return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
טארד המחשבים (pg. 6)
View this Thread in Original format
m0sh
בקיצור
אין שום סיבה לקנות אינטל היום
עדיף לקנות AMD 64bit
ואם יש כסף לdual core
אז לקנות את ה3800+
הוא יקר יחסית ל3000+ נגיד
Dj Black
כמו שנאמר ניתן לסכם ש
amd > intel
כיום
=]
coby
אני גם הולך לקנות מחשב חדש בקרוב, למשחקים וסרטים ומדיה לא מוסיקה.

אני לא רוצה משהו מטורף מידי.. בינתיים נראה לי אני ילך על

לוח אם ג'יגבייט, מעבד
amd 64 3000

כרטיס geforce 6600, 128 bit

וג'יגה ראמ של קינגסטון

בעקרון חשוב לי שהוא לא יתחמם... מה אתם אומרים ?

זה יצא בסביבות ה 3 וחצי אלף אני חושב
m0sh
מה זה לא חשוב?
זה לא טוב
אבל הקירור סטוק של המעבדים החדשים הוא מצויין
וגם אתה לא עושה OC
אז יהיה טוב

למה המחשב?
כי לדעתי אם זה לסטודיו
תקנה יחידה נפרדת בלי כרטיס גרפי כזה
coby
חחח מוש נראה לי שקראתה את ההודעה שלי הפוך לגמרה

רשמתי שכן חשוב לי שהוא לא יתחמם

והשמחשב נועד למשחקים , סרטים אינטרנט וכו, לא בשביל מוסיקה
m0sh
לי יש קירור זלדן למעבד
אבל כיום הבנתי שיש קירור חדש של טרמלטייק שהוא יותר טוב
בכל מקרה המחשב שלי ב30 מעלות בערך

אבל גם הקירור סטוק טוב עם המעבדים החדשים שהם פחות מתחממים וככה אתה גם יכול להגיע ל30 מעלות
Flotser
קובי לא ברור מההדועה שלך,
אבל אם התכוונת שאתה רוצה לקנות כרטיס זכרון אחד של 1ג'יגה,
אז כדאי לך לקנות במקום 2 זכרונות 512, כי אז זה יעבוד לך ב
dual channel
וזה אמור מאוד לשפר את הביצועים
coby
אה וואלה לא ידעתי.. תודה
m0sh
אני שיערתי שהוא מדבר על שתי סטיקים

אבל תכלס זה לא כל כך משפר...כלומר אתה לא תרגיש את ההבדל
אם אתה רוצה אולי לקנות ג'יגה ולהוסיף אחר כך עוד ג'יגה אז בכייף
Shahar
הנה המפרט החדש שקבלתי מסוכן מכירות של אייבורי

עזבו את הווינדוס ואת ההתקנה .. אני לא לוקח את זה וזה פחות 800 שקל בערך
> AMD Athlon 64 3200 Venice Socket 939 Box
> MSI K8N NEO4-FI (NF4 ULTRA) Socket 939 Motherboard
> 512MB 3200 CAS2.5 Memory (x2 = 1024)
> MSI NX6600GT TD128E PCI-e 128MB (3Y)
> Western Digital 120GB 7200 rpm 8MB Buffer S-ATA 2
> NEC ND-3550A White x 16 Bulk DVD+R/RW
> LOGITECH PRO Keyboard + Optical Mouse Kit
> Compucase-HEC Midi Tower CO-6A19 W front USB 300W
> Computer Assembly + New Operating System Install
> Microsoft Windows XP Home Edition Hebrew OS

-------
4690 ש"ח מזומן
(כולל הווינדוס וההתקנה)

נראה כמה הוא רוצה בתשלומים

DjChook
אני הייתי הולך על רכיבי GIGABYTE במקום MSI
ולוקח 160 או 250 הארד דיסק.
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אני הייתי הולך על רכיבי GIGABYTE במקום MSI
ולוקח 160 או 250 הארד דיסק.


מזה בעצם ה
MSI
כרטיס מסך!?
אם כן אז אנלא רוצה 128..אני מעדיף 256

בקשר לארדיסק זה כבר כסף קטן..160, 250..אני לא יתעסק בזה עכשיו

אני מתלבט אם לקחת שני כרטיסים של
1024?
ונכון שכרגע לא צריך את זה..אבל בעתיד?
עדיף כבר מעכשיו לא?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement