|
טארד המחשבים (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
בקיצור
אין שום סיבה לקנות אינטל היום
עדיף לקנות AMD 64bit
ואם יש כסף לdual core
אז לקנות את ה3800+
הוא יקר יחסית ל3000+ נגיד |
|
|
| Dj Black |
כמו שנאמר ניתן לסכם ש
amd > intel
כיום
=] |
|
|
| coby |
אני גם הולך לקנות מחשב חדש בקרוב, למשחקים וסרטים ומדיה לא מוסיקה.
אני לא רוצה משהו מטורף מידי.. בינתיים נראה לי אני ילך על
לוח אם ג'יגבייט, מעבד
amd 64 3000
כרטיס geforce 6600, 128 bit
וג'יגה ראמ של קינגסטון
בעקרון חשוב לי שהוא לא יתחמם... מה אתם אומרים ?
זה יצא בסביבות ה 3 וחצי אלף אני חושב |
|
|
| m0sh |
מה זה לא חשוב?
זה לא טוב
אבל הקירור סטוק של המעבדים החדשים הוא מצויין
וגם אתה לא עושה OC
אז יהיה טוב
למה המחשב?
כי לדעתי אם זה לסטודיו
תקנה יחידה נפרדת בלי כרטיס גרפי כזה |
|
|
| coby |
חחח מוש נראה לי שקראתה את ההודעה שלי הפוך לגמרה
רשמתי שכן חשוב לי שהוא לא יתחמם
והשמחשב נועד למשחקים , סרטים אינטרנט וכו, לא בשביל מוסיקה |
|
|
| m0sh |
לי יש קירור זלדן למעבד
אבל כיום הבנתי שיש קירור חדש של טרמלטייק שהוא יותר טוב
בכל מקרה המחשב שלי ב30 מעלות בערך
אבל גם הקירור סטוק טוב עם המעבדים החדשים שהם פחות מתחממים וככה אתה גם יכול להגיע ל30 מעלות |
|
|
| Flotser |
קובי לא ברור מההדועה שלך,
אבל אם התכוונת שאתה רוצה לקנות כרטיס זכרון אחד של 1ג'יגה,
אז כדאי לך לקנות במקום 2 זכרונות 512, כי אז זה יעבוד לך ב
dual channel
וזה אמור מאוד לשפר את הביצועים |
|
|
| coby |
| אה וואלה לא ידעתי.. תודה |
|
|
| m0sh |
אני שיערתי שהוא מדבר על שתי סטיקים
אבל תכלס זה לא כל כך משפר...כלומר אתה לא תרגיש את ההבדל
אם אתה רוצה אולי לקנות ג'יגה ולהוסיף אחר כך עוד ג'יגה אז בכייף |
|
|
| Shahar |
הנה המפרט החדש שקבלתי מסוכן מכירות של אייבורי
עזבו את הווינדוס ואת ההתקנה .. אני לא לוקח את זה וזה פחות 800 שקל בערך
> AMD Athlon 64 3200 Venice Socket 939 Box
> MSI K8N NEO4-FI (NF4 ULTRA) Socket 939 Motherboard
> 512MB 3200 CAS2.5 Memory (x2 = 1024)
> MSI NX6600GT TD128E PCI-e 128MB (3Y)
> Western Digital 120GB 7200 rpm 8MB Buffer S-ATA 2
> NEC ND-3550A White x 16 Bulk DVD+R/RW
> LOGITECH PRO Keyboard + Optical Mouse Kit
> Compucase-HEC Midi Tower CO-6A19 W front USB 300W
> Computer Assembly + New Operating System Install
> Microsoft Windows XP Home Edition Hebrew OS
-------
4690 ש"ח מזומן
(כולל הווינדוס וההתקנה)
נראה כמה הוא רוצה בתשלומים |
|
|
| DjChook |
אני הייתי הולך על רכיבי GIGABYTE במקום MSI
ולוקח 160 או 250 הארד דיסק. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני הייתי הולך על רכיבי GIGABYTE במקום MSI
ולוקח 160 או 250 הארד דיסק. |
מזה בעצם ה
MSI
כרטיס מסך!?
אם כן אז אנלא רוצה 128..אני מעדיף 256
בקשר לארדיסק זה כבר כסף קטן..160, 250..אני לא יתעסק בזה עכשיו
אני מתלבט אם לקחת שני כרטיסים של
1024?
ונכון שכרגע לא צריך את זה..אבל בעתיד?
עדיף כבר מעכשיו לא? |
|
|
|
|