|
טארד המחשבים (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
כי רוב הסיכויים שרשום שם ואתה פשוט לא שמת לב או שהוא לא הביא לך את השם המלא ... בגדול, אין דבר כזה לא לדעת איזה צ'יפ יושב שם
זה כמו שתגיד לי 3200+ ואני אגיד לך שזה מעבד של AMD
ותגיד לי Pentium ואני אדע שזה INTEL...
תגיד לי Athlon - AMD , תגיד לי ITANIUM אני אגיד לך INTEL
זה הכל דגמים.
אגב גם אם תגיד לי 3.2 אני אגיד שזה אינטל, כי בAMD לא אומרים ככה :) |
|
|
| m0sh |
אומרים
3200 וניס
זה ממש משנה לעומת וינצ'סטר |
|
|
| Shahar |
אני יבדוק בדיוק מה השם שהוא נתן לי במפרט
אני רגיל שכותבים
ATI Radeon bla bla bla
אני מיושן בכל זאת כרגע אני על פנטיום 2 |
|
|
| epsilon1 |
חבר שלי רוצה לקנות מחשב חדש, מישהו יכול לעזור לי להרכיב אחד ב
KSP?
משהו שיהיה מצוין במחיר סביר.
תודה. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by epsilon1
חבר שלי רוצה לקנות מחשב חדש, מישהו יכול לעזור לי להרכיב אחד ב
KSP?
משהו שיהיה מצוין במחיר סביר.
תודה. |
מחשב לאיזה מטרות?
טווח מחירים?
מסך דק?
עזרים אחרים? (מדפסת, סורק וכו') |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
עזרים אחרים? (מדפסת, סורק וכו') |
אני היחיד פה שיש לו מדפסת לייזר צבעונית ?:D |
|
|
| Viber |
| רק שתדעו שלא שווה לקנות מחשב עכשיו,גמרו עם הפיתוח של פנטיום5(בישראל אגב) ואני הייתי מחכה לזה איזה 8 חודשים,סתם תאכלו תלב אחר כך ועם איך שהפלייסטיישן הבא ניראה הייתי שוקל אותו ברצינות גם |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by epsilon1
חבר שלי רוצה לקנות מחשב חדש, מישהו יכול לעזור לי להרכיב אחד ב
KSP?
משהו שיהיה מצוין במחיר סביר.
תודה. |
מקום נחמד שאולי יעזור לך
http://hwzone.co.il/specslist/index.php
יש שמה מלא מפרטים מומלצים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Viber
רק שתדעו שלא שווה לקנות מחשב עכשיו,גמרו עם הפיתוח של פנטיום5(בישראל אגב) ואני הייתי מחכה לזה איזה 8 חודשים,סתם תאכלו תלב אחר כך ועם איך שהפלייסטיישן הבא ניראה הייתי שוקל אותו ברצינות גם |
ממש לא מדויק
הרעיון הוא שהולכים עכשיו על מעבדים כפולים ומשולשי ליבה
והם הולכים להקפיץ את המחירים של מחשב אישי, כי זה כבר לא יהיה מחשב אישי
בתכלס, אינטל עשתה את זה בגלל שגיימרים דרשו - אייאמדי סיפקה
ועכשיו אינטל רוצה לחזור לכותרות
עדין בשביל 90 אחוז מהאוכלוסיה, איזה 90, 95 אחוז
מחשב עם ליבה אחת מספיקה
(אגב, כל זה מדבר על XP
כשיעברו ל VISTA
המצב יהיה שונה) |
|
|
| Shahar |
אבא שלי דיבר עם אחד הלקוחות שלו שמנהל חברת הייטק גדולה
והוא אמר לאבא שלי לקחת אינטל
כי זה מותאם יותר טוב לאקספי ולחלקים שיש במחשב או משו |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
אבא שלי דיבר עם אחד הלקוחות שלו שמנהל חברת הייטק גדולה
והוא אמר לאבא שלי לקחת אינטל
כי זה מותאם יותר טוב לאקספי ולחלקים שיש במחשב או משו |
סתם בולשיט
אין שום בעיה תאימות עם
AMD
היום המעבדים של
AMD
יותר משתלמים, יותר מהירים, פחות מתחממים, וצורכים פחות חשמל
אבל כל רגע הכל יכול להשתנות,
כרגע עדיף
AMD
אז.... שלא יעבדו עליכם! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
סתם בולשיט
אין שום בעיה תאימות עם
AMD
היום המעבדים של
AMD
יותר משתלמים, יותר מהירים, פחות מתחממים, וצורכים פחות חשמל
אבל כל רגע הכל יכול להשתנות,
כרגע עדיף
AMD
אז.... שלא יעבדו עליכם! |
אם הוא אמר הוא יודע מה הוא אמר
יש לו חברה גדולה והוא לקוח של אבא שלי אין לו סיבה לחרטט לו |
|
|
|
|