|
טארד המחשבים (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם הוא אמר הוא יודע מה הוא אמר
יש לו חברה גדולה והוא לקוח של אבא שלי אין לו סיבה לחרטט לו |
יש לו אלף ואחת סיבות לחרטט, העיקרית שבהן היא למכור יותר, ביותר כסף... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם הוא אמר הוא יודע מה הוא אמר
יש לו חברה גדולה והוא לקוח של אבא שלי אין לו סיבה לחרטט לו |
מה הסיבה לתמימות הזו שלך?
איפה אתה חי?
כולה לקוח של אבא שלך
כמו שאליאור אמר אפשר למנות כאן בקלות 3-4 סיבות מעולות שלו לחרטט כלשונך ויש עוד 1000 נסתרות שאנחנו לא יכולים לחשוב עליהן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
יש לו אלף ואחת סיבות לחרטט, העיקרית שבהן היא למכור יותר, ביותר כסף... |
@?@!?
אבא שלי מוכר לו
לא הוא לאבא שלי
מה קשר?!
להפך הוא אמר שהוא יכול להשיג לי את הארדיסק והזיכרון בהרבה יותר זול
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה הסיבה לתמימות הזו שלך?
איפה אתה חי?
כולה לקוח של אבא שלך
כמו שאליאור אמר אפשר למנות כאן בקלות 3-4 סיבות מעולות שלו לחרטט כלשונך ויש עוד 1000 נסתרות שאנחנו לא יכולים לחשוב עליהן |
איזה סיבה יש לו לחרטט אם לא הוא מוכר לנו תמחשב?
ואבא שלי יודע מי הלקוחות שלו
זה אנשים שהוא עובד איתם הרבה זמן
וחלק מהם הוא מכיר אישית וחלק סתם פוגש בישיבות
אבל זה לקוחות שהוא בקשר איתם המון זמן
אז לא נראה לי שישקרו לו
קח דוגמא
לי בחנות שנתנו לי תהצעת מחיר אמרו לי שאינטל ו
AMD
אותו מחיר רק ש
AMD
יותר טוב
ומישו אחר אמר לי ש
AMD
זה יותר לתוכנות
ואינטל זה יותר למשחקים
קיצור כל אחד אומר משו אחר
אבל לא נראה לי שמישהו שאבא שלי מכיר הרבה זמן יבוא ויחרטט אותו
חוץ מזה שהוא יודע מראש שלא נקנה אצלו
והוא בכל מקרה אמר לאבא שלי שהוא יתקין לנו את כל המחשב במקום שנשלם התקנה
אז לא נראה לי שהוא ניסה לחרטט
בכל מקרה אבא שלי יברר אצל עוד לקוחות כי יש עוד כמה שבועות עד שאני יקנה.. |
|
|
| KrazyDJs |
תבין את זה ככה שחר..
אינטל שולטת ברוב השוק, המעבדים שלה עולים יותר מכיוון שהמוניטים שלה גדול בהרבה יותר משל AMD, ואין להם שום סיבה להוריד את המחיר כאשר אנשים ששומעים את המילה "פנטיום" מתלהבים ורצים לקנות...
אם אינטל מחר יבואו ויגידו "הנה, שבוע הבא אנחנו מוציאים פנטיום 5"...
אני מוכן לחתום לך, שכל מי שאין לו את הטיפת הבנה הזאת במחשבים ירוץ, מה ירוץ...יטוס לחנות לקנות את המעבד הזה, גם אם בתאכל"ס כל מה שאתה תקבל זה פנטיום 4 הכי חדיש ששינו לו את השם...
בנוגע לזה שאינטל זה למשחקים ואי אמ די לתוכנות..שטויות..
משחקים רצים לי מעולה של אי אמ די, והמעבד שלי עוד יחסית ישן..
החסרון היחיד שיש ל AMD זה שהוא נשרף מהר, לעומת המעבדים של אינטל לפחות...
זה הכל...
מבחינת שאר הדברים פשוט תריץ בגוגל כל מיני ריוויו והשוואות בין מעבדים של אינטל ומעבדים של AMD, באתרים קצת יותר אובייקטיבים ואל תנסה לשמוע את זה מאנשים שאמורים למכור את X ו Y, שסביר להניח שהם יגידו לך שהם הכי טובים..
קיצר אל תקשיב למה שכולם אומרים לך...
תבדוק בעצמך ברשת, תריץ בגוגל חיפוש AMD vs. Intel
קח לך איזה שעה טובה לקרוא ותבין שלא תמיד הלקוחות של אבא שלך צודקים.. |
|
|
| DjChook |
אגב אני לא יודע מאיפה הבאתם את זה
מאז דור ה H.T של PENTIUM4 ודור ה 64BIT של AMD
הוכך חד משמעית ש AMD יותר טובים למשחקים בהרבה
ו INTEL יותר טובים בקצת לישומי משרד.
היתרון היחיד הבולט של INTEL הוא בתחום עריכת ה VIDEO
וגם הדור האחרון, אז ה INTEL הרבה יותר מתחממים.
היה על זה כתבה גם במעריב |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
ומישו אחר אמר לי ש
AMD
זה יותר לתוכנות
ואינטל זה יותר למשחקים |
זאת ההוכחה הכי טובה לזה שאתה לא צריך להקשיב לשטויות שסתם מישהו בחנות אומר לך,
אלא לבדוק בעצמך באתרים שעושים השוואת רציניות.
כי זה מוכח ב 100% מהמון בדיקות שהמעבדים של
AMD
הרבה יותר טובים למשחקים,
ודווקא למשחקים,
וכמו שחן אמר בדברים אחרים כמו קידוד וידאו ההפרש בין
AMD
ל
Intel
יותר קטן
קבל למשל את ההשווא ההזאתי בין מעבדים כפולי ליבה של אינטל ואיאמדי:
http://reviews.cnet.com/4520-10442_...-3.html?tag=btn
תראה איך המעבדים החלשים של
AMD
מזיינים את המעבדים הכי יקרים של אינטל
(במשחקים)
אבל מה כמו שאמרתי קודם, הכל יכול להשתנות די מהר
ועוד מעט אמור לצאת לאינטל מעבד חדש שנקרא
"יונה"
והוא כבר די משתווה ל
AMD
ובקשר לחימום,
המעבד הקודם שלי
AMD Athlon 1.4
היה מתחמם יותר מדי לסביבות ה 60 מעלות,
ובקיץ הוא היה נכבה לי בגלל החום
אבל עכשיו ה
AMD64 3000+
רץ לי על
25
מעלות
שזה כלום
ועוד עם המאוורר הכי זול שיש |
|
|
| DjChook |
3200
רץ על 28 מעלות ;) |
|
|
| YoraY |
בקיצור אם אני רוצה להפעיל קיו בייס 3 עם 10
VST
עם ריזון 3 מפוצץ במיכשור+ אימיול+דיסי+ביטורנט+לצרוב די וידי ברקע+ תוכנה לעריכת קול+איי סי מירק מסנג'ר נט לימיטר ועוד 5 חלונות שאני לא יכול לחשוב עליהן+מוריד מאתר קובץ כבד ב120 קי+מתכתב בפורום ובהנחה שיש לי משחק אחד על המחשב ואני בקושי משחק בו ומחליף אותו פעם בשנה ולא אכפת בקושי מהביצועים שלו
מה עדיף!
AMD
או
http://shop.spc.co.il/product_info....products_id=383
??????? |
|
|
| m0sh |
תקשיב אין לך מה לקנות אינטל הם פשוט פחות טובים
עכשיו בdual core
שתדע לך שAMD
מנצחת את האינטל בכל הקטגוריות...גם בוידאו
לדעתי אם אתה ממש קונה עכשיו אז תשקול לקחת מעבד כפול
גם אם אתה קונה מעבד 64 ביט אחד בלוח 939 אז תדע שהוא תומך באופציה של דיול קור |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YoraY
בקיצור אם אני רוצה להפעיל קיו בייס 3 עם 10
VST
עם ריזון 3 מפוצץ במיכשור+ אימיול+דיסי+ביטורנט+לצרוב די וידי ברקע+ תוכנה לעריכת קול+איי סי מירק מסנג'ר נט לימיטר ועוד 5 חלונות שאני לא יכול לחשוב עליהן+מוריד מאתר קובץ כבד ב120 קי+מתכתב בפורום ובהנחה שיש לי משחק אחד על המחשב ואני בקושי משחק בו ומחליף אותו פעם בשנה ולא אכפת בקושי מהביצועים שלו
מה עדיף!
AMD
או
http://shop.spc.co.il/product_info....products_id=383
??????? |
לא נשמע מציאותי.. :nervous: |
|
|
| sabi10 |
רבותיי...
AMD
עברו את אינטל במכירה הכלל עולמית...
מיליוני אנשים לא טועים, כיום
AMD
יותר טובים מאינטל.
רק בגלל שבארץ כולם מתלהבים מאינטל וחושבים שהיא הכי טובה זה לא בהכרח נכון. בכל העולם
AMD
הולך יותר טוב וזה עובדה! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by sabi10
רבותיי...
AMD
עברו את אינטל במכירה הכלל עולמית... |
נראה לי שאתה קצת מתבלבל...
לפי איזה סקר אחד הם עברו אותם במכירות בארה"ב אבל ממש לא בעולם,
אינטל מחזיקה עדיין באיזה 80 ומשהו אחזו של השוק |
|
|
|
|