|
טארד המחשבים (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| bekol ram |
אין לי הרבה ידע בענייין
אם זה היה קשור למחשב להפקת מוסיקה
יש לי קצת ידע
בכל מקרה..
משחקים זה בטוח כרטיס מסך טוב
הרבה זכרון, ומעבד מהיר |
|
|
| coby |
למה
ati
ולא geforce ?
נחשב יותר חזק ? |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by coby
למה
ati
ולא geforce ?
נחשב יותר חזק ? |
ממה שאני יודע ה ati radeon
יותר טוב מ gforce
ויש תחרות גדולה בין שני החברות שלהם
Nvidia vs Ati |
|
|
| omergunr |
יאללללה הכל חארטה.. תיקנה
XBOX 360 מתי שיגיעה
+
טלווזיה או כורסה נוכה ;) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by omergunr
יאללללה הכל חארטה.. תיקנה
XBOX 360 מתי שיגיעה
+
טלווזיה או כורסה נוכה ;) |
תכלס זה נכון אבל מה שאתה אומר
בסופו של דבר, תוך שנה שנתיים כל עולם המשחקים יצא מהמחשב
מצד שני, גם עוד שנה שנתיים
X800
לא יהיה שווה כלום |
|
|
| omergunr |
עם אתה מסתכל על זה ככה..
X800
כבר עכשיו לא שווה כלום
:p |
|
|
| Dj Black |
די לבאס
:wtf:
כוסאמק אז מה עושים נשארים עם הגרוטאה ולא משחקים במשחקים חדשים? |
|
|
| DjChook |
אחי, קנה כבר ת'מחשב, אתה חופר פה מים
אני מסביר לך שזה בקטנות עם זה
x800
או
gforce 6600
את זה מעניין מי שאח"כ עוד זוכר מה יש לו במחשב
תוך חודש זה מפסיק לשנות, והפערים הם רק לסטטיסטיקה ולמכורים לדבר |
|
|
| Shahar |
נראה מחשב נחמד
אני גם קונה מחשב בקרוב
כנראה גם
AMD
זיכרון 1024
וארדיסק 120+
הלכתי השבוע לברר על מחשב ואמרו לי ש
gigabyte
קנו את
nvidia
זה נכון?
פתאום חצי מהדברים שהוא הציע לי למחשב הם של גיגבייט |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
הלכתי השבוע לברר על מחשב ואמרו לי ש
gigabyte
קנו את
nvidia
זה נכון? |
ממש לא נראה לי,
nVidia
הרבה יותר עשירה מ
Gigabyte
אני די בטוח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
ממש לא נראה לי,
nVidia
הרבה יותר עשירה מ
Gigabyte
אני די בטוח |
זה מוזר
שאלתי אותו למה כרטיס מסך של גיגבייט ולא אנוידייה
הוא אמר לי גיגבייט קנו את אנוידייה
מה תאומר? |
|
|
| coby |
יש יתרון במחשב שאין בקונסול שזה השליטה עם עכבר ומקלדת..
משחקים מבט ראשון זה פשוט חרא בקונסול
אי אפשר להגיע לרמה גבוהה של משחק עם שלט .. כמו למשל במשחקי רשת |
|
|
|
|