally posted by epsilon1
חבר שלי רוצה לקנות מחשב חדש, מישהו יכול לעזור לי להרכיב אחד ב
KSP?
משהו שיהיה מצוין במחיר סביר.

תודה.


מקום נחמד שאולי יעזור לך
http://hwzone.co.il/specslist/index.php
יש שמה מלא מפרטים מומלצים
DjChook
quote:
Originally posted by Viber
רק שתדעו שלא שווה לקנות מחשב עכשיו,גמרו עם הפיתוח של פנטיום5(בישראל אגב) ואני הייתי מחכה לזה איזה 8 חודשים,סתם תאכלו תלב אחר כך ועם איך שהפלייסטיישן הבא ניראה הייתי שוקל אותו ברצינות גם


ממש לא מדויק

הרעיון הוא שהולכים עכשיו על מעבדים כפולים ומשולשי ליבה
והם הולכים להקפיץ את המחירים של מחשב אישי, כי זה כבר לא יהיה מחשב אישי

בתכלס, אינטל עשתה את זה בגלל שגיימרים דרשו - אייאמדי סיפקה
ועכשיו אינטל רוצה לחזור לכותרות
עדין בשביל 90 אחוז מהאוכלוסיה, איזה 90, 95 אחוז
מחשב עם ליבה אחת מספיקה

(אגב, כל זה מדבר על XP
כשיעברו ל VISTA
המצב יהיה שונה)
Shahar
אבא שלי דיבר עם אחד הלקוחות שלו שמנהל חברת הייטק גדולה
והוא אמר לאבא שלי לקחת אינטל
כי זה מותאם יותר טוב לאקספי ולחלקים שיש במחשב או משו

Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
אבא שלי דיבר עם אחד הלקוחות שלו שמנהל חברת הייטק גדולה
והוא אמר לאבא שלי לקחת אינטל
כי זה מותאם יותר טוב לאקספי ולחלקים שיש במחשב או משו


סתם בולשיט
אין שום בעיה תאימות עם
AMD
היום המעבדים של
AMD
יותר משתלמים, יותר מהירים, פחות מתחממים, וצורכים פחות חשמל

אבל כל רגע הכל יכול להשתנות,
כרגע עדיף
AMD
אז.... שלא יעבדו עליכם!
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
סתם בולשיט
אין שום בעיה תאימות עם
AMD
היום המעבדים של
AMD
יותר משתלמים, יותר מהירים, פחות מתחממים, וצורכים פחות חשמל

אבל כל רגע הכל יכול להשתנות,
כרגע עדיף
AMD
אז.... שלא יעבדו עליכם!


אם הוא אמר הוא יודע מה הוא אמר
יש לו חברה גדולה והוא לקוח של אבא שלי אין לו סיבה לחרטט לו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement