|
טארד המחשבים (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
שחר בעקרון
nVidia
מפתחים את המעבד של הכרטיס מסך, שזה הדבר הכי הכי חושב
אבל יש המון חברות אחרות שקונות מהם את המעבדים ומרכיבים אותם על כרטיס, מוסיפים זכרון ועוד כל מיני פי'צ'רים ומוכרים.
העיקר זה המעבד שיושב בפנים
אולי המוכר התכוון לעניין הזה..
שכאילו הם קנו מ
nVidia
את המוצר שלהם
אבל לא את החברה
:) |
|
|
| omergunr |
אללללללללללללללל דאגה כמו גדול אני משחק על ה XBOX עם עכבר
;)
וגם אני קניתי מחשב לפני שנה וחצי ככה עלה לי פול כסף כי הכל היה חדש חדש!!!
ואני כל כך מצטער שלא חיכיתי עוד קצת או שקניתי דברים קצת יותר ישנים..
אל תיקנו את הדברים הכי חדשים שיוצאים!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
שחר בעקרון
nVidia
מפתחים את המעבד של הכרטיס מסך, שזה הדבר הכי הכי חושב
אבל יש המון חברות אחרות שקונות מהם את המעבדים ומרכיבים אותם על כרטיס, מוסיפים זכרון ועוד כל מיני פי'צ'רים ומוכרים.
העיקר זה המעבד שיושב בפנים
אולי המוכר התכוון לעניין הזה..
שכאילו הם קנו מ
nVidia
את המוצר שלהם
אבל לא את החברה
:) |
אז איך אני יודע אם הכרטיס שהוא נתן לי יכול להתחרות בכרטיס טוב של
ATI
או בג'יפורס? |
|
|
| Flotser |
רוב הסיכויים שמה שהוא הציע לך זה
nVidia GeForce
...
מה שחשוב זה לא החברה שעושה את הכרטיס,
אלא:
איזה דגם המעבד שיושב על הכרטיס מסך,
כמה ואיזה זכרון יש על הכרטיס |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
רוב הסיכויים שמה שהוא הציע לך זה
nVidia GeForce
...
מה שחשוב זה לא החברה שעושה את הכרטיס,
אלא:
איזה דגם המעבד שיושב על הכרטיס מסך,
כמה ואיזה זכרון יש על הכרטיס |
אני יכול להגיד לך בדיוק תדגם
ובדגם עצמו לא רשום אנוידיה..
מחר אני יסתכל במפרט שהוא הביא לי |
|
|
| DjChook |
שחר יא מסטול
המושג GEFORCE הוא מושג של NVIDIA
כל מקום שרשום GEFORCE זה חייב להיות צ'יפ של NVIDIA
כמו שכל RADEON זה צ'יפ של ATI...
אל תצחיק אותי באמצע הלילה בבקשה... |
|
|
| m0sh |
כמו שמיכאל אמר זה החברה שמפתחת את הצ'יפים
אם הוא אמר לך שג'יגהבייט קנו את נוידיה...חחחחח
יש לי כרטיס ג'יפורס של ג'יגהבייט
וDvJ
יש היום כל כך הרבה דגמים שאתה לא יכול להגיד ש
ATI
יותר טובים
לפני כמה חודשים ATI
היו פחות טובים
עכשיו אני כבר לא יודע עם המיליון הדגמים |
|
|
| DjChook |
בתכלס צריך ללכת ככה:
אתה מביא מחיר, וקונה את הכרטיס הכי קרוב למחיר הזה |
|
|
| m0sh |
בדיוק
בזנו ה
6600GT
נתן את התמורה הכי טובה לכסף
היום יש את ה
X800GT
או אפילו
GTO
הם התחילו להעתיק שמות אחת מהשנייה
אבל תכלס לך ל
HWZONE.CO.IL
וזהו |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by m0sh
כמו שמיכאל אמר זה החברה שמפתחת את הצ'יפים
אם הוא אמר לך שג'יגהבייט קנו את נוידיה...חחחחח
יש לי כרטיס ג'יפורס של ג'יגהבייט
וDvJ
יש היום כל כך הרבה דגמים שאתה לא יכול להגיד ש
ATI
יותר טובים
לפני כמה חודשים ATI
היו פחות טובים
עכשיו אני כבר לא יודע עם המיליון הדגמים |
זה הקטע שכל פעם אחת מהחברות מוציאה כרטיס יותר טוב משל החברה האחרת
תראה אתזה אפילו על החסויות של משחקי מחשב
שיש כאלו שתומכים בנוידיה ויש כאלו שבati
אם חברה אחת תוציא כרטיס אז חברה אחרת תוציא כרטיס חזק יותר ... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר יא מסטול
המושג GEFORCE הוא מושג של NVIDIA
כל מקום שרשום GEFORCE זה חייב להיות צ'יפ של NVIDIA
כמו שכל RADEON זה צ'יפ של ATI...
אל תצחיק אותי באמצע הלילה בבקשה... |
מה קשור?!
במה שהציעו לי בחנות הזכרתי תמילה ג'יפורס או רדיאון?
מה קשר מה שכתבת למה שכתבתי |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by DvJ
זה הקטע שכל פעם אחת מהחברות מוציאה כרטיס יותר טוב משל החברה האחרת
תראה אתזה אפילו על החסויות של משחקי מחשב
שיש כאלו שתומכים בנוידיה ויש כאלו שבati
אם חברה אחת תוציא כרטיס אז חברה אחרת תוציא כרטיס חזק יותר ... |
אני יודע את זה
אבל אני כבר לא זוכר איזה כרטיס יותר חזק כי הוציאו כל כך הרבה ויש כרטיסים כל כך יקרים... |
|
|
|
|